2021-04-01, 22:48
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Misstanken om att han trollar växer sig starkare.

Jo, han kan inte vara så tokig som han framstår. Tyvärr bygger den här tråden på hans ego än mer, en tråd han gissningsvis sitter och masturberar till kvällsvis. Kan vi inte komma överens om att tysta ner fanskapet? Låt denna post bli trådens sista!
Citera
2021-04-02, 11:05
Avstängd
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Jo, han kan inte vara så tokig som han framstår. Tyvärr bygger den här tråden på hans ego än mer, en tråd han gissningsvis sitter och masturberar till kvällsvis. Kan vi inte komma överens om att tysta ner fanskapet? Låt denna post bli trådens sista!
Aldrig!
Man får inte skratta på en Långfredag, men när jag läste hans tweet var jag tvungen. Huru mycken glädjen och gamman har denne vår älskade riksclown gifvigt oss under vår tid i jämmerdalen? Hur mycket mer kommer han att lysa upp vår tillvaro. Arnstad till ..........., ja, inte president, men .... nyinstiftad absurdutetsminister?
Citera
2021-04-02, 14:31
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Skulle inte förvåna mig om han sitter och gör det, den sjuke fan!

Nä, håll tråden vid liv så att man blir påmind om hur jäkla dum idioten är.
Citera
2021-04-04, 12:36
Avstängd
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse
Henrik Arnstad är... senaste text på Twitter fick åtminstone mig att dra på smilbanden:
https://twitter.com/arnstad/status/1376952919514357767?s=20
Underbart! Är ej twitter själv; kan du lägga ut motkommentarer och svar på Arnstads inlägg? Det borde vara fler än Flashbackare som reagerat.
Citera
2021-04-04, 12:42
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urverksapelsin
Underbart! Är ej twitter själv; kan du lägga ut motkommentarer och svar på Arnstads inlägg? Det borde vara fler än Flashbackare som reagerat.
Han blockar alla som kommenterar honom kritiskt. Han blockade mig trots att jag aldrig ens hade kommenterat något han skrivit.
Citera
2021-04-06, 12:19
Medlem
Alvids avatar
Idioten Arnstad är även med i diverse grupper på Facebook där han inte har något att göra, det utnyttjar han med smygreklam för sina "verk". Som tur är blir han blir aldrig väl mottagen.
Citera
2021-04-06, 18:01
Medlem
JBernards avatar
Citat:

Det får vi lov att bjuda på, allting kostar och i det här fallet är det värt det. Jag drar alltid på smilbanden när jag ser Arnstads självgoda, svulstiga och oftast tokiga utfall.
Citera
2021-04-07, 16:33
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Det får vi lov att bjuda på, allting kostar och i det här fallet är det värt det. Jag drar alltid på smilbanden när jag ser Arnstads självgoda, svulstiga och oftast tokiga utfall.

Sant - att vårt nöje inte bokförs som kostnad utan tvärtom hos honom är något vi får bjucka på...
Citera
2021-04-07, 16:39
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Sant - att vårt nöje inte bokförs som kostnad utan tvärtom hos honom är något vi får bjucka på...
I Arnstads fall tjänade vi alla på att den slutna mentalvården lades ner.
Historikern är en outsinlig källa till glädje och glada fniss för oss alla, när han vandrar omkring som en fri man på våra gator, eller snarare rullar omkring på sin elskejtboard i sin cape, med pilbågen på ryggen, ute på sin eviga fascistspaning.
Även när han sover lär han höra stöveltrampen från 30-talet i sina deliriska mardrömmar.
Senast redigerad av Rimbert 2021-04-07 kl. 16:54.
Citera
2021-04-10, 08:24
Medlem
Återbrukar en gammal favoritformulering:

Citat:
It takes two to tango and fascism doesnt wanna dance.
https://twitter.com/arnstad/status/1380122879124250624

Kritiserar i förtäckta ordalag Sveriges stöd till Finland under vinterkriget:

Citat:
Den 8 april 1940 var en flotta tyska krigsskepp på väg mot Norge. Svenska regeringen möttes två gånger under dagen och beslutade om ”vissa förberedande mobiliseringsåtgärder”. Men nästan all krigsmateriel hade skänkts till Finland under vinterkriget. Sverige var försvarslöst.
https://twitter.com/arnstad/status/1380122091928891393

Kallar SD "Vladimir Putins svenska parti":

Citat:
Vladimir Putins svenska parti hyr in profil för att sprida ”negativ bild” av Sverige.
https://twitter.com/arnstad/status/1377247290432323587

Utropar valet nästa år till en folkomröstning om fortsatt demokrati i Sverige (och felstavar Bertrand Russells namn):

Citat:
Valet 2022 blir en folkomröstning om fortsatt demokrati i Sverige. Det är långt ifrån säkert att demokratin vinner. Minnns därför Bertrand Russels ord!
https://twitter.com/arnstad/status/1379682500516196353

Samt mycket annat smått och gott. Arnie verkar vara i högform just nu. Dock verkar han inte ha fått in några alster i etablerade medier på ett tag.
Citera
2021-04-10, 13:16
Medlem
Alvids avatar
Den mentalt handikappade "historikern" lär nog få mer plats i rampljuset när valet närmar sig. Pajasen Löfven brukar ju dra Arnstad-kortet när han vill pådyvla folket att SD är rasister "-Lyssna på historikern Arnstad, han säger att SD är ett rasistiskt parti"
Citera
2021-04-12, 22:01
Medlem
Någon som läst denna artikel och kan kommentera?

https://www.etc.se/analys/ondskan-tonas-ned-i-serie-om-ss-soldater-liknar-nazipropaganda?fbclid=IwAR08cpsHCqB8-d4MFW502kW63h1Y U17KdtghDaz4nELIQ-sYVnh0Wx0WV-M

Jag betalar naturligtvis inte till ETC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in