2020-07-02, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Glömde nämna att det gissningsvis kommer drälla av folk och båtar där som försöker störa/hjälpa deltagarna. Kommer säkert flyta iland en och annan dunk hembränt...

Heh det har du rätt i. Kanske ett misstag att offentliggöra platsen. Både främmande och kompisar kan ju ta sig dit och ge deltagarna lite käk i smyg...
2020-07-02, 13:14
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Heh det har du rätt i. Kanske ett misstag att offentliggöra platsen. Både främmande och kompisar kan ju ta sig dit och ge deltagarna lite käk i smyg...
Ja, håller med! Ser ingen anledning till att de måste offentliggöra inspelningplatsen. Hade varit bättre om vi hade fått gå och undra över det.
2020-07-03, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kommer bli intressant hur de hanterar både broms och mygg. Har själv spenderat flera somrar i Tornedalen. Kan vara riktigt jobbigt vissa år.
Hade inspelningen varit i Tornedalen så hade deltagarna kunnat äta sig mätta på mygg, nu är det i skärgården så myggen blir inget större problem.
2020-07-03, 07:54
Bannlyst
...

Robinson 2021 - "Ett Svenskt Äventyr" & "Mosquitoes"
https://sv-se.facebook.com/robinsontv4/videos/607852866747449/

Men stränderna på "Ön" tillhör en nationalpark, och ingen skog får skövlas ned till ved samt
inga avfallsgropar får grävas. Då blir det väl "färdig-yxade-vedsäckar" samt bajamajor som erbjuds.

Byggmaterial blir väl färdigsågat tryckimpregnerat virke från orten ...

2020-07-03, 08:12
Bannlyst
..
Från Robinson till Combat Drills

(FB) Ny Serie i TV4 - Ditt Livs Utmaning

...
2020-07-03, 08:37
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det som produktionen inte kan styra över och som kan stjälpa allt är vädret. Blir ingen bra TV av det om det är regn och blåst större delen av tiden. Halva grejen med Robinson har ju också varit att de är på någon exotisk ö, så även det momentet försvinner nu. Antar att de måste försöka leta efter lite andra deltagare än de vanliga mespropparna som gnällde trots att de befann sig i ett tropiskt paradis.

Hörde på radion att produktionen även beställt bajamajor till ön, eftersom det är en nationalpark så får de väl inte skita ner hur som helst.

Lite jobbigt att det är midnattssol där också, kan bli svårt att sova för vissa. Även svårt att hitta tillräckligt med ätbart.

Kan bli intressant, men ligger farligt nära fiasko som jag ser det...

Det ska spelas in 20 juli och sju veckor framåt.
Då är det inte ens nära att vara ljust dygnet runt.
2020-07-07, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Det ska spelas in 20 juli och sju veckor framåt.
Då är det inte ens nära att vara ljust dygnet runt.

Jo du, då är det fortfarande jävligt nära att vara ljust dygnet runt. Soluppgång 02:26, solnedgång 22:31 och dagen är exakt 20:04:40. Även om solen går ner fyra timmar så blir det inte mörkt.
2020-07-08, 21:57
Bannlyst
...

Happis ""

https://www.expressen.se/noje/robinson-vacker-oro-i-haparanda/

2020-07-09, 01:59
Medlem
Måste säga ändå att det känns väldigt intressant och se Robinson i Sverige. Blir ju helt annan miljö och antagligen roligare o kolla på
2020-07-09, 21:50
Bannlyst
...
Dags att släppa deltagarna snart, alltid någon som sitter och ruvar ...

https://www.instagram.com/robinsontv4/

Senast redigerad av one4two 2020-07-09 kl. 22:01.
2020-07-13, 22:13
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jo du, då är det fortfarande jävligt nära att vara ljust dygnet runt. Soluppgång 02:26, solnedgång 22:31 och dagen är exakt 20:04:40. Även om solen går ner fyra timmar så blir det inte mörkt.

Ring mig den dag du upplever midnattssol i augusti/september.
2020-07-14, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark

Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Ring mig den dag du upplever midnattssol i augusti/september.

Har jag ens skrivit midnattssol i mitt inlägg?

Måste solen lysa för att det ska vara ljust i din värld?

Jag kommer aldrig att ringa dig, det måste du väl i alla fall förstå?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in