2021-09-18, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Jag var med om exakt samma sak troligtvis! Så operationen skedde på neurologen troligtvis, så har du fått inplantat i både örat och hjärnan med näst intill osynliga ärr. De gjorde exakt så med mig fast i smyg i sömnen troligtvis medan jag var inlagd på psyk år 2016. Jag hade inga konstiga röster när jag befann mig tysta miljöer innan jag blev inlagd, jag hade endast sk perceptionsstörningar dvs man kan felhöra/förvränga att personer som finns i närheten pratar skit om mig, specielt i låg samtalston när man inte kan höra tydligt vad samtalet handlar om.
Så jag hör röster specielt från mitt högra öra sedan Aug-2016 och käkat olanzapin mot detta i varierande doser helt utan verkan, tvärtom gjorde det mig aggressiv. Om de skulle höja till 20-30mg skulle kanske göra mig till ett samvetslöst (monster).
Så jag har kan man säga blivit mer handikappad av vården. Det är vården i Sverige som är galet sjuk, inte alltid patienterna i samma utsträckning!
Varför slösa skattemedel på att göra folk handikappade.
Det är staten som tillhandahåller inplantaten till vården troligtvis?
Dessutom min dåvarande läkare på NUS hade en årslön på 1,4 mkr. Mali_ Hamré_.
Rösterna kanske inte nödvändigtvis kommer från inplantat, så läs detta inlägg.

Jag har lyckats få dem att höja styrkan på rösterna typ senaste två veckorna genom att ignorera dem. Det finns två typer av röster, dels syntetiska röster som framställs genom AI som de styr med hjälp av mjukvara och dels personliga röster som talar "oftast bara några enstaka ord emellanåt" Sedan finns det eventuellt en tredje sorts röster som de eventuellt använder för provocering som de sänder med någon form av radiovågor via "döda ting" som allstrar brusljud, typ fläktar, kylskåp, värmepumpar etc. Men de sistnämnda är väldigt diffusa röster om de ens är hörbara och existerar? Jag försökte spela in från fläkbrus en kort stund.
Länk här nedan.
https://file.io/t49WzZe2919N
Det rör sig eventuellt om två stycken lågfrekventa röster.

Det där att hänga ut din läkare låter som en väldigt dålig idé. Några inplantat finns sannolikt inte.
Byt läkare i stället och ta din medicin. Se till att lugna ned dig. Har du blivit illa behandlad av vården så gör en lex-maria-anmälan i stället. Visst är det tråkigt när en patient blir mer skadad av behandlingen än hjälpt, men det råkar ske mänskliga misstag även där, såsom inom andra områden, samt läkemedelskonsten i sig är ännu rätt trubbig.

Lugna ned dig några hekto, ta medicinen och håll dig så långt borta ifrån politisk eller religiös extremism, är mina tips.
Citera
2021-09-18, 15:24
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Inte många här kan se den röda tråden i all GS-propaganda. De använder medelmåttiga människor att attacker begåvade person genom skitsnack som "den enklaste förklaring är den som stämmer" - när det gäller psykologiska operationer är det för enkelt att manipulera personers logik med att implementera falsk data eller falska erfarenheter vilket GS grundar sig.

Syfte med propaganda är att få målgrupp att SJÄLVA övertyga sig att färger grön är röd; därmed baseras det i repetition & framförallt grupptryck. Om 9 av 10 personer (du är 1 av 10) i rummet säger till dig att tavlan är röd men du ser den som grön så antar du att något är FEL hos dig. Så fungerar GS: få sociala kretsen att gaslight:a dig så du SJÄLV drar slutsatser om din verklighet enligt deras MÅL. Den slutsats som propagandan vill att vi ska dra är av tre alternativt:
  • Det är staten & säkerhetstjänster
  • Det är Gud/Satan & kulter/sekter & hemliga sällskap
  • Det är en själv det är fel på: psykisk sjuk, förföljd p.g.a. etnicitet, brott, hat, religion etc.

Det mest säkra slutsats vi kan dra är att det pågår en operation bakom våra rygg som liknar Zersetzung med dess metoder & resurser - vilka huvudmännen är vet vi inte men troligen är det inte så enkelt som säkerhetstjänster eller Gud/Satan; det är alltid komplicerat när ens familj & vänner deltar i en operation som skadar en.

