2021-04-21, 10:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Nå, då kan du väl visa på vad som är fel i det som jag postade, hur du vet att jag inte har förstått det och när jag ljuger?

Du har fått flera av dina fel utpekade, t ex om hur vågor sprider sig, och hur svårt det är för mikrovågor att penetrera material. Dina enda svar på detta är längre och längre urklippta textmassor från en obskyr blogg.
Citera
2021-04-21, 10:44
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Utsatta för cybertortyr. Det är så det går till, den moderna versionen av gangstalking (jämför med exempelvis DDR). Hur frisk är du själv - det kanske du skall klargöra innan du skriver här? Kan du tänka klart och fritt? Datorer sköter arbetet till 99,99 procent, det är min erfarenhet och övertygelse.

Ingen lägger ut sina bevis här innan man prövat på andra ställen först (som sagt).

Sök hjälp själv. Börja med att få hjälp för ignoransen och naiviteten. Om du snubblar över någon historiebok så skadar det inte heller. Läs på om svenska statens experimenterande, om hur mycket stora möjligheter att komma undan ansvar gör att människor i högre grad är beredda utföra de mest brutala och hemska brott. Vad gäller fjärrvapen/fjärrtekniker så slipper brottslingarna se sina offer i ögonen och de slipper personligen se skadorna som de åsamkar fysiskt och psykiskt, och de kan gömma sig bakom hemligstämpling (militär/Försvarsmakt).

Det finns inga mer allvarliga brott i världen just nu. Dessa brott och tekniker berör alla människor i alla samhällen - ju förr människor inser detta ju bättre.

Det är ju du som tillhör den här gruppen av "GS-drabbade", så jag är dessvärre rädd att bevisbördan ligger hos dig. Men eftersom du inte har en tillstymmelse till bevis så gissar jag att ditt svar blir samma gamla svammel som du, åtminstone hittills, krälat dig igenom tråden med.

Psykoser, hörsägen, rykten, fabuleringar och skov är det som du försöker bygga din bevisning på och det går ju ungefär lika bra som man tror att det ska göra. Men jag kan glädja dig med att jag faktiskt förstår den totala bristen på sakliga och trovärdiga bevis från din sida - eftersom det ju inte finns några.

Som sagt - kontakta 1177 så kan de nog lotsa dig till rätt hjälp inom psykiatrins domäner, gissningsvis blir det terapi och ett lastbilslass med psykofarmaka eftersom man nuförtiden inte ens utför lobotomeringar för de allra svåraste fallen såsom "GS-drabbade", kannibaler, miljöpartister m.fl.
Citera
2021-04-21, 11:11
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Tycker du att sådana händelser är utomjordiskt omöjliga kan ni besöka forum med 100 000-tals UFO-fanatiker som skriver än mer fantastiska påståenden. Miljontals påstår sig vara bortförda & kontaktade av "E.T.", Alf, Worf, Yoda etc. (skämt). Varför är ni inte där & påstår att de är "sjuka"?

En observation: hypotetiskt om det fanns utomjordingar som det påstås har de förmågan att utöva "mind control" mycket likt som beskrivs här. De är sådana som skulle ha sådana "tekniker" eller förmågor. Alternativt att en grupp i skuggsamhället har utvecklat exotiska vapen med utomjordisk ursprung, vetskap eller teknologi.

Det kan ni läsa mycket om i UFO-forum.

Men UFO fantasterna skulle ju åtminstone fotografera eller spela in. Har de lurat dig med gröna masker och ufo i snöre och du sitter här och spånar om det finns liv på andra planeter (vilket det gör med all sannolikhet), utan att fota och spela in?
Citera
2021-04-21, 12:02
Medlem
Citat:
Utsatta för cybertortyr. Det är så det går till, den moderna versionen av gangstalking (jämför med exempelvis DDR). Hur frisk är du själv - det kanske du skall klargöra innan du skriver här? Kan du tänka klart och fritt? Datorer sköter arbetet till 99,99 procent, det är min erfarenhet och övertygelse.

Ingen lägger ut sina bevis här innan man prövat på andra ställen först (som sagt).

Sök hjälp själv. Börja med att få hjälp för ignoransen och naiviteten. Om du snubblar över någon historiebok så skadar det inte heller. Läs på om svenska statens experimenterande, om hur mycket stora möjligheter att komma undan ansvar gör att människor i högre grad är beredda utföra de mest brutala och hemska brott. Vad gäller fjärrvapen/fjärrtekniker så slipper brottslingarna se sina offer i ögonen och de slipper personligen se skadorna som de åsamkar fysiskt och psykiskt, och de kan gömma sig bakom hemligstämpling (militär/Försvarsmakt).

Det finns inga mer allvarliga brott i världen just nu. Dessa brott och tekniker berör alla människor i alla samhällen - ju förr människor inser detta ju bättre.

Återigen; det ena ger inte automatiskt det andra, vilket du verkar tro. Ja, det har skett hemskheter under hela mänsklighetens historia, men det innebär inte att ni är drabbade utav förföljelse och systematiska övergrepp.
Citera
2021-04-21, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du har fått flera av dina fel utpekade, t ex om hur vågor sprider sig, och hur svårt det är för mikrovågor att penetrera material. Dina enda svar på detta är längre och längre urklippta textmassor från en obskyr blogg.

