2021-04-22, 09:02
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deeto
Där är många som upplever samma sak. Det är frimurarna som mappar in dina nerver och muskel rörelser på uppdrag av svenska kyrkan som i sin tur är tvingade av amerikanarna att utföra detta på alla människor. Anledningen till att dom gör det på dig när du är vuxen är för att du har lyckats att få ditt nervsystem att växa utom deras kontroll. Alla svenskar blir inmappade som barn mellan 1 och 5 års ålder.
Som sagt att du upplever detta som vuxen ska du bara vara stolt över, det betyder att din kropp kan lura deras maskiner. Håll tankarna på 1000 saker samtidigt och tänk med magen inte huvudet. Tänk i dåtid och framtid samt starta inga nya tankar. Använd båda hjärnhalvorna

Du vill att han ska bränna ut sig? 1000 tankar, jag hade hot, mordförsök, överjobb ( med förmodligen egen bloddopning = höga blodvärden ) med infektions sjukdom, kodlösning som att ett ord kunde betyda mer framåt och bakåt (jag såg koden upp på ett ställe och testade ner /upp och olika värden då första koden fick jag lösningen på , men sedan bara rappakalja om du inte har nyckeln ), och massa positivitet som snygga leende kinnor mm och detta tröttade snabbt ut vid ytterligare ett mycket svårt hot. Så dina 1000 tankar är kontraproduktivt om du nu inte vill att han ska bli utbränd.
Senast redigerad av regafra 2021-04-22 kl. 09:17.
Citera
2021-04-22, 10:11
Medlem
Varför gav han/hon sig oprovocerat på mig?

Gang stalking har inget med myndigheter eller statstjänstemän att göra utan är en sadistisk lek som går ut på att förstöra för/förgöra människor. Ekonomiskt våld är många gånger också en del av den här typen av misshandel. De psykar dig, gör dig handlingsförlamad. Man kan tänka har dessa personer inget annat att göra än att förstöra livet för andra människor? Men eftersom det är sjuka människor som vi pratar om så är det deras sätt att leva och så de får sin energi och motivation. De är mobbare som njuter av att se andra lida.

Mobbningen sker i grupp och mobbarna går ut och provocerar, hånar och stirrar på utvalda människor som man har tagit reda på i förväg har orimliga föreställningar om sig själva och världen och lurar offren att mobbarna är agenter, poliser, satanister, frimurare etc. Vilket får offren att fara ut med arga anklagelser och skrivelser mot poliser, hyresvärdar, vänner etc. Detta leder till slut till att offrets liv blir förstört och offret framstår som besatt, galen eller psykiskt störd till mobbarnas stora nöje.
Senast redigerad av Piratpartiet 2021-04-22 kl. 10:19.
Citera
2021-04-22, 10:40
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet

Gang stalking har inget med myndigheter eller statstjänstemän att göra utan är en sadistisk lek som går ut på att förstöra för/förgöra människor. Ekonomiskt våld är många gånger också en del av den här typen av misshandel. De psykar dig, gör dig handlingsförlamad. Man kan tänka har dessa personer inget annat att göra än att förstöra livet för andra människor? Men eftersom det är sjuka människor som vi pratar om så är det deras sätt att leva och så de får sin energi och motivation. De är mobbare som njuter av att se andra lida.

Mobbningen sker i grupp och mobbarna går ut och provocerar, hånar och stirrar på utvalda människor som man har tagit reda på i förväg har orimliga föreställningar om sig själva och världen och lurar offren att mobbarna är agenter, poliser, satanister, frimurare etc. Vilket får offren att fara ut med arga anklagelser och skrivelser mot poliser, hyresvärdar, vänner etc. Detta leder till slut till att offrets liv blir förstört och offret framstår som besatt, galen eller psykiskt störd till mobbarnas stora nöje.