Det finns inget annat vettigt sätt att se det är som oetiskt, omoraliskt & olagligt. Ni som deltar i det samarbetar med ett nätverk som har dödat oskyldiga personer utan att ens de vet varför de t.ex. tagit livet av sig - det finns inget mer patetiskt & fegt att förstöra andra människors liv. Sådana ynkryggar SKA ju avslöjas med icke - allmänheten är för dum, naiv & i kognitiv dissonans om vad operationer ÄR vilket är att skapa en falsk realitet mot en person & se vad som händer - så jävla fegt.

De är bokstavligen ett full erkännande ifrån att bli anmälda & åtalade; avslöjade. Det är mycket märkligt att folk skyddar dem; de verkar som sagt ha samhällets fulla tillit (som missbrukas). Fan ge er era ynkryggar. Ni är verkligen kryp som lever på att jobba som fegisar & effektivt tortera människor i hemlighet - det finns verkligen inget mer lågt & patetiskt oavsett vad NI tror på.

Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Mitt nuvarande målperson eller TI status i Sverige är visst “brottsförebyggande övervakning”

Betyder väl att de vill om vandál mitt status till nåt annat. De har bl.a försökt provicera mig genom att försöka få mig att skriva z-ordet om romer. “Åsiktstsbrott” “mordhot” “ny breivik” “rasistiska fördomar” hade säkert passat bra som ny titel åt mig. Hade ju ett gäng araber igår gormande utifrån att de just haft gruppsex med min flickvän och att de betalat 20 tusen.

Vissa metoder i detta känner jag igen mycket väl. Tex en av de nya runt om säger att en sak är röd men den är blå osv .
Citera
2021-09-18, 15:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Du vet S springer runt och pratar N ord och djävla hit och dit mm och ska kolla om du hakar på och gör du det så tipsar de andra grupper så tar/försöker de ta hand om deras problem ,dej.

Jag har haft väldigt ogillande mot nazismen men det visste inte dessa äckel så jag har en hel del sparat

Även om jag själv inte använder den typen av ord tror jag deras misstankar i grunden (om sådana finns / eller potential då) är oerhört mycket större än att något ord, att ett felsagt ord skulle leda till övervakning och förföljelse i flera år, är som jag ser det helt orimligt. Jag är knappast S problem, utan snarare tvärtom, dessutom.

Du nämnde att du körde lastbil; om du korsar landsgränser med den - vem vet vilka leveranser en lastbil kan göra. Kan ju röra sig om leveranser av allt möjligt illegalt, i stora mängder dessutom. Allt ifrån smuggling av vapen, narkotika till människor. De kan ha misstänkt dig för att vara delaktig (eller känna till) någon extremt stor smuggel-liga också, vad vet jag.

Sedan blir de förbannade när du inte släpper det hela; det går prestige i det etc. Så då fortsätter det av bara farten.
Citera
2021-09-18, 15:35
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Även om jag själv inte använder den typen av ord tror jag deras misstankar i grunden (om sådana finns / eller potential då) är oerhört mycket större än att något ord, att ett felsagt ord skulle leda till övervakning och förföljelse i flera år, är som jag ser det helt orimligt. Jag är knappast S problem, utan snarare tvärtom, dessutom.

Du nämnde att du körde lastbil; om du korsar landsgränser med den - vem vet vilka leveranser en lastbil kan göra. Kan ju röra sig om leveranser av allt möjligt illegalt, i stora mängder dessutom. Allt ifrån smuggling av vapen, narkotika till människor. De kan ha misstänkt dig för att vara delaktig (eller känna till) någon extremt stor smuggel-liga också, vad vet jag.

Sedan blir de förbannade när du inte släpper det hela; det går prestige i det etc. Så då fortsätter det av bara farten.

Ta en tabbe på någon som man vill ska få problem. De ville värva mig först, jag såg snygga brudar runt och tänkte att man får kolla vad de vill samtidigt som jag försökte bli av med en enkelt kurerad men tung kronisk infektion. Detta kan lett till att de trodde jag ville sätta dit dem, de oroad sig för tjallare ( ta knäskålar med basebollträ ) , de var rädda för internutredning , ena sade "jag har väll inte gjort något " mm
Du verkar nu tagit en roll att förminska betydelsen av händelser andra haft ett helvete med, kanske bättre du läser in dig på basebolligan, Zersetzung mm ?
Citera
2021-09-18, 15:39
Avslutad
Citat:
Ta en tabbe på någon som man vill ska få problem. De ville värva mig först, jag såg snygga brudar runt och tänkte att man får kolla vad de vill samtidigt som jag försökte bli av med en enkelt kurerad men tung kronisk infektion. Detta kan lett till att de trodde jag ville sätta dit dem, de oroad sig för tjallare ( ta knäskålar med basebollträ ) , de var rädda för internutredning , ena sade "jag har väll inte gjort något " mm
Du verkar nu tagit en roll att förminska betydelsen av händelser andra haft ett helvete med, kanske bättre du läser in dig på basebolligan, Zersetzung mm ?

