2021-08-09, 20:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Varför tror du att dom inte skulle kunna lämna Poolen?

pandemin är inget som får Finaste Anna att begränsa sol och bad, på Playan kan hon och Bästa Roberto hålla avstånd till andra badande.

Jag känner att Anna mår bra nu och det tycker jag hon är värd, efter ett år av Pandemi och inga uppträdande som ger henne betalt.
Robertos lön räcker långt men Annas stim pengar är grundplåten som gör att De kan vara i sitt andra hem nu och njuta av varandra och en välförtjänt semester utan barnen.

Stimpengar? Hon har väl inte skrivit någon låt så att hon kan få Stimpengar? De låtar hon har sjungit har andra skrivit. När hon sjöng på Harrys fick hon gratis mat och möjligen lite småpengar.
Citera
2021-08-09, 21:01
Medlem
Citat:
Varför tror du att dom inte skulle kunna lämna Poolen?

pandemin är inget som får Finaste Anna att begränsa sol och bad, på Playan kan hon och Bästa Roberto hålla avstånd till andra badande.

Jag känner att Anna mår bra nu och det tycker jag hon är värd, efter ett år av Pandemi och inga uppträdande som ger henne betalt.
Robertos lön räcker långt men Annas stim pengar är grundplåten som gör att De kan vara i sitt andra hem nu och njuta av varandra och en välförtjänt semester utan barnen.
Stimpengar får väl de som skrivit låten? Vad har Anna skrivit som drar in pengar?
Citera
2021-08-09, 21:10
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Tramsfrans har tagit upp misslyckade castings till TV-program, i Sveriges Mästerkock VIP ( eller vad det nu heter ) tycker han de lyckats bra. Inte som när BL tog med Anna, enligt honom då.

Mediamobbad igen.

Tror faktiskt att det var ett program hon ville vara med i.
Citera
2021-08-09, 21:31
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Okey en fråga till dig, vem äger lyan de är i just nu?
Fakta är att den ägs enligt dokument av Robertos far, men disponeras av familjen förbehålls löst, och kommer en dag bli en del av Robertos arv.
Jag är fullt medveten om alla spekulationer om detta, om Vincents pengar och fastigheter.
Visste ni att låten Namn & nummer är skriven till Anna av självaste Per Gessle ?
Citera
2021-08-09, 21:34
Medlem
Citat:
Jo hon har stim pengar från låten killsnack, inte Tommy tycker om mig. det var fel av mig.

Det här med Harrys beror på att dom lurade henne på gaget och har inget med mat att göra, ni vet inte sanningen, men hon blev väldigt besviken på den kedjan så dom lär nog inte lyckas att få henne att uppträda där en gång till.

Om jag känner Anna rätt så kommer de följande dagarna bli oförglömliga.
Med tanke på att hon vill visa de bästa sidorna nu inför sin Pappa på ett fördelaktigt sätt, så kommer vi få live sång från poolen.
Skönt att ni har slutat tjata om den där tvätten nu.

Så vitt jag vet så är det minst en stor TV produktion på gång, varav en redan inspelad och klar för att sändas till hösten.
Så bänka er framför tv:n i höst (kanal 4)

Det är upphovsmännen till Killsnack som får ersättning från STIM, och det är Ola Ström och Per Dunsö som skrivit den.
Citera
2021-08-09, 21:34
Medlem
Citat:
Fakta är att den ägs enligt dokument av Robertos far, men disponeras av familjen förbehålls löst, och kommer en dag bli en del av Robertos arv.
Jag är fullt medveten om alla spekulationer om detta, om Vincents pengar och fastigheter.
Visste ni att låten Namn & nummer är skriven till Anna av självaste Per Gessle ?
Hyr farfar Toledano ut lägenheten till andra, när hans son med fru inte är där?
Citera
2021-08-09, 21:37
Medlem
Citat:
Väntar Anna på att farfar Toledano ska avlida så att hon kan nyttja arvet?
Citera
2021-08-09, 21:39
Medlem
Citat:
Jo hon har stim pengar från låten killsnack, inte Tommy tycker om mig. det var fel av mig.

Det här med Harrys beror på att dom lurade henne på gaget och har inget med mat att göra, ni vet inte sanningen, men hon blev väldigt besviken på den kedjan så dom lär nog inte lyckas att få henne att uppträda där en gång till.

Om jag känner Anna rätt så kommer de följande dagarna bli oförglömliga.
Med tanke på att hon vill visa de bästa sidorna nu inför sin Pappa på ett fördelaktigt sätt, så kommer vi få live sång från poolen.
Skönt att ni har slutat tjata om den där tvätten nu.

Så vitt jag vet så är det minst en stor TV produktion på gång, varav en redan inspelad och klar för att sändas till hösten.
Så bänka er framför tv:n i höst (kanal 4)
Pappa Juan är död. Eller har hon fler pappor?
Citera
2021-08-09, 21:39
Medlem
Citat:

Snälla du,

1988 - "Namn & nummer/Tårar på ditt brev". A-sidan "Namn & nummer" är skriven av Per Gessle. Låten var dock ej skriven enkom för Anna. B-sidan "Tårar på ditt brev" är skriven av Martin Klaman, som gjort musiken med text av Keith Almgren.

Kopierat från https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Anna_Book
Citera
2021-08-09, 21:53
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Hyr farfar Toledano ut lägenheten till andra, när hans son med fru inte är där?
Svaret på den frågan är nej, med reservation, men så vitt jag vet gör han inte det, eftersom familjen har sina personliga ägodelar i lägenheten, men där kan jag bristande kunskap/kännedom men jag kan fråga om Du vill
Citera
2021-08-09, 21:55
För värdelöst vetande, Tunnan har visst kört över foten på nån för längesen.
Karlavagnen ca: 21.50
Citera
2021-08-09, 22:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Har ni trollat färdigt för i kväll nu så jag får höra vidare kring hur det kom sig att Anna körde över en stackars människas fot? Sa man detta på radion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in