Citat:
Ursprungligen postat av
NotSoFlink
Ja jag har en fråga!
Du menar alltså på fullaste allvar att du inte tror att kvalitet och trafik/återkommande kunder hänger ihop?
Läs det jag skrivit i tråden. Jag skrev att det på intet sätt handlar om att skriva 150 utropstecken eller bara rent oförståeligt dravel. Men att långa mess, perfekt stavning och grammatik, samt krav på minst en fråga, med mera, ja nej det är verkligen fullkomligt irrelevant för att generera ett svar från target.
Dom människorna som du har som återkommande kunder i chatten har skygglappar, dom ser inte stavfel, dom ser inte (för oss) rätt uppenbara indikationer på att detta inte är på riktigt, osv. Dom ser bara moroten som dinglar framför ögonen dvs den (falska) förhoppningen om att få glida in i en våt (oftast ung) fitta, samt i enstaka fall äntligen få träffa den stora kärlen (som inte finns).
Sen har du en uppsjö tillfälliga besökare som du kan skriva 500 tecken till, bättre än Strindberg dom kommer dra likväl när dom blir nekade kontakt utanför sidan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bbobi
Varför? Av samma anledning jag, om jag drev en butik skulle säga åt min personal att le åt kunderna även om det inte får dom att köpa dubbelt så mycket mjölk. För att jag betalar deras lön och vill att dom ska göra ett bra jobb. Kanske stannar kunderna längre, vem vet? Spelar det någon roll?
Vad är det egentligen ni får klagomål på hela tiden från coacherna? Förstår inte vad ni gör för att lyckas med det.
Men vad är det du säger? Du är ok med att tjäna mindre deg för att det ska "göras ett bra jobb". Vad är det för trams? Vilka ska du vara duktig för? Äckliga runkgubbar eller maffian? Stackars kille...
Det hela handlar om att kraven är orimliga, sen om coacherna tjatar om det varje vecka eller en gång om året är mindre relevant.