Förlåt; har haft helvete av det här också.

Ska läsa in mig mer på sådant.
Citera
2021-09-18, 15:46
Medlem
regafras avatar
Citat:
Förlåt; har haft helvete av det här också.

Ska läsa in mig mer på sådant.

När du har fått folk runt dig hotade till livet då vet du vad subtila hot och tecken är (som du först tar som en lek /testning ) och hur man kan undra om något är ett tecken eller bara noja. Numera så förtränger jag mycket men då när 2 personer blev mördade ( vansinnes dåd av sjuk person ) så var det väldigt svårt och haft ett riktigt , ännu värre en innan , helvete sedan dess.
Citera
2021-09-18, 15:52
Avslutad
Citat:
När du har fått folk runt dig hotade till livet då vet du vad subtila hot och tecken är (som du först tar som en lek /testning ) och hur man kan undra om något är ett tecken eller bara noja. Numera så förtränger jag mycket men då när 2 personer blev mördade ( vansinnes dåd av sjuk person ) så var det väldigt svårt och haft ett riktigt , ännu värre en innan , helvete sedan dess.

Allt är annorlunda för mig, de har aldrig hotat mig (vad jag kommer ihåg), aldrig förlöjligat mig (kanske någon enstaka gång för väldigt länge sedan) - utan mig har de i stället försökt stressa upp på mer subtila sätt. Antagligen för att få ut information och eller värva sig till deras grupper (partner) etc.

Så jag är med om en helt annan slags GS än dig och Riktig TI tror jag. Mer som en slags dokusåpa / självkännandekurs som jag aldrig frivilligt skrivit under på att jag ville vara med på.

Då det är inte alls säkert vi har samma huvudmän ens (jag tror inte vi har det, vid närmare eftertanke - rör sig ju om helt olika saker).

Dessutom har de hållit sig lugna väldigt länge nu.
Citera
2021-09-18, 15:54
Avslutad
Citat:

Har aldrig haft någon hotad till livet. Skulle säkert reagera som dig om sådant skett.

Problemet för mig är snarare att jag inte för allt i världen har förstått deras motiv, fanatism och obegränsade budget. Har varit mer gåtfullt än hotfullt.
Citera
2021-09-18, 20:05
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag tror syftet med attackerna är att få objektet självt att berätta på vilket sätt de är ett hot eller skulle kunna vara ett hot mot något (väst) - eller inte är ett hot. De vill veta vad man tänker för att avvärja framtida hot mot rikets säkerhet.

Sannolikt har man också blivit smutskastad av någon som antingen vill en illa eller är extremt rädd för det som de tror att man i framtiden skulle kunna företräda.

Förresten är det nog rätt misstänkt i deras ögon eftersom du skrev att din familj aldrig medvetet skulle samarbeta med västlig säkerhetstjänst. I deras ögon är du då sannolikt Putinvänlig, en högintelligent farlig sådan - en ledartyp som de vill rekrytera till väst innan FSB hinner före.

Jag tror verkligen att det handlar om det, hot ifrån främmande makt etc. Det är ju allmänt känt att säkerhetstjänster arbetar såhär. Alternativt då religon för din del beroende på hur religiösa din familj är.

Anledningen att de håller på med en massa annat är för att se om man lät dras in i konspirationsteorier, om man lätt blir utsatt för honeytraps, etc etc.

De lockar tjejerna som de skickar på en med ens DNA (om de är intelligenta - vilket de sannolikt är) samt annat, att man är en bra person etc.

De tycker säkert inte illa om en (utan kan tvärtom tycka bra om en) - det handlar inte alls om det - utan det handlar om att avvärja eventuella framtida hot och i stället utvinna potentialen på olika sätt (win win för alla i slutändan). Olika agenter som tagit hand om en är väl annars som folk är mest; de gillar en på vissa sätt och ogillar en på andra, en del gillar en mera och en del gillar en mindre.

Allt handlar i slutändan om västerlandet och våra konstitutioner, våra sätt och leva, våra affärshemligheter etc.