Var det så i DDR? Läs på om zersetzung. Jag som bara stått ut och väntat såg långt senare vad denna tortyr har sitt ursprung, s folk i Sverige använder det då de kniper för dem. De kommer gärna fram och snackar som tex vålds sadistiska rasister, det är så man får en hel hög idioter efter sig då dessa delar att man höll med ...
Nyttiga idioter är det gott om, jag kunde blivit en sådan , men aldrig nu då jag tänker ett tag innan jag agerar. Att det använder några med psykossjukdomar som ska "känna" igen saker och snacka på forum är lika lågt det. s lär sig aldrig tydligen ,allt ska utnyttjas då dessa ärthjärnor inte kan skapa något vettigt på ,annat sätt.
Senast redigerad av regafra 2021-04-22 kl. 10:50.
Citera
2021-04-22, 10:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deeto
Där är många som upplever samma sak. Det är frimurarna som mappar in dina nerver och muskel rörelser på uppdrag av svenska kyrkan som i sin tur är tvingade av amerikanarna att utföra detta på alla människor. Anledningen till att dom gör det på dig när du är vuxen är för att du har lyckats att få ditt nervsystem att växa utom deras kontroll. Alla svenskar blir inmappade som barn mellan 1 och 5 års ålder.
Som sagt att du upplever detta som vuxen ska du bara vara stolt över, det betyder att din kropp kan lura deras maskiner. Håll tankarna på 1000 saker samtidigt och tänk med magen inte huvudet. Tänk i dåtid och framtid samt starta inga nya tankar. Använd båda hjärnhalvorna

Vi är inne på samma banor med vilka som är bakom det. Ett nätverk såsom Frimurare som finns överallt. Kyrkan har sysslat med förföljelse i all historia av kyrkor. Jag har alltid misstänkt att det är beteende- & trosförändring - eller som du skriver: tvångs KBT: (FB) Sysslar frimurarna med tvångs-kbt ?

Genom "Gang Stalking" ska en person förändras genom att manipulera yttre stimuli. Det är enkelt att få med familj & vänner om de påstår att det är för att "hjälpa" någon bli "bättre" vilket är Frimurarmotto: "Make good men better" samt "Order out of chaos". Frimurare med alla andra ordersällskap finns överallt i samhället.

Vi måste kalla vad det är: "Psykologisk krigföring/operation" - eller vad de troligen säger "personlig utveckling" även om den ska ske i hemlighet. Varför hemlighet? Troligen för att det är olaglig & olagliga metoder/tekniker används. Jag kallar dem helt enkelt "Illuminati".

Om du läser på om "Illuminati" är deras mål osynlig påverkan av samhället. Just att det handlar om KBT är jag mer övertygad om än det mesta jag läst. De övertygar troligen det sociala nätverket att det är något fel med en person vilket behöver inte vara fel men att deras mål är oskyldigt. På samma sätt går organisationer med på det & dess anställda.

Vi har kommit till en breakthrough. De vill utan tvekan påverka en person. De vill kalla det "förbättringsprojekt" för att en person ska "förbättras" för att den har annorlunda livsstil eller tankebanor. Däremot är det intressant att Svenska Kyrkan är med på det - den religiösa aspekten har alltid varit påtaglig. Halva informationsmängden om ämnet i fråga handlar om religion, spiritualitet, Frimurare, Israel, Gud & demoner. De flesta av dessa verkar indirekt & direkt fokusera på "personlig utveckling"... Vilket är psykologer & psykiatrer i effekt håller på med. Så i realitet vill de förändra en person genom hemlig påverkan alternativt få dem att besöka psyket & på den vägen tvångsförändra.

Inte förvånande att ex-Illuminatiperson & högrankad Frimurare Leo Zagami (trovärdig) samt ex-bankir Ronald Bernard båda blivit tvångsintagna på mentalsjukhus. Leo Zagami blev arresterad av norsk säkerhetstjänst i 2000-talet för att de trodde att han var en spion eller sådant men Zagami ser det som trakasserier. Zagami skriver i hans flera böcker illa om Vatikanen & en del om katolska kyrkan.

Jag kan intyga att det hela liknar som en form av hemlig KBT-operation som är extremt koordinerad. Att det är Frimurare & kyrkan är inte förvånande - men folk inser fortfarande inte att de är bara en del av gigantisk nätverk som spirituellt kallas för "Illuminati".
Citera
2021-04-22, 16:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet

De som deltar i det här behöver inte vara "sjuka" men störda eller motiverade på olika vis (t.ex. pengar, religion eller ideologi). Det är utan tvekan inte några få privata medborgare utan en grupp som koordinerar det hela genom t.ex. privata medborgare & verkar få med de flesta av samhällets aktörer. Du försöker förklara det som att de är ett par sjuka personer som på fritiden genomför det här men i realitet är åtminstone en av dem kopplade till & får instruktioner från något större som egentligen driver en operationen. Du kan däremot ha rätt i att de ger sig på människor som har orimliga antaganden eller dylikt, fantasifulla, hoppfulla, spirituella etc. men det är ju precis kanske därför de är utsatta. Ni fattar ju inte att de använder extrema psykologiska medel för att påverka personerna. De lurar troligen även familj & vänner om hur stort det egentligen är.
Citera
2021-04-22, 20:43
Medlem
Nu är ju vederbörande avstängd ett tag, men denne länkade till en massa patent gällande mind-control och voice-to-skull (varför det förkortas till v2k har jag aldrig begripit).
Ett av patenten påstod de att hjärnan fick resonans i 1/2 Hz. Ja, EN HALV HERTZ! Redan där kan alla med minsta kunskap om frekvenser börja fundera hur det ska gå till.
Det jag vill säga är att mycket är humbug och att man måste ha källkritik.
Citera
2021-04-22, 23:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Vad än det är har de öppet påverkat & därmed förstört mitt liv sedan 2013. Troligen har de börjat den psykologiska operationen redan på gymnasiet runt år 2006. Hur ska en person lita & ens förlåta personer i ens omgivning som på ett uppenbart sätt deltagit i en form av informatörsnätverk som används för att psyka en mot ens vilja samt gaslighta (psykologisk tortyr). De har i princip stulit fem år av mitt liv & förstört aspekter av den samtidigt som de utför psykologiska operationer som ska påverka mig. Ändra mitt beteende genom tvång. Effektiv psykologisk krigföring som kallas något annat & görs i andra syften. I andra perspektiv: skapa någon person som de vill genom hemliga tvångsmedel & informatörs- & påverkansnätverk som bara sprids & byggs allteftersom.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-04-22 kl. 23:53.
Citera
2021-04-22, 23:55
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Vad är det är har de öppet påverkat & därmed förstört mitt liv sedan 2013. Troligen har de börjat den psykologiska operationen redan på gymnasiet runt år 2006. Hur ska en person lita & ens förlåta personer i ens omgivning som på ett uppenbart sätt deltagit i en form av informatörsnätverk som används för att psyka en mot ens vilja samt gaslighta (psykologisk tortyr). De har i princip stulit fem år av mitt liv & förstört aspekter av den samtidigt som de utför psykologiska operationer som ska påverka mig. Ändra mitt beteende genom tvång. Effektiv psykologisk krigföring som kallas något annat & görs i andra syften. I andra perspektiv: skapa någon person som de vill genom hemliga tvångsmedel & informatörs- & påverkansnätverk som bara sprids & byggs allteftersom.
Ingen kan påverka dig till 100% om du motsätter dig det. Ingen kan heller välja vad du ska värdera och ingen är tillräckligt intressant för att en mängd individer skulle vara intresserade av allt kring personen.

Jag tänker även påminna om att gymnasiet och tidigare vuxen ålder är vanligt gällande debut av vissas psykossjukdomar

Utöver det behöver du varken lita till eller förlåta någon. Det viktigaste är att man når bra.
Citera
2021-04-23, 00:02
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Ingen kan påverka dig till 100% om du motsätter dig det. Ingen kan heller välja vad du ska värdera och ingen är tillräckligt intressant för att en mängd individer skulle vara intresserade av allt kring personen.

Jag tänker även påminna om att gymnasiet och tidigare vuxen ålder är vanligt gällande debut av vissas psykossjukdomar

Utöver det behöver du varken lita till eller förlåta någon. Det viktigaste är att man når bra.

