2021-04-11, 22:16
Medlem
Märkligt taktik när man väljer att sätta dolken först av alla utan att någon är i närheten. Där borde man ju vara lite kylig och hugga precis innan den andra personen gör det, åtminstone.

Speciellt när man går helt på magkänsla, men det gick ju sjukt nog hem för Olivia

Robinson-Robban imponerande på denna sortens tävling när det begav sig, han var på sekunden vill jag minnas. Men generellt räknar folk alldeles för sakta, så jag är inte förvånad att vissa var 5-6 minuter över tiden.
Senast redigerad av Kiplagat 2021-04-11 kl. 22:31.
2021-04-11, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Satan vad Johanna faller ännu mer nu, efter diskussionen med Wrenkler. Vidrig människa, faktiskt!

Jag är beredd att hålla med. Jag är inte imponerad av Johanna. Det är både fult och falskt av henne att låtsas som att hon ser Wrenkler och Alexander som en del av gruppen. Hon är definitivt inte någon person jag skulle vilja ha i min bekantskapskrets. För övrigt är det lite tragikomiskt att en liten 20-årig tjej kan styra och ställa så pass obehindrat.
2021-04-11, 22:21
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Din mamma gillade muskler, min kära son.

Det var väl du, din jävla idiot, som påstod att det skulle vara ljust dygnet runt då Robinson spelades in i juli-augusti...
2021-04-11, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatji
Vilken dum korkad jäkel Elias lägger emuniteten på Johnna som är ett hot mot han själv och sitt lag.
Dessutom fuskade Elias FETT stack innan brevet om kistan på flotten lästs klart och kom undan med det, Jäkligt märkligt INGEN annan som noterade detta styrt mygel från redaktionen helt klart ?!

Utgår från att du menar Paul Michael Wrenkler och inte Elias. Eller så har du missuppfattat allting.

Anledning att han valde Johnna är väll som någon tidigare skrivit är vid en eventuell sammanslagning så har han en att panta med.
Han var också mycket noga med att få med att immuniteten var från honom.

De fick kanske bra kontakt i buren innan auktionen och har en deal att hjälpa varandra
Och om han får med Johnna så får han med Dennis (vet inte om han vet om det).

En annan anledning är väll att de flesta i hans lag vill att han skall rösta på Viktoria för att göra de andra laget svagare, så av princip så röstade han inte på Viktoria. Han berättade ju 8nte för någon vem han röstade på som också er en taktisk detalj

HEJA Paul Michael Wrenkler!!

Och fy fan var feministen gick igång när PM sa att han inte var en del i laget. Fan va äcklig och falsk hon är.
2021-04-11, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Borde gå som kontraktsbrott att avslöja sig så?

Man kan faktiskt bränna av pengar eller åka på dyra resor utan att ha vunnit 500 000 före skatt.

Jag vågar nästan gå så långt att säga att prispengarna är så liten summa att det är mer sannolikt att man finansierat ett privatplan på annat vis.Typ ha EN stenrik vän.
2021-04-11, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Man kan faktiskt bränna av pengar eller åka på dyra resor utan att ha vunnit 500 000 före skatt.

Jag vågar nästan gå så långt att säga att prispengarna är så liten summa att det är mer sannolikt att man finansierat ett privatplan på annat vis.Typ ha EN stenrik vän.

Ja Julia F från förra säsongen flyger ju privatplan kors och tvärs över hela världen helt "gratis".
2021-04-11, 22:29
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
De hyllar inte honom, de identifierar sig med honom. Han är årets Robinsonincel, en androgyn utan vare sig utstrålning eller muskler.

Han må vara vad han vill Wrenkler och många i tråden verkar gilla honom skarpt, dock inte jag. Ser helst att han blir utröstad innan sammanslagningen för jag tycker att han verkar vara den som platsar minst av alla i ett program som Robinson.

Wrenkler borde ha sökt in till programmet "Alla mot alla med Filip och Fredrik" där skulle han ha tagit hela Sverige med storm tror jag - mer hans hemmaplan tycker jag i varje fall
2021-04-11, 22:32
Medlem
[quote=Polkagrissamurajen|75466753]Utgår från att du menar Paul Michael Wrenkler och inte Elias. Eller så har du missuppfattat allting.

Om du backar ett par inlägg så har du redan svar på frågan Elias Vs. Wrenkler men, det är inte namnet utan fusket ev. Tv4 styrt det handlar om!
Wrenkler erkar ha förhansinfo. att sticka som ett skott innan texten lästs klart för att rädda nån i andra laget , inte Okey fair play !
Senast redigerad av Tomatji 2021-04-11 kl. 22:36.
2021-04-11, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Ja Julia F från förra säsongen flyger ju privatplan kors och tvärs över hela världen helt "gratis".
Efter Robinson inte före möjligen!
2021-04-11, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Det var väl du, din jävla idiot, som påstod att det skulle vara ljust dygnet runt då Robinson spelades in i juli-augusti...
Det är ljust dygnet runt den tiden på året i Haparanda lilla vän.
2021-04-11, 22:35
Medlem
[quote=Tomatji|75466865]
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Utgår från att du menar Paul Michael Wrenkler och inte Elias. Eller så har du missuppfattat allting.

Om du backar ett par inlägg så har du redan svar på frågan Elias Vs. Wrenkler men, det är inte namnet utan fusket ev. Tv4 styrt det handlar om!
Wrenkler gar förhansinfo. att sticka som ett skott innan texten lästs klart för att rädda nån i andra laget , inte Okey fair play !

Vad är det som TV 4 styr?
2021-04-11, 22:37
Medlem
[quote=Polkagrissamurajen|75466898]
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatji

Vad är det som TV 4 styr?
Gissa vad tror du änvänd hjärnan eller kolla ett par inlägg till.<<<<

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto