2021-04-09, 17:05
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
”Allt bra?” frågar nån stackare. ”Nää, det kan jag inte säga. Är allt bra för NÅGON människa? Det pågår ju faktiskt en pandemi!!”

Hon fick precis ett psykbryt. Hon sa att hon var en millimeter ifrån att logga ut. Någon hade bett henne förklara varför hon var ledsen/arg, men hon ville inte det. Så någon skojade och sa att om man har sagt A måste man säga B och då jävlar bröt monstret ut. Hon behöver inte göra ett skit och inte ta ansvar för någonting bara för att hon anser sig vara en kändis.

I korthet sa hon att om hon skriver att en viss person betett sig illa så ska alla skita i det. Då kan man undra varför hon säger så offentlgit. Men det var hennes privatsak. Sen kom ett en lång utläggning om att andra deltagare i någon dokusåpa fick påhopp på sina Insta. Av smutsiga äckliga människor som inte förstår bättre.

I Annas värld är alla gulliga små fåglar i en gyllene bur vi inte får ha åsikter om. Jag kan förstå att det finns troll och idioter, men ingen har ju bett de här människorna om att ställa upp i alla dessa makabra shower.

Anna vill hellre prata om svenska tv-serier men kan inte låta bli att älta i har man sagt A och får vredesutbrott då och då. Hon är ett sånt jävla avfall den människan. Jag hoppas hennes familj tvångsinlägger henne snart.

Anna har aldrig gjort ett misstag och aldrig ljugit. Allt är perfekt, förutom att hon mår dåligt. Hon mår mest dåligt när sanningen då och då tittar fram utan att hon kan göra något åt saken.

PS Det roligaste av allt är hennes nya filter som "live" har svårt att hinna med Annas aggresioner och utfall så det gör att hennes ansikte ser ut som en buktalardocka. En stor bit av kinden ser ut som en fettklump som inte hunnit retusheras bort. Ha ha. Karma.
Citera
2021-04-09, 17:13
Medlem
Alltså Anna skriver att det inte stämmer att ett blogginlägg handlar om henne, för hon är inte ens värd ett enda ord. Vilket kan tas som en bekräftelse att det är Å det handlar om som inte längre är en vän men att A inte menar att blogginlägget inte beskriver henne och hennes agerande.
Citera
2021-04-09, 17:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
”Allt bra?” frågar nån stackare. ”Nää, det kan jag inte säga. Är allt bra för NÅGON människa? Det pågår ju faktiskt en pandemi!!”
Utmärkt tillfälle att röja upp på tomten, stryka dukar, gå en promenad och plocka skräp. 🍁🍂
Tänk på alla som intensivvårdas, eller över huvud taget vårdas på sjukhus just nu på grund av samma pandemi Anna gnäller över. En pandemi Anna hjälpt till att sprida.
Tänk på alla som förlorat företag och/eller anställningar. Alla med obotliga sjukdomar (då menar jag inte influensor som är bipolära). Alla som förlorat någon närstående.

Det är pandemi här också, utanför Stockholmsområdet, och jag lider av flera sjukdomar som obehandlade leder till döden men jag är glad ändå för varje dag jag kan stiga upp och äta och klara ADL. 🌄 🙏
Förstår att Anna har betydligt större problem än så.

Anna! Sluta gnäll, ta dig i kragen eller brasan - du väljer själv. Se till att bidra med något i stället för att som Narcissus dagarna i ända sitta och spegla dig och tro att du är vacker.
Hur många vänner har du kvar nu? Då menar jag inte bekanta utan såna som du kan ringa mitt i natten och dom skyndar till din sida för att trösta? Ärligt Anna, hur många?

Starta en podd, där kan du mala i timmar. 🤢
Citera
2021-04-09, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Hennes oavlönade jobb. Hon borde bli sjukpensionär. Precis som den döende Väninnan. DEM blir inte bättre än så här.
Inte världens lättaste att bli med sjukersättning! tar flera år med väldokumenterade läkarintyg varannan månad i 4-5 år, m.m, det har inte primadonnan tålamod till, sen är hon inte tillräckligt sjuk heller, bara jävligt lat, tjock å fet, så sorry, blir nog inget med det.
Citera
2021-04-09, 18:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Och vad har hon gjort mellan båda liven. Rensat och blockeliblockat. Kollade lite i förmiddags men nu är jag blockad också.
Jag har inte skrivit några elaka kommentarer men har inga bilder på mitt Instagram. Minns jag rätt så räknar hon ju dom som troll? Hon måste lägga ner enormt mycket tid på att gå igenom precis varenda person.
Hon ser detta som sitt jobb. Hennes oändliga kamp mot alla troll och haters och ingen går säker från blockeli-blockfingret!
Citera
2021-04-09, 18:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Men oj.. Hur många filter har frun använt? Så där ser hon väl inte ut? 🤔

Johoorååå...

https://pasteboard.co/JWyf7tG.jpg

Eller Inte...
Med endast några lager filter ser Anna ut så här
https://pasteboard.co/JWydKCn.jpg

Vackra smala, generösa, fantastiska Anna..
https://pasteboard.co/JWybMj4.jpg
Citera
2021-04-09, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Johoorååå...

https://pasteboard.co/JWyf7tG.jpg

Eller Inte...
Med endast några lager filter ser Anna ut så här
https://pasteboard.co/JWydKCn.jpg

Vackra smala, generösa, fantastiska Anna..
https://pasteboard.co/JWybMj4.jpg

Vilket sinnessjukt beteende av en 50årig kvinna.
Citera
2021-04-09, 18:35
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Blev full i skratt då jag tidigare idag såg på Instagram att någon gissade att ”Monstret” i Masked Singer är Anna Book.

En av ledtrådarna som Monstret sade var:
”Jag hade läshuvud och fick hoppa över ettan”.

Är ganska säker på att det var på Masked Singers Instagram (maskedsingersverige). Kollade kommentarer nu, men kommentaren verkar vara borttagen.
Kan eventuellt ha varit på TV4:s Instagram, men där hittar jag inte inslaget jag såg tidigare idag.

Anna ryms säkerligen i Monsterdräkten, men det där med läshuvud gör att jag tror det är någon annan än Anna... 😉

Anna lär väl ha fullt upp med att kolla på tv kl 20 ikväll. Masked Singer + Bäst i Test. Pernilla ska visst gästa Bäst i Test.
Senast redigerad av NyfikenGul1900 2021-04-09 kl. 18:49. Anledning: Tillägg
Citera
2021-04-09, 18:54
Medlem
Anna mår dåligt - har ångest, hon har utvecklat ett beroende av att liva, det blir ångest dämpande men på sikt blir det kontraproduktivt. Då Anna mår så dåligt så tolkar hon allt och alla frågor negativt/anklagande. Där av den spydiga kommentaren från någon stackare som bara frågade om det händer något kul i helgen.

Anna borde istället logga ur sociala medier, de drar bara ner henne ännu längre ner i det jobbiga. Sök hjälp på vårdcentralen och få medicin samt terapi. Det finns så mycket hjälp att få om man bara ber om hjälp.

Jag kraschade i september, jobbiga saker kom slag i slag vilket resulterade i sjukskrivning, medicinering och terapi. Men nu är jag påväg tillbaka.

Så Anna, sök den hjälp du behöver och du kommer må sååå mycket bättre. Det finns ett ljus i tunneln
Citera
2021-04-09, 19:02
Medlem
Magictrixs avatar
I den andra liven började hon berätta att hon mådde så dåligt av flera skäl. Pandemin var en av orsakerna. Hon fortsatte att berätta att hon verkligen saknade att vara ute och träffa folk, men framförallt saknade hon sitt jobb!

Någon frågade vad hon jobbade med, men fick inget svar. Då började hon prata om trevliga saker istället, som var hon köpt sin blus.
Citera
2021-04-09, 19:13
Erwik har lagt ut en fråga på sina händelser.
"Om du var tvungen att jobba som hembiträde hos någon av dessa damer, vem väljer du" och valet är mellan book och Gunilla Persson....Gunilla leder stooooooort
Citera
2021-04-09, 19:27
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Nu är det dags för live igen, men undrar varför eftersom hon är sur som satan. Svarar korthugget på tittarnas frågor och har minsann ingen lust alls att laga mat idag. 🙄

Hon kan väl äta grädde, det är väl också mat. Enligt Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in