2021-04-08, 13:01
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Det som du påpekar att dom tar betalt för att betala lönen håller jag med om.

Förutom det inga klagomål.
Helt efterbliven avgift som de har. Förstår inte ens vad den går till. De påstår att det är någon överföringsavgift, men O4U har den inte. Kan väl inte vara så svårt för JH att hitta bättre alternativ för sina operatörer.
2021-04-08, 13:30
Medlem
Citat:
Vad jag inte fattar är varför ni har så stora problem med jh. Vad är det ni inte klarar av? Vad är det ni konstant brister på (i deras mening)?

Men nu får du skärpa dig, handlar inte om att man inte klarar av det, men det tar lång tid att få iväg ett mess jämfört med andra aktörer som har lite eller ingen feedback, och lägre krav formellt. Hur fan kan du sitta och vara glad och nöjd över att du förlorar pengar?

"Ameh jobba för dom då sluta klagaa" du behöver inte skriva repliken ja har den klar åt dig här.
2021-04-08, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Men nu får du skärpa dig, handlar inte om att man inte klarar av det, men det tar lång tid att få iväg ett mess jämfört med andra aktörer som har lite eller ingen feedback, och lägre krav formellt. Hur fan kan du sitta och vara glad och nöjd över att du förlorar pengar?

"Ameh jobba för dom då sluta klagaa" du behöver inte skriva repliken ja har den klar åt dig här.

Åh va kul det ska bli att se dig gråta floder här om ett tag när det bara är JH som är kvar på CC.
Eller när ska du starta din egen platform? Tänkte om du är sugen på att själv ha massa operatörer i klass med dig själv?
2021-04-08, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotSoFlink
Åh va kul det ska bli att se dig gråta floder här om ett tag när det bara är JH som är kvar på CC.
Eller när ska du starta din egen platform? Tänkte om du är sugen på att själv ha massa operatörer i klass med dig själv?

Jag vet ingenting om cc numera.

Är de så hemskt de ja skriver gubben? Känns det bittert att jag dragit in 3x mer stålar än dig på hälften så lång tid? Fan du kan ju göra så du med släpp sargen.
2021-04-08, 14:03
Medlem
Citat:
Jag vet ingenting om cc numera.

Är de så hemskt de ja skriver gubben? Känns det bittert att jag dragit in 3x mer stålar än dig på hälften så lång tid? Fan du kan ju göra så du med släpp sargen.

Du har dragit in 3x mer stålar än mig? LOL
Tänker inte sitta och outa mig allt för mycket här bara för att bevisa mig för en otacksam skitunge som dig som snart kommer vara tillbaka och jobba som telefonförsäljare.
Njut så länge det varar.
2021-04-08, 14:08
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Men det är ju det som är grejen? Vad fan snackar du om? Jag har hört från en coach 3 gånger på ett halvår där dom sagt "du, tänk på det här" och thats it.

Bara att pumpa ut messen. Logga att hans mamma dog igår, ställ en fråga, lova inget. Skicka. När jag väl börjat skriva tar 50 tecken extra typ en sekund. Bara att fylla ut lite. Istället för "Vad gör du" frågar du "så vad gör du ikväll då?" Så har du genast 20 tecken extra.
Senast redigerad av Bbobi 2021-04-08 kl. 14:12.
2021-04-08, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotSoFlink
Du har dragit in 3x mer stålar än mig? LOL
Tänker inte sitta och outa mig allt för mycket här bara för att bevisa mig för en otacksam skitunge som dig som snart kommer vara tillbaka och jobba som telefonförsäljare.
Njut så länge det varar.

Omogen kommentar från mig det medges, men nog har jag dragit in lätta pengar oerhört fort, pumpat ut mess var tionde sekund och sen sitter stackare på JH och drömmer om att skriva fler än 50 per timme en vacker dag.

Sen operatörer som mig, vad fan återigen, jag skriver inte som en kratta, jag förstör inte medvetet. Det lustiga är ju alla förmågor som faktiskt skriver med stor bokstav och är jätte duktiga men oj sen går dom med på träff inom given tidsram. Största generalfelet, ser detta dagligen, flera gånger. Men fokus från er i logg och grammatik maffian är alltid små detaljer som är fullkomligt jävla obetydliga.