De har hållit på sedan gymnasiet & därmed tvivlar jag på att SÄPO startade det. Men sedan år 2013 tog det till en helt annan nivå med fokus på en specifik tjej som verkade vara start på deras öppna operation - hon är precis som du påstår: väldigt intelligent. När jag träffade henne under en middag så var hennes beteende överraskande; love-bombande. Det var inte första gång tjejer hade udda beteende; redan på gymnasiet började det visa sig: tjejer som även stalkade mig på skolan; att jag blir inbjuden till föreställningar för att senare ha "kul".

Märkliga saker började hända fr.o.m. år 2005/2006 ungefär då GS & TI började bli uppmärksammat online därav undrar jag om denna operation börjades samtidigt världen över? Det verkar så; därmed är det inte SÄPO i första hand men ett internationellt samarbete.

Mycket ryktas att Frimurare är grundnätverket bakom GS; dessa finns oftast i myndigheter & militären; positioner i samhället. Högrankade finns därmed ofta i höga positioner. Sedan har jag insett att sådana hemliga sällskap sysslar mycket med spirituell & psykologisk utveckling a.k.a. beteende- & trossystemutveckling.

I min mening är GS ett artificiellt "krig" skapat att föra in utvalda personer i en falsk realitet där exempelvis vänner & familj ska ha privatinformation om dig i syfte att utföra en psykologisk operation enligt agenda så en utvald SJÄLV drar slutsatser - därmed kan de inte säga vad de vill eller vilka de är men en person måste själv ta slutsats. Familj & vänners uppgift är att skapa en falsk realitet med falsk data & falska erfarenheter.

Jag har själv varit på jobbintervju där VD:n var med på GS därmed är prioriteten för denna grupp att utverka operationen framför att en utvald har ett riktigt jobb, en partner, lugn, fred, ekonomisk stabilitet etc. - det är kontraproduktivt om de vill neutralisera en genom provokation & sabotage samt gaslight med lögner & allmän idioti. Deras agenda går FÖRE allt annat men det verkar inte gå före ens fria vilja vilket tyder på att de har en spirituell eller psykologisk syn på operationen där de inte kan tvinga eller döda någon men det måste hända via väldigt sofistikerade psykologiska operationer.

Därmed har du som måltavla alternativet att "ignorera det" men i realitet är det omöjligt då de saboterar ens liv om en inte är vaksam med operationen i baktanken.

Sedan har svarta människor en speciellt plats i GS-TI-sällskapet. Jag har ännu inte klurat ut det hela men svarta har historiskt sett attackerats direkt av FBI (COINTELRPO) & andra säkerhetstjänster för att de är biased mot amerikanska staten mycket som serber är. GS-propagandan online påstår att svarta är de riktiga israeliter av Israel men mer än så vet jag inte - verkar vara högerextrema som anser att Guds utvalda blir jagade av Satans makter på jorden såsom FBI eller CIA. Aaron Alexis, Myron May & Gavin Long var alla svarta samt så är väl Sebastian Manitski av judisk härkomst sett till efternamnet.

Det är ett djupt misstag att inte inse at världens eliter har en egen tro & religion som de agerar irrationellt från. Av att dömma från Illuminatiexperter som Leo Zagamy & Fritz Springmeier så tror de på kraften av Lucifer (Satan) vilket är en spirituell kraft som vissa kulter/sekter vill emulera. T.ex. skriver f.d. CIA-vetenskapsmannen Dr Robert Duncan i sin bok "How to tame a Demon" (som är en nyckelmedlem i GS-/TI-sällskapet) att staten utvecklat ett A.I. som kallas S.A.T.A.N. - typ "Silent Assasination Technology..." men det jag tror är att det är mestadels propaganda att föra vidare den agenda vilka dessa har vilket är att skapa en falsk realitet som ska likna biblisk verklighet (antrosofi) som betyder att övertyga utvalda att en spirituell värld finns (därav "Earth Angel") där Gud/Satan & änglar/demoner är verkligen därav "konstiga/udda beteenden".

Intressant är hur de blixtsnabbt tar kontakt med personer en träffar on- & offline; meningen ÄR att det ska se övernaturligt ut därmed är det menat att se irrationellt eller ologisk ut om en inte ser det utifrån en spirituell verklighet. Dock de som samlar data & använder den är INTE den spirituella värld med en kult/sekt inom en topphemlig operation inom t.ex. NSA vars uppgift är att utföra psykologiska operationer världen över på specifika personer. Men de utför det på hela samhällen & därmed är operationen klassificerat över Top Secret vilket betyder att endast få celler Deep State har kunskap om det; det är en känslig operation då det handlar om att hjärntvätta samhällen världen över vilket är en form av psykologisk krigföring som är då klassat som att föra krig på svensk mark mot svenska medborgare men staten tror att det handlar om religion eller så använder de religion för att rättfärdiga ett de facto krig mot måltavlor. Det handlar alltså om att lura lokala grupper såsom familj, vänner, bekanta etc. att det handlar om religion eller hälsa medan det egentligen handlar om psykologisk krigföring á la Zersetzung med informatörer & infiltration.

Jag vet vad min sociala krets tror att det handlar om. De har inte en aning att huvudmännen är de som styr samhällen bakom kulisserna. Min familj vet det vid det här laget.

Återigen: varför bryr sig SÄPO om mitt kärleksliv? Det bästa sättet att hitta en partner av högt värde att själv vara av högt värde; inte arbetslös, mentalt ostabil, deprimerad, trakasserad, utan vänner etc. Det är motsägelsefullt. Mer troligt är det att de använder tjejer för att utföra påverkan på en djupare plan eftersom en partner kan på riktigt skada en djupt emotionellt & därmed är det livsfarligt.

Om något vill de radikalisera en genom att förstöra en för att ge en annan förklaring eller verklighet. Jag tror inte att de vill förhindra något - det är propaganda för deras skull att försvara den riktig onda agenda bakom operationen vilket är Zersetzung - att förstöra ens liv via ens sociala krets. Det är vad som är uppenbart.

Det finns mycket jag inte skrivit här. Jag är dock 100% säker att jag är en måltavla i en GS-operation vilket jag haft chans att bekräfta varje dag sedan år 2017.

Frågan är vad syftet är & varför; vad är sant & falskt. En kult/sekt går typiskt inte bakom ens rygg som en säkerhetstjänst i över 15 år men inget säger att en kult/sekt finns i Deep State som använder SÄPO-resurser eller deras egna via medlemmar i Sverige. SÄPO låter precis som en del av propaganda att skylla på staten istället för en kult/sekt vars syfte är att radikalisera genom hat mot staten eller Satan; att en är "fel " & måste med alla medel förändras men då förändras enligt deras önskemål vilket familjen håller med om.

Utan tvekan har de haft uppsikt om mig sedan senaste tidiga tonår för min del.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-09-18 kl. 20:25.
Citera
2021-09-18, 20:27
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Vissa metoder i detta känner jag igen mycket väl. Tex en av de nya runt om säger att en sak är röd men den är blå osv .

De ljuger så jävla uppenbart ibland; låtsas som att de inte sagt något några sekunder innan. Det är en psykologisk operation mot dig för att skapa en falsk realitet.
Citera
2021-09-18, 23:05
Medlem
regafras avatar
Om ni ser på flix Seeking Justice med nicolas cage så ser ni värvningar ,ni ser ge löftens problematiken och ”kliva i” ni ser subtila hot som kan tolkas på flera sätt och ni ser tex då han kommer hem hur man varit där och skrivit välj på kylskåpet med redan existerande kylmagneter. Hur ska du anmäl det?

Sedan värvningen är i stil med Anna Hages möte med militären där de med liten hjärna alt de som fattar att de som haft liknande möten kan träda fram säger att "hon ljuger."
Jag hade flera sådana möten av okända som frågade om jag ville vara med etc och sedan andra som pikade ”man skulle alltid undra hur det var ” (att vara med deras gubbar) men om de menat allvar ärthjärnorna så hade de fixat min ständiga infektion som de måste sett att jag sprang hos läkare för.
Hade fått höra en dag som jag var på jätte bra humör men hade tryck av infektionen att jag såg ledsen ut och jag fattar med deras backupplan att om de ville få mig att verka otrovärdig så skulle psykiatrin hjälpa till där och en psykisk sjuk ser väl ledsen ut ofta ?

Svenska intelligensen är sten dum (se bara palmemordet , jag hade löst det på direkten) , de har tydligen många mördare och annat skit som låser in dig , men ingen intelligens, för mycket nn eller vad ???
Senast redigerad av regafra 2021-09-18 kl. 23:17.
Citera
2021-09-18, 23:10
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
De ljuger så jävla uppenbart ibland; låtsas som att de inte sagt något några sekunder innan. Det är en psykologisk operation mot dig för att skapa en falsk realitet.

Eller då de ville avpollettera mig så " vi kommer säga vad som helst och du kommer stå själv" Just lögnerna rakt upp i ansiktet tom om stölder har tvingat mig att dokumentera vissa steg eller som hos några som jag såg inte var riktigt friska, inte ta nyckel , och mycket riktigt de ljög om mig grovt två gånger så jag gjorde en polisanmälan och ska nu göra en till då jag fått andra upplysningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in