Citat:
Ursprungligen postat av
statsterrorist
Du inser väl att svaret likväl kan tolkas helt motsatt än vad du gör!? Det som du kallar för "erkännande" från Duncans sida verkar snarare vara ett svar på anklagelser mot honom. Duncan vill att man skall lägga fokus på innehållet i det han förmedlar (än huruvida han är si eller så). Det som du kallar för erkännande är med andra ord inte mycket värt, åtminstone inte om du frågar mig.
Kan du var lite mer tydlig på denna punkt? Desinformatör? När (och var)?
Dessutom bör du i rättvisans namn även väga i andra skålen de positiva saker som han gjort och avslöjat för 'ti-samhället' och omvärlden, eller hur!? No-Touch Torture Techniques - Neural Guantanamo...Vilka mänskliga rättigheter? Aldrig hört talas om!?
Kan du specifiera vilka saker du anser vara "science fiction"? Ofta verkar tekniken kommit mycket längre än vad de flesta någonsin kan föreställa sig. Du skall komma ihåg att det faktiskt finns andra utsatta som vet mer än dig - om dessa s.k. science fiction tekniker. Ingen vet allt och ingen har varit med om allt.
Och fallet Akwei vs NSA (1992) var exempelvis redan 1992! Tänk om Akwei har rätt!
Det är det Duncan skriver - att man skall tolka allt med försiktighet. Att anklaga för anklagandets skull är dock inte särskilt fruktbart om sanningen skall fram.
Vad är denna "science fiction" som du talar om? Tror du inte att ALLA tillgängliga medel används, t.o.m. det du kallar science fiction (vad det nu är)?? Såklart de använder allt! Det är därför dessa tekniker är så farliga - och brotten så allvarliga. Det har aldrig funnits några så här avancerade tekniker för övervakning, manipulation och avläsning av människors innersta tankar. De brott som utsatta tvingas uthärda är bara början på en diktatur som kommer att drabba alla människor - tro inget annat. Ditt och andras förnekande och uteslutande svar om "science fiction" när det handlar om brott som är så mycket värre än NSA/FRA/Snowden gör ingen någon tjänst.
Jag tar mig till dina punkter.
Har du läst hans böcker?
Dr Duncan är var betald av CIA att utföra psykologiska experiment via hans material - det är hans ord. Han skriver att han är en "perp". Självklart anklagar personer honom eftersom hans material låter ju som en blandning av religion & science fiction för den normala personen.
De försöker läsa mina innersta tankar - det har jag upplevt & vet att de lyckats med. Med 8-15 år av datainsamling om mig för deras psykologiska profil kan de säkert förutse mina tankar & mitt beteende i förväg tror de.
Det jag vet är att mina kontaktar i min sociala krets kontaktas online & offline. Min sociala krets innefattade personer som inte är dumma på något sätt - de vet vad de gör även när de deltog i att utföra denna operation mot mig.
Denna grupp verkar motivera personer med saker som "var brutalt ärlig med honom" & sådana saker - vissa tar det som ursäkt att bete sig dåligt eller illa.
Det är alltså förvrängning av verkligheten - inte samhället eller människor fungerar på normalt sätt.
Min sociala krets är med i en underrättelse- & påverkansoperation mot mig för att vissa får för sig att jag kanske behöver "hjälp" - åtminstone det är vad de motiverar personer med i att delta i denna olagliga, oetiska & amoraliska psykologiska & sociala operation som görs mot min vilja & grovt kränker mitt privatliv samt attackerar min hjärna & mitt hjärta.
Det är skadligt att bli gasligh:ad för att de ska hålla det här hemligt. Inte nog med att jag uppfattar deras inflytelse & påverkan som ett hot mot mitt liv & mitt välmående förlorar jag stöd från min familj då de har överlåtit mig till denna grupp att påverka & övervaka mig 24/7.
Jag hittar ingen bevis i mitt fall att de har använt science fiction-teknologi som Dr Duncan skriver i sin bok. Det kan förklaras med avancerad teknologi.
Mina inlägg fokuserar på vad jag upplevt - inte att förneka existensen av påstådda teknologier från erkända desinformatörer som erkänt att de får betalt av CIA (lögnare) att psykologiskt experimentera på oskyldiga världen över.
Det kan vara att jag är ett projekt inom hjärnforskning & närliggande områden som hjärnavläsning eftersom jag har en unik hjärna sedan födseln & därmed träffat en del läkare & neurologer under uppväxten. Jag kan inte förneka den möjlighet att svenska staten sponsrar det här bakom min rygg sedan tidiga tonår.