Har varat i 5 år kompis, vad är det som ska ta slut? Kommer himmelen öppnas och gubbkukarnas ärkeängel nedstiger och straffar oss som som inte skriver prydliga mess?

Ni är så jävla gulliga.

Citat:
Men det är ju det som är grejen? Vad fan snackar du om? Jag har hört från en coach 3 gånger på ett halvår där dom sagt "du, tänk på det här" och thats it.

Hur låga krav behöver du för att kunna behålla ett jobb?

Haha men för i helvete nu, ja men det beror ju på att du då följer deras jobbiga regler och riktlinjer inte sant? Det är ju fan det som är premissen för hela diskussionen här, inte huruvida coach hör av sig. Följer du inte reglerna, med ,mängd tecken och fråga och helvete, ja då kan jag lova dig att coach maila, om du har tur, kan bli ban direkt med.

Det handlar om att det tar för lång tid, när det inte behöver ta lång tid, läs detta flera gånger nu tills det sitter.
Senast redigerad av gurka111 2021-04-08 kl. 14:12.
2021-04-08, 14:15
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Haha men för i helvete nu, ja men det beror ju på att du då följer deras jobbiga regler och riktlinjer inte sant? Det är ju fan det som är premissen för hela diskussionen här, inte huruvida coach hör av sig. Följer du inte reglerna, med ,mängd tecken och fråga och helvete, ja då kan jag lova dig att coach maila, om du har tur, kan bli ban direkt med.

Det handlar om att det tar för lång tid, när det inte behöver ta lång tid, läs detta flera gånger nu tills det sitter.

Men gör du minsta lilla så finns det ju inget dom kan komma och påpeka på. Dom kan anmärka att du lovade en date men inte på att du inte gjorde det. Så gör inte det bara?

Att skriva 150 tecken istället för 75 räcker att bara dra ut lite på meningen istället för att vara formell och stel i hur du skriver. Och när väl fingrarna är igång tar dom 75 extra tecken max 3 sekunder.

Men vet du vad. Vi kommer nog aldrig hålla med om varandra så jag sticker och snackar med targets istället. Lycka till.
2021-04-08, 14:19
Medlem
Citat:
Men gör du minsta lilla så finns det ju inget dom kan komma och påpeka på. Dom kan anmärka att du lovade en date men inte på att du inte gjorde det. Så gör inte det bara?

Att skriva 150 tecken istället för 75 räcker att bara dra ut lite på meningen istället för att vara formlell och stel i hur du skriver. Och när väl fingrarna är igång tar dom 75 extra tecken max 3 sekunder.

Jag gissar du inte skriver så mycket? Försöker inte trycka dit dig skriver inga mängder själv jag heller. Min poäng är att, testa skriva en hel jävla del så kan du få dig en överraskning. Då kan du ryka utan anledning. Tro inte att JH är nån sorts bastion av ordning och reda och rättvisa, hänvisar till mitt tidigare inlägg där jag skriver att JHs upplägg med coacher är dysfunktionellt, kan även lägga till ljusskyggt. Det händer en hel del du inte har en aning om.
2021-04-08, 14:21
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Jag gissar du inte skriver så mycket? Försöker inte trycka dit dig skriver inga mängder själv jag heller. Min poäng är att, testa skriva en hel jävla del så kan du få dig en överraskning. Då kan du ryka utan anledning. Tro inte att JH är nån sorts bastion av ordning och reda och rättvisa, hänvisar till mitt tidigare inlägg där jag skriver att JHs upplägg med coacher är dysfunktionellt, kan även lägga till ljusskyggt. Det händer en hel del du inte har en aning om.

Skrivit över 15k mess hitils i år.

Det jag snabbt lärde mig var att vara försiktig med formuleringar som potentiellt skulle kunna ge mig problem. Efter ett tag vande jag mig att skriva på ett annat sätt och sen inga anmärkningar.
2021-04-08, 14:42
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Skrivit över 15k mess hitils i år.

Det jag snabbt lärde mig var att vara försiktig med formuleringar som potentiellt skulle kunna ge mig problem. Efter ett tag vande jag mig att skriva på ett annat sätt och sen inga anmärkningar.
Vilken räka du är du skriver mer på flashback
2021-04-08, 14:51
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Vilken räka du är du skriver mer på flashback

Man blir ju mosig i huvudet av all flänsost man får se. Behöver paus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in