2021-04-10, 03:07
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philip91
Ta CW förfan, Jag har inte hört ett skit sen jag började och jag har förmodligen inte varit bäst där men när man kollar stats så har man ändå typ av 1000 så svarar 950 eller något sånt jämt. Skype-lisa kan vara lite seg men hon är alltid trevlig och villig att hjälp dig med vad du behöver när hon väl har tid och svarar..+hon har en jävligt sexig röst. Jag lever på det varje gång hon inte svarar.

Man får fan så mycket mer gjort när man inte behöver sitta och kontrollera sig själv, sämre betalt men det går fan så mö fortare.

Någon som upplever samma?

Runkade du av dig själv under hennes utbildning kanske?
2021-04-10, 03:09
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philip91
Ta CW förfan, Jag har inte hört ett skit sen jag började och jag har förmodligen inte varit bäst där men när man kollar stats så har man ändå typ av 1000 så svarar 950 eller något sånt jämt. Skype-lisa kan vara lite seg men hon är alltid trevlig och villig att hjälp dig med vad du behöver när hon väl har tid och svarar..+hon har en jävligt sexig röst. Jag lever på det varje gång hon inte svarar.

Man får fan så mycket mer gjort när man inte behöver sitta och kontrollera sig själv, sämre betalt men det går fan så mö fortare.

Någon som upplever samma?
Klockrent företag inget tjafs om grammatikkonstigheter eller smileys. Skulle man skriva lite fel så är det ingen som dör heller. Bara gör det man ska göra så är man inte under radarn,
Alltid bra att slippa att ha ögonen på sig liksom bara hora sig och gör det som ska göras så blir alla glada.
2021-04-10, 06:02
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Klockrent företag inget tjafs om grammatikkonstigheter eller smileys. Skulle man skriva lite fel så är det ingen som dör heller. Bara gör det man ska göra så är man inte under radarn,
Alltid bra att slippa att ha ögonen på sig liksom bara hora sig och gör det som ska göras så blir alla glada.

Jessica från Oper4U då är hon också het kanske?
2021-04-10, 06:43
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Jessica från Oper4U då är hon också het kanske?
Jag tycker inte att jag brukar prata med coacher online via skype. Det känns inte som att jag går igång på sådana saker. Sedan känner jag inte till Oper4u överhuvudtaget eller Jessica.
Jag försöker inte samla massa poäng hos massa coacher. Det är som jag säger att det är bättre att hålla sig på mattan och gillar läget.
2021-04-10, 10:22
Medlem
Citat:

Ja det är fint så länge det varar.
Men vet inte om du känner till hur det blivit för CW på t.ex. den engelska avdelningen.
Just för att det var många som tänkte precis som dig, så blev det helt plötsligt mycket mindre trafik, alla satt då och kliade sig i huvudet och undrade hur det kunde komma sig.

Resultatet blev att de cuttade de flesta operatörers lön med 50% utan förvarning, och sedan dess har de blivit väldigt mycket strängare.

Det jag vill uppnå med mina "hårda" inlägg är att få er en tankteställare så att inte samma sak sker för er, jag är inte här för att tjafsa.
2021-04-10, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotSoFlink
Men vet inte om du känner till hur det blivit för CW på t.ex. den engelska avdelningen.
Just för att det var många som tänkte precis som dig, så blev det helt plötsligt mycket mindre trafik, alla satt då och kliade sig i huvudet och undrade hur det kunde komma sig.

Resultatet blev att de cuttade de flesta operatörers lön med 50% utan förvarning, och sedan dess har de blivit väldigt mycket strängare.

