Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Utsatta för cybertortyr. Det är så det går till, den moderna versionen av gangstalking (jämför med exempelvis DDR). Hur frisk är du själv - det kanske du skall klargöra innan du skriver här? Kan du tänka klart och fritt? Datorer sköter arbetet till 99,99 procent, det är min erfarenhet och övertygelse.
Ingen lägger ut sina bevis här innan man prövat på andra ställen först (som sagt).
Sök hjälp själv. Börja med att få hjälp för ignoransen och naiviteten. Om du snubblar över någon historiebok så skadar det inte heller. Läs på om svenska statens experimenterande, om hur mycket stora möjligheter att komma undan ansvar gör att människor i högre grad är beredda utföra de mest brutala och hemska brott. Vad gäller fjärrvapen/fjärrtekniker så slipper brottslingarna se sina offer i ögonen och de slipper personligen se skadorna som de åsamkar fysiskt och psykiskt, och de kan gömma sig bakom hemligstämpling (militär/Försvarsmakt).
Det finns inga mer allvarliga brott i världen just nu. Dessa brott och tekniker berör alla människor i alla samhällen - ju förr människor inser detta ju bättre.
Det är ju
du som tillhör den här gruppen av "GS-drabbade", så jag är dessvärre rädd att bevisbördan ligger hos
dig. Men eftersom du inte har en tillstymmelse till bevis så gissar jag att ditt svar blir samma gamla svammel som du, åtminstone hittills, krälat dig igenom tråden med.
Psykoser, hörsägen, rykten, fabuleringar och skov är det som du försöker bygga din bevisning på och det går ju ungefär lika bra som man tror att det ska göra. Men jag kan glädja dig med att jag faktiskt förstår den totala bristen på sakliga och trovärdiga bevis från din sida - eftersom det ju inte finns några.
Som sagt - kontakta
1177 så kan de nog lotsa dig till rätt hjälp inom psykiatrins domäner, gissningsvis blir det terapi och ett lastbilslass med psykofarmaka eftersom man nuförtiden inte ens utför lobotomeringar för de allra svåraste fallen såsom "GS-drabbade", kannibaler, miljöpartister m.fl.