2021-04-17, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Runkade du av dig själv under hennes utbildning kanske?

Det var inte långt ifrån skall jag säga dig.
2021-04-17, 01:22
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druiddance1337
Hur mycket tjänar ni i veckan på detta? Föra/Efter skatt

Olika hela tiden men oftast 3-6K i veckan
2021-04-17, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Hon har säkert pratat med kåta snubbar i telefon förut så hon kan sin grej

Skämta inte ens om det, blir sotis. hahaha, kärlek där haha.
2021-04-17, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Klockrent företag inget tjafs om grammatikkonstigheter eller smileys. Skulle man skriva lite fel så är det ingen som dör heller. Bara gör det man ska göra så är man inte under radarn,
Alltid bra att slippa att ha ögonen på sig liksom bara hora sig och gör det som ska göras så blir alla glada.

Man kör ett meddelande på 10-15 sek .. blir lite lättare att ta hem para på så vis.
2021-04-17, 01:37
Medlem
Helvete vad jag missar grejer när jag bara är här på helgerna:/ I varje fall, jag hör ju mycket bra om det som ni kallar op4u ? Jag hittar det inte, men det är ju högintressantkan någon länka hemsida? Sen den eviga frågan, som har gått här igenom 400 gång och besvarats 500 gånger. Kommer skatteverket åt en eller? Jag har företag men det är ab och jag vill inte blanda in de då det finns andra delägare. Kan man chansa på att sätta det på bitsafe.. hoppas på det bästa, kanske föra över lite småpengar då och då? Kanske att ingen märker, jag har en polare som tvättar lite pengar och han sa att allt som du får in kommer att granskas, han hade fastigheter som han tog betalt svart för och pengarna fick i princip inte vara där utan att det hade någon knytning vad jag fattade det som. systematiskt då givetvis.

OM man granskas men gör man det eller är det bara min polare som kanske gjort detta lite för mycket
2021-04-17, 05:21
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philip91
Helvete vad jag missar grejer när jag bara är här på helgerna:/ I varje fall, jag hör ju mycket bra om det som ni kallar op4u ? Jag hittar det inte, men det är ju högintressantkan någon länka hemsida? Sen den eviga frågan, som har gått här igenom 400 gång och besvarats 500 gånger. Kommer skatteverket åt en eller? Jag har företag men det är ab och jag vill inte blanda in de då det finns andra delägare. Kan man chansa på att sätta det på bitsafe.. hoppas på det bästa, kanske föra över lite småpengar då och då? Kanske att ingen märker, jag har en polare som tvättar lite pengar och han sa att allt som du får in kommer att granskas, han hade fastigheter som han tog betalt svart för och pengarna fick i princip inte vara där utan att det hade någon knytning vad jag fattade det som. systematiskt då givetvis.

OM man granskas men gör man det eller är det bara min polare som kanske gjort detta lite för mycket
För över småpengar då och då under 3k kanske. Om du vill föra över större sköt det snyggt fixa en målvakt eller köp bitcoins typ och gå den vägen annars spara allt på bitsafe och skicka till TW och ta ut med deras kort i något Uland
2021-04-17, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philip91
Man kör ett meddelande på 10-15 sek .. blir lite lättare att ta hem para på så vis.

"Ameeeh nää det går inte juuu" har jag fått höra i flera år i denna tråden

Men du har helt rätt, sitta i en minut eller mer som vissa stackare gör, hade hellre delat ut tidningar eller sugit kuk på riktigt.
2021-04-17, 10:39
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Men du har helt rätt, sitta i en minut eller mer som vissa stackare gör, hade hellre delat ut tidningar eller sugit kuk på riktigt.

Skriver du bara fort eller har du också hemlisar?
2021-04-17, 13:13
Medlem
blablablablabla1s avatar
Att de har skumma stavningar på players namn ser jag som ett personligt påhopp.
2021-04-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vill dom inte veta var kortet ska skickas? Du måste ju kunna få ut dina pengar på något sätt eller ska du åka med svarta solglasögon till Litauen och hämta dom varje vecka?

Nej alltså jag har redan mitt kort, skaffade Revolut när jag bodde på Malta och har inte berättat för dem liksom att jag flyttat tillbaka till Sverige

Men iallafall jag gav dem informationen för betalaren och dem nöjde sig mig det, så det löste sig
2021-04-17, 20:02
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Nej alltså jag har redan mitt kort, skaffade Revolut när jag bodde på Malta och har inte berättat för dem liksom att jag flyttat tillbaka till Sverige

Men iallafall jag gav dem informationen för betalaren och dem nöjde sig mig det, så det löste sig
Vad bra att det löste sig😃 jobbigt när dom ställer massa frågor.
2021-04-17, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vad bra att det löste sig😃 jobbigt när dom ställer massa frågor.

Ja! Jag är så trött på alla jävla frågor, bara betala ut och hållkäften för fan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in