2021-04-12, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatji
Gissa vad tror du änvänd hjärnan eller kolla ett par inlägg till.<<<<
Lär dig för det första att citera på rätt sätt, för det andra att länka till det inlägg du vill peka ut och för det tredje förklara vad du menar på ett begripligt sätt.
2021-04-12, 06:11
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är ljust dygnet runt den tiden på året i Haparanda lilla vän.

Jag bor i Norrbotten så jag vet exakt när det är ljust dygnet runt och när det inte är det. Helt sinnessjukt att dårar som du ens överlever förskolan. Fan vad dum i huvudet du är.
2021-04-12, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Jag bor i Norrbotten så jag vet exakt när det är ljust dygnet runt och när det inte är det. Helt sinnessjukt att dårar som du ens överlever förskolan. Fan vad dum i huvudet du är.
Sista juli går solen upp 03:12 och ner 21:44, det betyder att solen är uppe 18 timmar och 33 minuter, nere 5 timmar och 27 minuter. Det blir inte mörkt så fort solen går ner och det börjar ljusna innan solen går upp igen. Den tiden kallas skymning och gryning, då är det inte mörkt.

https://www.smhi.se/kunskapsbanken/gryning-och-skymning-1.26894
Sommartid blir det inte helt mörkt ungefär från Dalälven och norrut. Utan den borgerliga skymningen övergår i gryning vid midnatt. Allra längst i norr där det råder midnattssol är solen över horisonten och gryning/skymning saknas för dessa dygn.
Du får fråga din mamma om du kan få vara uppe någon natt i sommar och titta när skymningen övergår i gryning vid midnatt utan att det hinner bli mörkt.
2021-04-12, 07:19
Medlem
Citat:
Robinson spelades in hela från slutet av juli till början av september.
Be pappa torka bort sperman från dina glasögon de sista veckorna programmet sänds så kanske du lär dig något nytt, även om jag betvivlar det.

En sinnessjuk idiot är du.

Du var tvungen att peta in även september för att försöka rädda lite av din heder?

Det är så patologiska lögnare som du gör. När jag bevisar att du har fel så ändar du plötsligt förutsättningarna i ditt eget initiala påstående. Du måste sluta slingra dig som en mask och stå för vad du skriver även om det innebär att du ibland måste erkänna att du har fel.

Att du ens fortsätter en diskussion där du uppenbart har fel och dessutom erkänner det genom att ändra förutsättningarna genom att revidera dina egna tidigare påståenden bevisar bara att du är en patetisk människa.

Citat:
Det var väl du, din jävla idiot, som påstod att det skulle vara ljust dygnet runt då Robinson spelades in i juli-augusti...
2021-04-12, 07:26
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Du var tvungen att peta in även september för att försöka rädda lite av din heder?

Det är så patologiska lögnare som du gör. När jag bevisar att du har fel så ändar du plötsligt förutsättningarna i ditt eget initiala påstående. Du måste sluta slingra dig som en mask och stå för vad du skriver även om det innebär att du ibland måste erkänna att du har fel.

Att du ens fortsätter en diskussion där du uppenbart har fel och dessutom erkänner det genom att ändra förutsättningarna genom att revidera dina egna tidigare påståenden bevisar bara att du är en patetisk människa.

Haha, vänta lite nu. Ska jag söka upp dina inlägg tidigare i tråden för att visa att du din sjuka jävel trodde att det skulle vara ljust dygnet runt hela robinsoninspelningen? Det var nämligen ditt initiala påstående hur hjärndött det än framstår idag.,
Seså - be pappa framgent ta fram våtservetterna efter veckans söndagsavsugning så du kan se augustimörkret i Norrbotten.
2021-04-12, 07:36
Medlem
2021-04-12, 08:32
Medlem
Citat:
Haha, vänta lite nu. Ska jag söka upp dina inlägg tidigare i tråden för att visa att du din sjuka jävel trodde att det skulle vara ljust dygnet runt hela robinsoninspelningen? Det var nämligen ditt initiala påstående hur hjärndött det än framstår idag.,
Seså - be pappa framgent ta fram våtservetterna efter veckans söndagsavsugning så du kan se augustimörkret i Norrbotten.

Jag kan hjälpa dig, redan där började det spåra ur för dig på grund av dina språksvårigheter. Även då fick du fakta för just 20 juli, det datum du den gången påstod att det blir mörkt på natten. Du hade fel även då. Det beror förmodligen på att du ägnar för mycket tid till dina incestfantasier.

Citat:
Det ska spelas in 20 juli och sju veckor framåt.
Då är det inte ens nära att vara ljust dygnet runt.

Citat:
Jo du, då är det fortfarande jävligt nära att vara ljust dygnet runt. Soluppgång 02:26, solnedgång 22:31 och dagen är exakt 20:04:40. Även om solen går ner fyra timmar så blir det inte mörkt.
2021-04-12, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Eller snabbtänkt att dra omedelbart?
Som flera sagt: hans enda chans är att komma in i motståndarnas pakt. Därav valet av Joanna.

Jäkla tur att prästen rök annars hade de varit sex stycken i det happy-clappy gänget i lag Nord. Jag tror att de dock ligger pyrt till efter en sammanslagning om de inte har absolut majoritet. Wrenkler och Alex går över till andra sidan så fort de får chansen och lag Syd är minst sagt inte överförtjusta i lag Nord. Möjligen att Elias kan tänka sig byta sida men då är han näst på tur när det är bara han och Nordpakten kvar.
Hepp snabbtänkt , skall man inte ens hinna läsa kkart ?
Helt klart att Wrenkler var förhandsinformerad av TV kanalen men gjorde det på ett sätt som bekräftar misstanken , Fy skäms TV4!
2021-04-12, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Lär dig för det första att citera på rätt sätt, för det andra att länka till det inlägg du vill peka ut och för det tredje förklara vad du menar på ett begripligt sätt.
Håll dig till saken och läs på jubelidiot.
2021-04-12, 08:48
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatji
Hepp snabbtänkt , skall man inte ens hinna läsa kkart ?
Helt klart att Wrenkler var förhandsinformerad av TV kanalen men gjorde det på ett sätt som bekräftar misstanken , Fy skäms TV4!

2021-04-12, 08:50
Medlem
Citat:
Du har gått på bluffen som alla smala tröstar sig med. En bodybuilder är starkare än en gymnast. Det finns inte olika sorters muskler, bara olika storlekar. Uthållighet är något helt annat, det kallas även kondition. En ultralöpare har bättre kondition än både gymnasten och bodybuildern.

Så nu kan du låta mamma trösta dig för att du varken har muskler eller kondition.

Wanker har sannerligen gett alla spinkiga loosers ett ansikte.
Såja lelle skogsmulle ta det lugnt. Av det du skriver visar att du är 5 år, har en IQ=badboll, tagit för mycket ryssfemmor och hela ansiktet fullt av finnar, har en liten kuk och två russin till testiklar. Det var inte ultralöpare du skulle jämföra med utan en dopad nolla på gymmet och gymnast. Din mamma måste vara ledsen som fick fel på avkomman.
2021-04-12, 08:54
Medlem
ColaKexs avatar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in