2021-04-23, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Om du hållit på med detta så länge borde du väl veta hur det är? Vart jobbar du?

Aldrig varit så här tidigare, bara i början när jag var ny och "byggde upp min kö" eller vad man ska kalla det. Jag märkte att jag efter den perioden i princip alltid fick samma gubbar att snacka med.

Nu helt plötsligt är det massa andra snubbar jag aldrig sett, och som sagt så går det mycket långsammare.

Jag har sysslat med detta under flera års tid till och från, nu går det jävligt långsamt, jävla ärthjärnor om dom pajjat detta enkla sätt att håva in en rätt bra extraslant varje år.
2021-04-23, 11:49
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
Yep det där meddelandet kom idag för mig också då jag skulle logga in o jobba och är fortfarande kvar. "The recieved latest version number seems to be messed up. Either i'm working on resolving the issue right now or I've given upthis project." Da fook is this?

Trodde det var från snabbcentralen jag.
2021-04-23, 11:50
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Aldrig varit så här tidigare, bara i början när jag var ny och "byggde upp min kö" eller vad man ska kalla det. Jag märkte att jag efter den perioden i princip alltid fick samma gubbar att snacka med.

Nu helt plötsligt är det massa andra snubbar jag aldrig sett, och som sagt så går det mycket långsammare.

Jag har sysslat med detta under flera års tid till och från, nu går det jävligt långsamt, jävla ärthjärnor om dom pajjat detta enkla sätt att håva in en rätt bra extraslant varje år.

Fortfarande ett enkelt sätt att håva in en extra slant. Det blir säkert bättre igen jag menar kan man klaga egentligen, rena lyxjobbet. 😂
2021-04-23, 11:54
Bannlyst
Citat:
Fortfarande ett enkelt sätt att håva in en extra slant. Det blir säkert bättre igen jag menar kan man klaga egentligen, rena lyxjobbet. 😂

Lyx är det när jag kan dra in 30+ på 5 timmars arbete var jag än vill i världen, lyx är det fan inte att sitta frustrerad och vänta för att dessa träskallar fuckat upp köksystemet, zz!!

2021-04-23, 12:08
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Lyx är det när jag kan dra in 30+ på 5 timmars arbete var jag än vill i världen, lyx är det fan inte att sitta frustrerad och vänta för att dessa träskallar fuckat upp köksystemet, zz!!

Är du på JH eller?
2021-04-23, 12:09
Bannlyst
Citat:
Är du på JH eller?

Yes det stämmer.
2021-04-23, 12:11
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Yes det stämmer.

Då skriver du nog för dåligt enligt systemet. Märkte med att det började gå segt. Började skriva lite annorlunda, vips fick jag meddelanden igen. Lek runt lite med hur du skriver, istället för att klaga. :P
2021-04-23, 12:14
Bannlyst
Citat:
Då skriver du nog för dåligt enligt systemet. Märkte med att det började gå segt. Började skriva lite annorlunda, vips fick jag meddelanden igen. Lek runt lite med hur du skriver, istället för att klaga. :P

Skriver fan grymt, precis som jag gjort under ett års tid nu, loggar riktigt bra, stor bokstav och allt vad fan dom gnällde över tidigare.

Det hände liksom abrupt, "vipps" igår så började det gå mycket mer långsamt, dessa jävlar, jag är less nu, jag hade planerat in i minsta detalj vad jag skulle göra med de "extrapengar" jag fick in av detta årligen, 600.000+ på två år inte fy skam att stoppa undan liksom

Men nu ser det mörkt ut! Träskallar!

Men får väl testa runt med min skrivstil och se vad som händer, ha ha.
2021-04-23, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Ja men om du vill kan du skriva i PM till mig istället för att skriva här om du känner att det är tryggare.

Edit: Får någon annan ett meddelande från CC när man loggar in? "Från chattcentralen.se: The recieved latest version number seems to be messed up. Either i'm working on resolving the issue right now or I've given upthis project."

Citat:
Nej jag har inte fått något meddelande i alla fall.

Det meddelandet posta jag innan dig hur kan du ha missat? det var bara 3 posts på sida 701 inte så svårt att märka..

Den posten var svar på posten du skrev att du ska berätta senare hur du gör för att det ska gå så snabbt.
2021-04-23, 12:17
Bannlyst
Citat:
Det meddelandet posta jag innan dig hur kan du ha missat? det var bara 3 posts på sida 701 inte så svårt att märka..

Jag syftade på:

Citat:
Edit: Får någon annan ett meddelande från CC när man loggar in? "Från chattcentralen.se: The recieved latest version number seems to be messed up. Either i'm working on resolving the issue right now or I've given upthis project."

Jag ska PMa dig också, just nu är jag bara förbannad över detta skit, haha!
2021-04-23, 12:17
Bannlyst
Citat:

Jag syftade på:

Citat:

2021-04-23, 12:18
Medlem
Citat:
Jag syftade på:

Okej riktigt nice om du kunde göra det. Tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in