Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
För att tjejen i GLs fall har manipulerat bevis i ett tidigare fall (klippt i ljudfil) och uppenbarligen gjort exakt samma sak igen. Du har uppenbarligen inte följt alls vad som sagts där.
Jag har följt det noga.
Folk läser grejer med lite speciella glasögon här. Inte samma glasögon som rätten, även om Flashbacknisse tror det eftersom en friande dom i vissa fall tyder på att den anmälande kvinnan har ljugit på grund av girighet - i andra fall på att mediekåta våldtäktskurder är särbehandlade av pk-domstolar.
Det är ju lite extra genomskinligt varför Soran I är extra hatad här, till och med för att vara en s.k babbe.
Här är Lambertzkvinnan en lögnaktig manipulativ hora och Soran Ismail är en snyftande våldtäktskurd. Finns inget någon kan säga som kan rubba på den övertygelsen. Att diskutera nyanser på ett sånt här plejs är omoraliskt. Man ska inte få såna här trådar att framstå som om de är legitima forum för diskussion.
Jag menar att båda är skyldiga, tyckeri tyckera, jag tycker att Soran Ismail drabbats hårt av anmälningarna med tanke på att han inte är dömd i rätten och då enligt lag bör betraktas som oskyldig hur mycket man än tror att han gjort det, han har drabbats hårdare än Virtanen pga att SD-horden hatar honom mer, jag tycker inte synd om honom eftersom jag skiter i att folk "försvinner från offentligheten", den tjockhudade Lambertz tycker jag inte ett dugg synd om heller.
Tyckeri tyckera.
Sån är jag. Ni funkar på ett annat sätt. Vissa människor har noll gemensamt.