Det verkar grunda sig i just att "läsa ens tankar" - samla information om mig via andra samt digitalt vilket min krets har erkänt att de gör. Denna grupp är extrema i hur de samlar information & hur de använder den för att påverka min psykologi & mina känslor.
Som sagt verkar de flesta som kontaktas om det här bli lätt övertygade - de verkar onekligen tro på vad en denna grupp föreslår.
I min mening är dessa påståenden om exotiska vapen & teknologier överdrivna. Jag tror att deras största önskan är att se vad vi gör när vi är utsatta för massiv psykologisk operation via massiv informationssamling om en via sociala kretsen.
Om det här är INTE experiment eller forskning måste det vara en operation med mål som beteende- & trossystemmodifkation som en kult/sekt/kyrka/sällskap sponsrar via staten hjälp eftersom dessa medlemmar missbrukar statens resurser för att ge sig på individer de anser är signifikanta för deras religiösa eller spirituella agenda.
Vi kan såklart instämma på att väldigt avancerade teknologier används - i min mening använder de huvudsakligen spionverktyg via mobilen & datorn; samt att spåra ens aktivitet online. Vi kan instämma på att de vill veta vad vi tänker på & använda det mot oss som att dela dessa "tankar" till andra i syfte av psykologisk manipulation eller beteende- & trossystemmodifikation. Vi kan instämma på att det här görs av professionella psykologiska & sociala operatörer som använder samhället & ens omgivning för deras ändamål eftersom de troligen har en auktoritet bakom sig. De motiverar personer & grupper mot en via infiltration, spioneri etc. mycket som Zersetzung övertygade medborgare att spionera på sociala kretsen. Vi kan instämma att deras tillvägagångssätt efterliknar underrättelse- & säkerhetstjänster på alla sätt men också hur kulter/sekter manipulerar familjen att vända sig mot egna. Vi kan instämma på att det här är olagligt, oetiskt & amoraliskt vilket görs mot ens vilja. Vi kan instämma på att den propaganda som finns ute är just det - att vi inte ska blint tro på fantastiska förklaringar över mer naturliga & logiska förklaringar.
Jag vet utan tvekan att de manipulerat min omgivning sedan gymnasiet i olika grader. Vad de sprider om mig bakom min rygg verkar få folk att tro att jag är "speciell" - det är min erfarenhet. Jag misstänker att de infiltrerar ens sociala krets via en nära person som då deltar i det - eller så har en mina vänner alltid varit den av denna "grupp".
Jag insåg för många år sedan att säkerhetstjänster är springpojkar för större agendor & sponsorer. Denna operation verkar vara en allvarlig agenda med global räckvidd så pass att samhället & statens försvarar dennes existens till fördel att den fortsätter. Lagen, etik & moral gäller inte vilket får mig att mer misstänka en kult/sekt/kyrka/sällskap bakom det som står över lagen & skiter i den för att deras (fanatiska) tro medför att de kan utföra det utan konsekvenser av samhället.
Att vi ska lita på den information som sprids av f.d. CIA-agenter som erkänt att de utföra psykologiska experiment precis som andra "perps" är det dummaste vi kan göra. Dock har han rätt i att det ser ut som "HIVE MIND" i hur informationen om en delas mellan orelaterade personer - det är vad jag upplevt - från familjemedlemmar till främlingar. Det här görs via mobilen.
Det är skrämmande att alla i min sociala krets VET vad som händer mig med den övervakning & manipulation av min verklighet genom denna grupp men håller käften & skyddar deras identitet. Det tyder på att de INTE är en säkerhetstjänst eller polisen i första hand (även om dessa kan användas i agendan) men en civil grupp av professionella operatörer som fokuserar på ens psyke & det sociala; i någon form av beteende- & trossystemmodifikation där ens familj är med på det för att det tror att det ska gagna dem genom mig.
Jag har inte tjänat ett enda skit på det här - bara förlorat tid, hälsa, pengar, vänskap, möjligheter etc. - INTE TJÄNAT ett skit. Vad än de gör är det till mitt jävla nedfall. INGEN normal personer accepterar dessa grova kränkningar av ens liv.
Jag är övertygad utan tvekan att de försöker styra min utveckling & liv; i samråd med min familj kanske. Som att jag är ett jävla projekt istället för en människa som ska bestämma själv. Varför vill de inte fråga mig rakt ut istället för att manipulera mitt liv & min omgivning bakom scenen?? FÖR ATT DET ÄR OLAGLIGT till att börja med! Sedan råkar människor illa ut till följd av det här så de kan friskriva sig ansvar. Familjen kommer aldrig erkänna fel om en begår självmord eller illdåd som några gör (Myron May).
De ansvariga kan med fördel äta mitt varma skit. Jävla fega as som går bakom ryggen som råttor de är.