Citat:
Ursprungligen postat av
NotSoFlink
Ja det är fint så länge det varar.
Men vet inte om du känner till hur det blivit för CW på t.ex. den engelska avdelningen.
Just för att det var många som tänkte precis som dig, så blev det helt plötsligt mycket mindre trafik, alla satt då och kliade sig i huvudet och undrade hur det kunde komma sig.
Resultatet blev att de cuttade de flesta operatörers lön med 50% utan förvarning, och sedan dess har de blivit väldigt mycket strängare.
Det jag vill uppnå med mina "hårda" inlägg är att få er en tankteställare så att inte samma sak sker för er, jag är inte här för att tjafsa.
Så är det helt klart, ingen här planerar nog sitta och skicka iväg mess för 1 spänn styck för evigt, oavsett hur det går för själva verksamheten.
Cw har rullat på rätt länge. Och den engelska kampanjen är väl ändå betydligt mindre än den svenska? Och operatörer som kan skriva på engelska är betydligt fler än dom som kan skriva på svenska, hur många fler, 500 miljoner potentiella ops? Sen har dom väl även en för non native speakers, där dom betalar till och med mindre än hälften av 9 eurocent
Varför skulle cw ändra något om vi ska spinna vidare på detta temat? Låga köer men rejäl trafik och mänger med ops som pumpar ut mess av varierande kvalite. Så har det varit sen början, då var det färre ops dock, köer på flera tusen tidvis, dom har knappast tappat den trafiken men mängden ops har ökat.
Leker inte guru nu, är inte bergsäker men du som vet allt och kan allt och är så jävla in the know kan väl upplysa mig om jag har fel?