2021-03-25, 15:56
Medlem
cece123s avatar
Apropå Annas faiblesse för tre upprepande ord
Nu kommer ett till.. Rent Rent Rent
https://pasteboard.co/JUghteF.jpg

Tänkte utöka hennes 3 ords förråd
med ett välbekant ord för Anna
https://pasteboard.co/JUgiTCu.jpg

Självskryt smakar gott..
https://pasteboard.co/JUgit2m.jpg
Bilden är densamma från förra veckan typ.

Tar Anna en massa kort och visar upp dem för Roberto som ledsnat på att försörja Felicia och Anna?
Har Robert tröttnat på en resår och mysklädd Anna som sover sig igenom dagarna, livar, äter och kollar Netflix på sängen?
Har han börjat få hår på bröstet och äntligen rytit till som en man?
Antar att Anna tar kort från samma tillfälle och lägger upp i olika vinklingar varje vecka.
Möjligt att Anna byter kudde då och då.
Senast redigerad av cece123 2021-03-25 kl. 16:05.
Citera
2021-03-25, 16:03
Medlem
Självskryt smakar gott..
https://pasteboard.co/JUgit2m.jpg[/quote]

Ja jag blir illa till mods när jag tänker att det är en passning till BFF M.M.
M.M har städhjälp plus att A.B är där och bäddar och städar och gör sista piffen...
Med såna vänner behöver man inga fiender.

Men A.B är minsann bästa pigan och gör allt själv.
Citera
2021-03-25, 16:19
Medlem
MrsATs avatar
Det spånades ju här i tråden om att hon kanske skulle samarbeta med en städfirma. Jag tänker följande:
Anna läser här och börjar dokumentera sin städning maniskt eftersom det där samarbetet aldrig blev av. Att hon dessutom lägger till hur häääärligt det är att städa, ser jag bara som ytterligare bevis på att hon hoppas (både vi) och städfirman läser...
Citera
2021-03-25, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Det spånades ju här i tråden om att hon kanske skulle samarbeta med en städfirma. Jag tänker följande:
Anna läser här och börjar dokumentera sin städning maniskt eftersom det där samarbetet aldrig blev av. Att hon dessutom lägger till hur häääärligt det är att städa, ser jag bara som ytterligare bevis på att hon hoppas (både vi) och städfirman läser...

Ja för det är himla konstigt att hålla på och tjata om städning var och varannan dag. Jag vet ingen annan som gör det.
Citera
2021-03-25, 16:26
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Apropå Annas faiblesse för tre upprepande ord
Nu kommer ett till.. Rent Rent Rent
https://pasteboard.co/JUghteF.jpg

Tänkte utöka hennes 3 ords förråd
med ett välbekant ord för Anna
https://pasteboard.co/JUgiTCu.jpg

Självskryt smakar gott..
https://pasteboard.co/JUgit2m.jpg
Bilden är densamma från förra veckan typ.

Tar Anna en massa kort och visar upp dem för Roberto som ledsnat på att försörja Felicia och Anna?
Har Robert tröttnat på en resår och mysklädd Anna som sover sig igenom dagarna, livar, äter och kollar Netflix på sängen?
Har han börjat få hår på bröstet och äntligen rytit till som en man?
Antar att Anna tar kort från samma tillfälle och lägger upp i olika vinklingar varje vecka.
Möjligt att Anna byter kudde då och då.

Jag tycker nog det är lite ojämnheter i färgen på fogarna mellan klinkersplattorna. Kan vara smuts smuts smuts.

Ja jäklar, du läste mina tankar. Handtag och tryckknappar och blandare är där den riktiga bakteriehärden bor.

Har aldrig någonsin hört Anna nämna de har en jacuzzi... skryt skryt skryt... eller vad beror det på att hon inte nämnt det?

Anna äger ju inga böcker. Men vi har varit inne på den smaklösa inredningen förut. Eller, den opersonliga inredningen. Inga tavlor, inga souvenirer eller minnen. Badrummet innehåller... tjugosju handdukar. Inte ens en färgglad badrumsmatta. Allt är sterilt som ett sjukhus.
Citera
2021-03-25, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag tycker nog det är lite ojämnheter i färgen på fogarna mellan klinkersplattorna. Kan vara smuts smuts smuts.

Ja jäklar, du läste mina tankar. Handtag och tryckknappar och blandare är där den riktiga bakteriehärden bor.

Har aldrig någonsin hört Anna nämna de har en jacuzzi... skryt skryt skryt... eller vad beror det på att hon inte nämnt det?

Anna äger ju inga böcker. Men vi har varit inne på den smaklösa inredningen förut. Eller, den opersonliga inredningen. Inga tavlor, inga souvenirer eller minnen. Badrummet innehåller... tjugosju handdukar. Inte ens en färgglad badrumsmatta. Allt är sterilt som ett sjukhus.

Jag har reflekterat på att alla kort som man ser är hon med på alla med någon annan familjemedlem el hennes mamma men inga enskilda kort på ex barnen
Citera
2021-03-25, 16:28
Medlem
Citat:

Som jag skrev tidigare så drog städfirman sig ur. Det var tänkt som ett längre samarbete men det bidde det icke
Citera
2021-03-25, 16:33
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Som jag skrev tidigare så drog städfirman sig ur. Det var tänkt som ett längre samarbete men det bidde det icke

Aha, måste missat det. Har hon själv skrivit om det?
Citera
2021-03-25, 16:34
Medlem
Citat:
Aha, måste missat det. Har hon själv skrivit om det?

Hon har nog inte skrivit om det själv då det var städbolaget som backade ur......
Citera
2021-03-25, 16:37
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte

Det där är lite spännande. Enligt någon trådsanning här skulle både hon och My samarbeta. My som inte förmår städa själv, utan anlitar Anna. Men i tråden ryktas att hon har samarbete och får städning för det. Kan det stämma? Har ju inte sett henne göra någon reklam för det i alla fall. Men jag följer ju inte henne så noga.

Men inte var det väl tänkt att samarbetet gick ut på att Anna skulle städa? Det var väl mer att hon skulle nämna städfirman vid namn? Vet du varför det inte blev något?
Citera
2021-03-25, 16:48
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Jag tittar normalt aldrig på Lets Dance. Men jag råkade zappa förbi precis när Carola skulle presenteras. Hon började med att liksom i förbifarten konstatera att hon firade 40-årsjubileum som artist i år. Det var lite märkligt att konstatera hur fort tiden går tänkte jag. Men hon såg rätt fräsch och glad ut. Så pass fräsch att jag stannade kvar för att se henne dansa. Hon dansade ju faktiskt riktigt bra. Men hon verkar också jobba på att hålla sig i form.

Anna har idag en bild där lill-flickan fått klippa sig hos den nye bögfrisören på Östermalm. Att döma av Annas lovord och kärlekshyllningar har hon tiggt till sig klippningen gratis. Eller "reklam från hjärtat" som hon skrev. Inget man skriver om man betalat 3000 kronor för en klippning, då hade man förväntat sig att se ut som Nobelfesten. Och nu var det inte ens Anna själv utan hennes dotter.

Runt 2000 i timmen tar de för den enklaste klippningen. Sedan tillkommer allt annat. Har svårt att tänka mig att de har råd att klippa alla kändisar gratis, men å andra sidan vill ju de flesta göra rätt för sig.
Nu är det ju ingen kändisfrisör hon går till.

Runt tvåtusen i timmen för den enklaste klippningen? 😂
Nej, de tar runt 800-900 kr för en klippning dvs vanliga Stockholm city finare salongspriser.
För 2600 får du färg och klipp och det är väldigt rimligt.
Jag betalade 3400 sist jag fixade mitt.
Citera
2021-03-25, 16:49
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Det där är lite spännande. Enligt någon trådsanning här skulle både hon och My samarbeta. My som inte förmår städa själv, utan anlitar Anna. Men i tråden ryktas att hon har samarbete och får städning för det. Kan det stämma? Har ju inte sett henne göra någon reklam för det i alla fall. Men jag följer ju inte henne så noga.

Men inte var det väl tänkt att samarbetet gick ut på att Anna skulle städa? Det var väl mer att hon skulle nämna städfirman vid namn? Vet du varför det inte blev något?

Om det stämmer att de dragit sig ur, så är det ju typiskt Anna att agera som hon gör. Hon var ju eld och lågor över ett möte som skulle underlätta hennes liv (skrev hon i en story)
Senast redigerad av MrsAT 2021-03-25 kl. 16:52. Anledning: Felstavat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in