2021-03-27, 23:03
Medlem
Magictrixs avatar
My tittar på Lets Dance med bästaste bästa. Hon dricker piccoloflaskor med skumpa. Väninnan alltså. Anna klarar nog inte av att se på Carola. Inte ensam i alla fall. Hon har inte ens kommenterat den äckliga läsken hon fick, som hon lovade. Hon kommer att hylla den ändå. Törs ju inte bli osams med polaren Lundell nu.
Citera
2021-03-27, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon har ett barns intellekt!!

Det här är något av det larvigaste jag läst på länge.
https://postimg.cc/4m7fP1Jk
”Hon ville absolut dricka sitt te i mitt egendrejade porslin”.

Skämskudde modell XXL

🤣🤣🤣 jaaa jag bröt ihop när jag läste det!!! 🤣🤣🙏🏼
Citera
2021-03-27, 23:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tydligt tecken på matmissbruk är ju att inför och ihop med andra äta små/normala portioner.

Har en kraftigt överviktig kompis som säger sig äta 7 bitar sushi och ihpp med mig äts det normalt nästintill lite. Jag verkar äta brutalt mycket mer men väger bra mycket mindre.

Jag höll på att skriva att Annas sista utväg mot fetman borde bli en gastricoperation, läste precis att Ozzy Osbournes dotter lyckats hålla vikten i drygt 3 år efter sin operation.
https://www.google.com/url?sa=t&sour...7sikxdJeLYaxvM
Sen insåg jag att Anna redan gjort en operation, eller var det två?
Djävlar vilket misslyckande.
Citera
2021-03-27, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag saknar Anna kök, som var aktuell i par veckor på internet för ett tag sedan.
Jag uppskattade verkligen det och hade till och med köpt en kockmössa för sakens skull och för att laga mat på Annas vis.
Sorgligt att vissa succe program försvinner så snabbt.
Citera
2021-03-27, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Vad är det Robetto tafsar på?
En mega vadderad kudde eller Annas vadderade ben?
Eller vänta nu, det är Annas vadderade arm.
https://pasteboard.co/JUA16Z6.jpg

Sen kan ju Anna inte smälta att den där blomstertjejen ville dricka ur ANNAS EGENGJORDA kopp.
https://pasteboard.co/JUA2Scy.jpg
Så Anna repostar blomstertjejens IG inlägg.
Pinsamhetstermometern gick upp till 190 grader.
Skämskudden används mycket idag redan, känner att även jag behöver använda den med idag.
Gissar att Anna har nu fått en ny BFF tills hon en vacker dag får en räkning..
Troligtvis Lilla Fridolfs hand som smeker underbara Annas höft.
Citera
2021-03-28, 00:02
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
My tittar på Lets Dance med bästaste bästa. Hon dricker piccoloflaskor med skumpa. Väninnan alltså. Anna klarar nog inte av att se på Carola. Inte ensam i alla fall. Hon har inte ens kommenterat den äckliga läsken hon fick, som hon lovade. Hon kommer att hylla den ändå. Törs ju inte bli osams med polaren Lundell nu.

Jag är säker på att Anna är jätteglad för Carolas skull att det går så väl för henne i tävlingen. Jag ser nu att någon Filip hade något högre poäng än Carola denna vecka, vilket Anna tycker verkligen är jättesynd då hon verkligen gillar och beundrar Carola. Anna tycker nog att alla som sitter och dräglar över Carola som en MILF i Flashbacktråden är otroooligt löjliga. En mogen kvinna bryr sig inte om någon Flashbackloser finner henne knullbar!

Jag undrar om någon kommer att fråga henne vem hennes favorit i Let's Dance är på en av hennes otaliga lives? 100% Carola tror jag. Girl power.
Citera
2021-03-28, 00:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag höll på att skriva att Annas sista utväg mot fetman borde bli en gastricoperation, läste precis att Ozzy Osbournes dotter lyckats hålla vikten i drygt 3 år efter sin operation.
https://www.google.com/url?sa=t&sour...7sikxdJeLYaxvM
Sen insåg jag att Anna redan gjort en operation, eller var det två?
Djävlar vilket misslyckande.

Ja hon har väl gjort ett antal plus varit med i bl vip. Hon är en missbrukare av rang och kommer aldrig kunna hålla vikten såvida hon inte får ordentlig hjälp med sina problem
Citera
2021-03-28, 00:14
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag är säker på att Anna är jätteglad för Carolas skull att det går så väl för henne i tävlingen. Jag ser nu att någon Filip hade något högre poäng än Carola denna vecka, vilket Anna tycker verkligen är jättesynd då hon verkligen gillar och beundrar Carola. Anna tycker nog att alla som sitter och dräglar över Carola som en MILF i Flashbacktråden är otroooligt löjliga. En mogen kvinna bryr sig inte om någon Flashbackloser finner henne knullbar!

Jag undrar om någon kommer att fråga henne vem hennes favorit i Let's Dance är på en av hennes otaliga lives? 100% Carola tror jag. Girl power.

Anna gillar ingen från sin generation som har framgångar. Men hon tvekar inte att sola sig i glansen om tillfälle ges.

Carola har trots allt någon slags integritet. Och en sångröst som inte går av för hackor. Det är den stora skillnaden.
Citera
2021-03-28, 01:22
Medlem
Retar mig på att hon kallar sina leralster porslin,för det är det inte.På sin höjd är det väl glaserat lergods?
Citera
2021-03-28, 06:47
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Retar mig på att hon kallar sina leralster porslin,för det är det inte.På sin höjd är det väl glaserat lergods?

Håller med dig. När jag växte upp var det modernt med att hålla på med lera och i princip varenda medelålders kvinna hade alster hemma. Men ingen vettig människa kallar det ju för porslin.

Från Wikipedia:

"Porslin är en av tre huvudgrupper av keramiska tillverkningssätt, som till skillnad från andra keramer innehåller kaolin. På svenska används ofta oriktigt i dagligt tal benämningen "porslin" om allt glaserat lergods med ljus bottenfärg, således även om den ogenomskinliga porösa fajansen. Porslinet är typiskt vitt, något transparent och mycket kompakt, hur tunt det än är format, samt ogenomsläppligt för fukt, även om glasyren skadats."

Det Anna har hemma på köksbordet är alltså inte "porslin". Men hur skulle hon kunna veta det?
Citera
2021-03-28, 07:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Undrar om hon kan få sjukpeng om hon nu skulle opereras för vad det nu är för åkomma hon lider av. Det borde ju bli ett rejält inkomstlyft även om hon har den lägsta sjukpengen.
FK friskförklarar en så fort man lämnat operationsbordet sen lär Annas SGI vara riktigt låg
Citera
2021-03-28, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Filip är Kristin Kaspersens son och Lill-Babs barnbarn och jag såg igår kväll att Anna börjat följa honom och hans danspartner så det måste vara Filip som är hennes favorit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in