2020-12-24, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Tredje idt är ett bevis på hur bra du skriver eller?

Du skrev ju 5k mess på TK också efter att dom förlorat trafiken från cc och ingen annan fick mer än några tiotal per dag?

Vad får du varningar för då? Jag får inga alls förutom när jag faktiskt råkat glömma något viktigt.
Tredje id är bara bevis på coachernas dag, har de en dålig dag får du skit.
Jag har gjort 5k mess vad snackar du om?
Kom igen nu bobban du e rykande färsk kör några månader så får vi se
2020-12-24, 07:21
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr
Den nya versionen "SugCentralen" är mycket bättre.

1. Installera Chrome Addon "Tampermonkey"
2. Klicka på följande länk http://sugmag.se/ccscript.user.js och välj install
3. Logga in på Chattcentralen

Alla bindings finns under "Settings" och detta scriptet har stöd för olika valutor, visar avg längd på tecken, och uppdateras ofta.
Finns det addon till cw chatten också?
2020-12-24, 18:32
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Är det dött i chatten? Vem är det som raderar här. Kan vi inte bara få ha lite roligt?
Nej, det flyter på.

En moderator, ni har tramsat färdigt.
2020-12-25, 01:17
Medlem
frekkinheads avatar
Ja nu jäklar har gubbarna ploppat upp cognac- och romflaskan framför brasan i sin ensamhet med tomteluvan på huvudet. De reflekterar över ett år som varit mörkt för många, men för dem likadant, med en ung, kåt slyna som heter Lisa som de snart hoppas få träffas. Tiden den går långsamt, men 2021 ser mycket mer ljust ut. Förhoppningsvis kommer de snart att få smaka på den sköna, saftiga hallongrottan de fantiserat om i 2 år nu...

God jul på er! Puss och kram.
2020-12-25, 19:49
Medlem
räknescriptet chattcentralen 2.0 har fått spel. Den räknar varje meddelande som två, ni som använder det för att räkna er stat och få bonusar...
2020-12-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
räknescriptet chattcentralen 2.0 har fått spel. Den räknar varje meddelande som två, ni som använder det för att räkna er stat och få bonusar...

Mitt har inte det. Men det ser underligt ut däremot, inte som det brukar.
2020-12-25, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Mitt har inte det. Men det ser underligt ut däremot, inte som det brukar.

Jag märkte det mitt i att jag trodde jag var på väg till 400 mess.. Skitjobbigt. Nu laddade jag ned Snabbcentralen, och den räknar messen rätt i realtid men varannan sekund så visar den fel total.
Vad är det som ser underligt ut hos dig? Stämmer dina meddelanden?
2020-12-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jag märkte det mitt i att jag trodde jag var på väg till 400 mess.. Skitjobbigt. Nu laddade jag ned Snabbcentralen, och den räknar messen rätt i realtid men varannan sekund så visar den fel total.
Vad är det som ser underligt ut hos dig? Stämmer dina meddelanden?

Jo det gör det. Men den är annorlunda i utformningen. Och i dom vanliga messen ligger även peakhour. Men sen har jag peakhour för sig... men jag ser inte hur många vanliga mess jag har utan då får jag räkna.. lite irriterande bara. Sen vet jag inte varför, när det var peak både igår och idag hela dagen varför det inte lägger sig i peak utan bara efter klockan 18?
2020-12-26, 03:16
Medlem
Är det fortf bonus på cw eller tog det slut midnatt? Fakk it, det är kö, köttar på
2020-12-26, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Är det fortf bonus på cw eller tog det slut midnatt? Fakk it, det är kö, köttar på
de bonus jao jagar kaniner
2020-12-26, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
de bonus jao jagar kaniner
Det är Thursday och Friday slottarna på schemat som gällde inte datum, d.v.s allt efter midnatt idag var fortf på bonus?
2020-12-26, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Det är Thursday och Friday slottarna på schemat som gällde inte datum, d.v.s allt efter midnatt idag var fortf på bonus?

Bonus upphörde midnatt igår inatt givetvis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in