Det är inte psykiskt sjukdom. Jag har erkännanden från min omgivning. Däremot handlar det högst om psykologi, information & beteende som samlas på ett sätt likt Zersetzung. Folk mår generellt inte bra av det här i första hand så det är enkelt att förvirra det med sjukdom. Tråkigt nog tror jag att de ger sig på personer på ett extremt psykologiskt sätt & därmed är det svårt att försvara sig mot & bevisa - speciellt när ens familj har blivit övertalad att delta.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-04-23 kl. 00:06.
Citera
2021-04-23, 00:10
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det är inte psykiskt sjukdom. Jag har erkännanden från min omgivning. Däremot handlar det högst om psykologi, information & beteende som samlas på ett sätt likt Zersetzung. Folk mår generellt inte bra av det här i första hand så det är enkelt att förvirra det med sjukdom. Tråkigt nog tror jag att de ger sig på personer på ett extremt psykologiskt sätt & därmed är det svårt att försvara sig mot & bevisa - speciellt när ens familj har blivit övertalad att delta.
Självklart kan människor i grupp angripa någon. Mobbningen, lynchningar och annat fungerar så och människor överlag är inte särskilt moderna utan vi alla mer få undantag är samma människor som bränt andra på bål, begått folkmord, mördat oskyldiga osv. Men du missar att det måste finnas motiv som legitimerar angrepp som regel. Onda människor vill sällan uppleva dem själva som det utan vill ha sina friköpt till att fortsätta vad de alltid gjort, roat sig med att angripa särskilt sårbara människor. Något som legitimerar deras inre bybo till att försöka härska över andra. Jag säger inte att jag upplever att du därför måste kunna bevisa eftersom historien är ett bevis nog +att jag vet hur människor fungerar. Det jag säger är att det kan samfalla med psykisk funktionsnedsättning (vilket stor del utsatta genom historien har haft) och att prioritering och fokus inte läggs på andra utan det egna välbefinnandet om du vill slippa undan det du upplever dig utsatt för.
Citera
2021-04-23, 00:23
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Självklart kan människor i grupp angripa någon. Mobbningen, lynchningar och annat fungerar så och människor överlag är inte särskilt moderna utan vi alla mer få undantag är samma människor som bränt andra på bål, begått folkmord, mördat oskyldiga osv. Men du missar att det måste finnas motiv som legitimerar angrepp som regel. Onda människor vill sällan uppleva dem själva som det utan vill ha sina friköpt till att fortsätta vad de alltid gjort, roat sig med att angripa särskilt sårbara människor. Något som legitimerar deras inre bybo till att försöka härska över andra. Jag säger inte att jag upplever att du därför måste kunna bevisa eftersom historien är ett bevis nog +att jag vet hur människor fungerar. Det jag säger är att det kan samfalla med psykisk funktionsnedsättning (vilket stor del utsatta genom historien har haft) och att prioritering och fokus inte läggs på andra utan det egna välbefinnandet om du vill slippa undan det du upplever dig utsatt för.

Historian är full med oskyldiga offer för statliga agendor som majoriteten kanske är undangömda tills vidare. Du pekar på en relevant sak i det hela: de verkar ge sig på personer som är annorlunda - det har jag läst om i flera år. Vad menar du med psykisk funktionsnedsättning? Menar du hur underrättelsetjänster & vetenskapsmän olagligt experimenterat på personer med mental handikapp som är på sjukhus & dylikt?

Det är precis det många propagerar: vänd inåt, bli spirituell. Stor del av informationen om det här online handlar om religion & spiritualitet. I slutändan handlar det om beteende- & trosförändring - mycket likt vad exempelvis hyperreligiösa föräldrar utsätter sina barn för.
Citera
2021-04-23, 01:44
Medlem
RiktigTIs avatar
På tal om Frimurare & tvångs-KBT a.k.a. "Gang Stalking" a.k.a. psykologisk krigföring/operation eller beteende- & trosförändring.. Kandidatuppsats sammanfattar en del:

"BETEENDEMÄSSIGA FÖRÄNDRINGAR I VARDAGLIGA AKTIVITETER HOS UTSATTA FÖR STALKING"
Teresia Björn & Adina Skodo - uppsats i kriminologi (VT-18): http://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1222259/FULLTEXT01.pdf

Sammanfattning
Syftet med föreliggande studie var att få en djupare förståelse för hur enskilda individer upplever att deras utsatthet för stalking har influerat beteendemässiga förändringar i deras vardagliga aktiviteter. En semistrukturerad intervjuguide användes under djupintervjuer med tio individer som blivit utsatta för stalking. Resultatet visade på flera olika beteendeförändringar i vardagen som influerats av utsatthet för stalking. Beteendeförändringarna yttrade sig bland annat under kommunikation med andra människor genom att deltagarna blev försiktiga, avvisande samt kontaktsökande. Beteendeförändringarna utvecklades även under närvaro på platser genom att individerna blev observanta, beväpnade sig och undvek särskilda platser. Restriktiva åtgärder var en annan typ av beteendeförändring som främst yttrade sig i användning av mobiltelefon och sociala medier. Trots att individernas beteendeförändringar yttrade sig på olika sätt kan de tolkas som att målet med dem var att skydda sig och uppleva trygghet. Rutinaktivitetsteorin användes för att förklara dessa beteendeförändringar där elementet avsaknad av kapabla väktare användes i störst utsträckning. Genom att öka kapabla väktare, alternativt undvika situationer där dessa inte fanns, kunde beteendeförändringarna minska risken för att bli utsatt för stalking eller andra brott.

