Citat:
Ursprungligen postat av
Deeto
Där är många som upplever samma sak. Det är frimurarna som mappar in dina nerver och muskel rörelser på uppdrag av svenska kyrkan som i sin tur är tvingade av amerikanarna att utföra detta på alla människor. Anledningen till att dom gör det på dig när du är vuxen är för att du har lyckats att få ditt nervsystem att växa utom deras kontroll. Alla svenskar blir inmappade som barn mellan 1 och 5 års ålder.
Som sagt att du upplever detta som vuxen ska du bara vara stolt över, det betyder att din kropp kan lura deras maskiner. Håll tankarna på 1000 saker samtidigt och tänk med magen inte huvudet. Tänk i dåtid och framtid samt starta inga nya tankar. Använd båda hjärnhalvorna
Vi är inne på samma banor med vilka som är bakom det. Ett nätverk såsom Frimurare som finns överallt. Kyrkan har sysslat med förföljelse i all historia av kyrkor. Jag har alltid misstänkt att det är beteende- & trosförändring - eller som du skriver: tvångs KBT:
(FB) Sysslar frimurarna med tvångs-kbt ?
Genom "Gang Stalking" ska en person förändras genom att manipulera yttre stimuli. Det är enkelt att få med familj & vänner om de påstår att det är för att "hjälpa" någon bli "bättre" vilket är Frimurarmotto: "Make good men better" samt "Order out of chaos". Frimurare med alla andra ordersällskap finns överallt i samhället.
Vi måste kalla vad det är: "Psykologisk krigföring/operation" - eller vad de troligen säger "personlig utveckling" även om den ska ske i hemlighet. Varför hemlighet? Troligen för att det är olaglig & olagliga metoder/tekniker används. Jag kallar dem helt enkelt "Illuminati".
Om du läser på om "Illuminati" är deras mål osynlig påverkan av samhället. Just att det handlar om KBT är jag mer övertygad om än det mesta jag läst. De övertygar troligen det sociala nätverket att det är något fel med en person vilket behöver inte vara fel men att deras mål är oskyldigt. På samma sätt går organisationer med på det & dess anställda.
Vi har kommit till en breakthrough. De vill utan tvekan påverka en person. De vill kalla det "förbättringsprojekt" för att en person ska "förbättras" för att den har annorlunda livsstil eller tankebanor. Däremot är det intressant att Svenska Kyrkan är med på det - den religiösa aspekten har alltid varit påtaglig. Halva informationsmängden om ämnet i fråga handlar om religion, spiritualitet, Frimurare, Israel, Gud & demoner. De flesta av dessa verkar indirekt & direkt fokusera på "personlig utveckling"... Vilket är psykologer & psykiatrer i effekt håller på med. Så i realitet vill de förändra en person genom hemlig påverkan alternativt få dem att besöka psyket & på den vägen tvångsförändra.
Inte förvånande att ex-Illuminatiperson & högrankad Frimurare Leo Zagami (trovärdig) samt ex-bankir Ronald Bernard båda blivit tvångsintagna på mentalsjukhus. Leo Zagami blev arresterad av norsk säkerhetstjänst i 2000-talet för att de trodde att han var en spion eller sådant men Zagami ser det som trakasserier. Zagami skriver i hans flera böcker illa om Vatikanen & en del om katolska kyrkan.
Jag kan intyga att det hela liknar som en form av hemlig KBT-operation som är extremt koordinerad. Att det är Frimurare & kyrkan är inte förvånande - men folk inser fortfarande inte att de är bara en del av gigantisk nätverk som spirituellt kallas för "Illuminati".