Inte ett enda fel "har pekats ut". Vad pratar du om?
Citera
2021-04-21, 12:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Tror att du är sjuk i huvudet. Sök vård.

Inte konstigt du vänder taggarna utåt. Du tror ju ärligt att du är förföljd av individer, organisationer och stater i syfte att tortera dig, och ingen tror dig.

Om du dubbel och trippelkollar de uppgifter du fått till dig hur t ex vågspridning sker, så ser du snabbt att det inte går att punktbestråla någon i ett flygplan med mikrovågor. Folk ljuger för dig.

(Jag har inga symtom jag bör söka vård för.)
Citera
2021-04-21, 14:56
Medlem
Citat:
Inte konstigt du vänder taggarna utåt. Du tror ju ärligt att du är förföljd av individer, organisationer och stater i syfte att tortera dig, och ingen tror dig.

Om du dubbel och trippelkollar de uppgifter du fått till dig hur t ex vågspridning sker, så ser du snabbt att det inte går att punktbestråla någon i ett flygplan med mikrovågor. Folk ljuger för dig.

(Jag har inga symtom jag bör söka vård för.)

Vilka jävla taggar? Tror ingenting, jag vet saker. Du däremot, bara tror. Detta tillsammans med något enstaka dito här (som är ungefär lika naiv, enfaldig och hjärntvättad som du).

Visst går det att skicka voice to skull mot människor som sitter och färdas i ett flygplan. Hör med militären, de kanske kan hjälpa dig att bringa klarhet - deras svar tror du ju på (när det passar dig).

Sök hjälp för din dumhet, du är stendum som gång på gång försöker få människor att förneka att dessa tekniker/vapen existerar och att det experimenteras på människor med dem.
Citera
2021-04-21, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Återigen; det ena ger inte automatiskt det andra, vilket du verkar tro. Ja, det har skett hemskheter under hela mänsklighetens historia, men det innebär inte att ni är drabbade utav förföljelse och systematiska övergrepp.

Jag tror inte det - var har du fått det ifrån? Däremot verkar du tro att historien har slutat upprepa sig, att det inte längre sker brott exempelvis i form av experimentering på människor 2021.
Citera
2021-04-21, 18:12
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
[...]

[...]

Detta tycker jag är märkligt. Man lever med övertygelsen att hela samhället konspirerar mot en. Arbetsgivare (även om jag tror såna saknas för de flesta ’TIs’), skolor, universitet, läkare, försvaret, Illuminati, vänner, släktingar och myndigheter ska ingå i denna konspiration.

Ändå tror ni att det finns poliser att anmäla detta till, åklagare som på nåt sätt står utanför detta, domstolar som är opartiska och ska ge er rätt.

Å ena sidan kallar du mig för okunnig och naiv, i nästa andetag samlar du bebis som ska stödja en anmälan, som du tänker ska behandlas av någon som inte ingår i konspiration. Hur går detta ihop?
Citera
2021-04-21, 19:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Det krävs bara ett fåtal infiltratörer för att dominera vilket forum som helst om ämnen ifråga. Jag har alltid sagt att jag är utsatt för psykologisk operation & därmed är jag generellt försiktig att påstå saker jag upplevt.
Citera
2021-04-21, 22:46
Medlem
Citat:
Detta tycker jag är märkligt. Man lever med övertygelsen att hela samhället konspirerar mot en. Arbetsgivare (även om jag tror såna saknas för de flesta ’TIs’), skolor, universitet, läkare, försvaret, Illuminati, vänner, släktingar och myndigheter ska ingå i denna konspiration.

Ändå tror ni att det finns poliser att anmäla detta till, åklagare som på nåt sätt står utanför detta, domstolar som är opartiska och ska ge er rätt.

Å ena sidan kallar du mig för okunnig och naiv, i nästa andetag samlar du bebis som ska stödja en anmälan, som du tänker ska behandlas av någon som inte ingår i konspiration. Hur går detta ihop?

Tror du att hela samhället konspirerar mot dig? Eller vad menar du? Du lägger dina ord i andras munnar.

Människor kan sättas under mind control och människors och deras hjärnor kan manipuleras - vilket givetvis inkluderar domare. Så visst är det uppförsbacke.
Citera
2021-04-22, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det krävs bara ett fåtal infiltratörer för att dominera vilket forum som helst om ämnen ifråga. Jag har alltid sagt att jag är utsatt för psykologisk operation & därmed är jag generellt försiktig att påstå saker jag upplevt.

Där är många som upplever samma sak. Det är frimurarna som mappar in dina nerver och muskel rörelser på uppdrag av svenska kyrkan som i sin tur är tvingade av amerikanarna att utföra detta på alla människor. Anledningen till att dom gör det på dig när du är vuxen är för att du har lyckats att få ditt nervsystem att växa utom deras kontroll. Alla svenskar blir inmappade som barn mellan 1 och 5 års ålder.
Som sagt att du upplever detta som vuxen ska du bara vara stolt över, det betyder att din kropp kan lura deras maskiner. Håll tankarna på 1000 saker samtidigt och tänk med magen inte huvudet. Tänk i dåtid och framtid samt starta inga nya tankar. Använd båda hjärnhalvorna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in