Nyckelord:stalking, utsatthet, beteendeförändringar, vardagliga aktiviteter,Rutinaktivitetsteorin.
Vidare...

Beteendemässiga förändringar i vardagliga aktiviteter hos utsatta för stalking
Brottsutsatthet kan resultera i allvarliga, negativa konsekvenser för de utsatta individerna oavsett vilket brott det handlar om (Brottsoffermyndigheten, 2012; Mcbrearty, 2011; Tan & Haining, 2016). Stalking är ett brott som har identifierats ha flera negativa konsekvenser för de utsatta (Muellen, Pathé & Purcell, 2009). Det som främst skiljer stalking från andra typer av brottsutsatthet är det långa händelseförloppet från brottets början till slut (Korkodeilou, 2014). Till skillnad från andra brott kan stalking därmed påverka de utsatta i större utsträckning. Enligt tidigare forskning är beteendeförändringar en framträdande konsekvens av utsatthet för stalking (Abrams & Robinson, 2002; Bindesbøl Holm Johansen & Tjørnhøj-Thomsen, 2016; Cox & Speziale 2009; Korkodeilou, 2017; Worsley, Wheatcroft, Short & Corcoran, 2017). Beteendeförändringarna kan på olika sätt resultera i sämre psykiskt mående för individer som blir utsatta för stalking vilket kan betraktas som en allvarlig konsekvens för deras hälsa. I tidigare forskning har bland annat beteendeförändringar presenterats som en konsekvens av utsatthet för stalking. Den tidigare forskning som gjorts på området har dock inte fokuserat på endast beteendeförändringar i någon undersökning utan istället inkluderat flera olika konsekvenser. Detta utgör ett intresse för att i denna studie utveckla en djupare förståelse och kunskap kring beteendeförändringar hos utsatta för stalking. Genom att fokusera på endast beteendeförändringar finns det förhoppning om att få en djupare kunskap för denna konsekvens.

Konsekvenser av utsatthet för brott
Den forskningen som finns kring utsatthet för stalking är begränsad (Korkodeilou, 2017). Det som framförallt saknas är djupgående studier som undersöker konsekvenser av utsatthet för stalking.På grund av detta är det relevant att få förståelse för hur tidigare forskning presenterat konsekvenser av utsatthet för brott generellt. Oavsett vilket brott det handlar om kan en del brottsutsattas reaktioner vara kortvariga och främst emotionella medan andra upplever mer långvariga psykiska problem (Brottsoffermyndigheten, 2012). Negativa konsekvenser av utsatthet för brott har bland annat visat sig vara psykologiska reaktioner och beteendemässiga förändringar hos individer (Tan & Haining, 2016). Några av de psykologiska reaktioner som har identifierats är bland annat ökad stress, sömnsvårigheter, minskat självförtroende och depression. De beteendemässiga förändringarna har yttrat sig genom att de utsatta undviker att vistas på särskilda platser och att vara ensamma. Individer uppger även att utsatthet för brott gjort dem mer vaksamma och att de därmed känner ett behov av att exempelvis byta lås och installera larm i sin bostad. I en djupgående studie beskrev individer hur deras utsatthet för våldsbrott ökat deras rädsla och nervositet inför att de kan bli utsatt för brott igen (Mcbrearty, 2011). På grund av detta förändrade och begränsade flera av individerna i studien sina beteenden.De uttryckte bland annat att de började undvika platser som de tidigare besökt. De blev även mer uppmärksamma på omgivningen i den miljö som de befinner sig i. Ett återkommande begrepp som individerna använde för att beskriva hur deras ökade uppmärksamhet yttrade sig var “att titta över axeln”. En av individerna uppgav en så pass stor rädsla att individen valde att flytta från sin dåvarande bostad.
Dessa stalkingoffer de intervjuat är troligen inte lika stalkade som i "Gang Stalking" vilket är 24/7-påverkansoperation genom vänner, familj, sociala medier etc. men effekterna yttrar sig på samma sätt. Skador ska vara mycket mer djupa om en utsatt överlever de åren av att utsättas för det här. Alla de skador i livet som uppkommer måste behandlas vilket skapar än mer negativitet & en nedåtgående spiral.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-04-23 kl. 02:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in