Det jag vill uppnå med mina "hårda" inlägg är att få er en tankteställare så att inte samma sak sker för er, jag är inte här för att tjafsa.
Det lyser om dig. Gubbarna älskar oss. Lisa älskar oss. Alla älskar oss. Det går bra nu, fin kö igår kväll, det som behövs loggas loggas, ingen BS bara snabba cash brah. Men tack för att du tänker på oss, och lycka till med din socionom-utbildning medans vi lever jetset liv Solvalla-Arlanda-Paris-Oman-Pattaya-Shanghai-Tokyo-LA.
2021-04-10, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Det lyser om dig. Gubbarna älskar oss. Lisa älskar oss. Alla älskar oss. Det går bra nu, fin kö igår kväll, det som behövs loggas loggas, ingen BS bara snabba cash brah. Men tack för att du tänker på oss, och lycka till med din socionom-utbildning medans vi lever jetset liv Solvalla-Arlanda-Paris-Oman-Pattaya-Shanghai-Tokyo-LA.

Haha javisst vi säger så!
Vi ses där, skillnaden är att jag flyger i Business och du i Ekonomi, och du har ingen aning om vem jag är.
2021-04-10, 11:42
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:

Det är väl ganska normalt att allting har sitt slut. Man behöver inte vara Einstein för att fatta detta.
Jag tror inte folk kommer att bli jag säger huvudet när de tar slut. Det är liksom ingen som vet vad som kommer att hända i framtiden.
Jag tror att merparten kommer att sluta när pandemin är över. Sedan är det väldigt bra trafik det kan jag säga. Men som sagt allt kan ta slut igår imorgon om 4 år med,
2021-04-10, 11:46
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Vi ses där, skillnaden är att jag flyger i Business och du i Ekonomi, och du har ingen aning om vem jag är.
Någonting som man inte kan bli imponerad av är vad du skriver. Hur kan du veta att han åker i ekonomiklass? Det finns ingenstans i hela världen att du vet vem personen i fråga är.
Han kanske har med sig hela familjen i business class eller hur? Det finns liksom ingen anledning till att ha tuppkam och tycka att man är bror duktig.
Tagga ner och koppla av så blir livet väldigt trevligt också.
2021-04-10, 11:48
Medlem
Citat:

Aa precis, tuffa lyckade killen som lägger 30 lax på flygbiljetten, men hänger i runkgubbs tråden på ett döende diskussions forum? Du är lika jävla tragisk som oss andra, stå för det istället, ingen tycker du är cool här kompis. "Asså ni anar inte hur det egentligen är med si och så, asså jag är det och det, ni anar inte" Det har låtit så i 500 sidor nu från diverse löst folk, det funkar inte längre. Fräknighead har iaf glimten i ögat.
2021-04-10, 11:56
Medlem
Citat:

Så är det helt klart, ingen här planerar nog sitta och skicka iväg mess för 1 spänn styck för evigt, oavsett hur det går för själva verksamheten.

Cw har rullat på rätt länge. Och den engelska kampanjen är väl ändå betydligt mindre än den svenska? Och operatörer som kan skriva på engelska är betydligt fler än dom som kan skriva på svenska, hur många fler, 500 miljoner potentiella ops? Sen har dom väl även en för non native speakers, där dom betalar till och med mindre än hälften av 9 eurocent

Varför skulle cw ändra något om vi ska spinna vidare på detta temat? Låga köer men rejäl trafik och mänger med ops som pumpar ut mess av varierande kvalite. Så har det varit sen början, då var det färre ops dock, köer på flera tusen tidvis, dom har knappast tappat den trafiken men mängden ops har ökat.

Leker inte guru nu, är inte bergsäker men du som vet allt och kan allt och är så jävla in the know kan väl upplysa mig om jag har fel?
Senast redigerad av gurka111 2021-04-10 kl. 12:30.
2021-04-10, 12:35
Medlem
Citat:
Någonting som man inte kan bli imponerad av är vad du skriver. Hur kan du veta att han åker i ekonomiklass? Det finns ingenstans i hela världen att du vet vem personen i fråga är.
Han kanske har med sig hela familjen i business class eller hur? Det finns liksom ingen anledning till att ha tuppkam och tycka att man är bror duktig.
Tagga ner och koppla av så blir livet väldigt trevligt också.

Läs mitt meddelande igen, som sagt har jag goda intensioner även om jag kan uppfattas som ganska hård men rak.
Det var han som började med attityd, inte jag.

Nu lämnar jag denna tråden, lycka till alla!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in