Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-27, 09:55
  #505
Medlem
Kan någon ge en sammanfattning på vad som hänt mellan han och hans ex?
Citera
2016-07-27, 21:22
  #506
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty-Deed
Kan någon ge en sammanfattning på vad som hänt mellan han och hans ex?

Den lilla jihadisten passade på att knulla det lilla WT våpet efter hon ville ha uppmärksamhet efter någon av hans patetiskta PK uppträdanden. Hon blev på smällen och dom fick barn. Den lilla råttan är sugen på mer av samma svenne vara och i sann islamistisk anda nöjer han sig inte med en kvinna. Ungefär så skulle jag tro att det ligger till. Tur han har Schyffert att stödja sig mot. Tiden kommer långsamt ikapp dessa individer med alla terrordåd som snart skattefinansierade SVT inte kan blunda för.
Citera
2016-07-31, 12:15
  #507
Medlem
RangRovers avatar
Menar inget illa utan min högst egna åsikt men jag har noterat en trend. Så kallade "komiker" av medioker kvalitet verkar ha en tendens att "klumpa ihop sig" med andra mediokra "komiker". Bara en teori, men är det så att t ex Soran (som jag inte tycker är särskilt kul då han likt Schyffert kört samma skämt +10 år, dvs ej pga etnisk ursprung) söker stöd hos andra så kallade "komiker" av medioker kvalitet. Är detta en följd av att de ej längre av egen kraft drar tillräckligt stor publik och den överordnande jakten på profit gör att klumpar sig samman för att dra fördel av varandra?
Citera
2016-07-31, 12:26
  #508
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RangRover
Menar inget illa utan min högst egna åsikt men jag har noterat en trend. Så kallade "komiker" av medioker kvalitet verkar ha en tendens att "klumpa ihop sig" med andra mediokra "komiker". Bara en teori, men är det så att t ex Soran (som jag inte tycker är särskilt kul då han likt Schyffert kört samma skämt +10 år, dvs ej pga etnisk ursprung) söker stöd hos andra så kallade "komiker" av medioker kvalitet. Är detta en följd av att de ej längre av egen kraft drar tillräckligt stor publik och den överordnande jakten på profit gör att klumpar sig samman för att dra fördel av varandra?

Folk drar de nog utan några problem själva, om du tänker på Schyffert och Ismail. Även Rheborg med flera skulle utan problem fylla sina folkparker och konserthus. Däremot finns ju risken att de skulle ta publik av varandra om varje enskild komiker skulle göra soloturné.

Det blir också mycket billigare för alla inblandade med en gemensam turné/projekt än soloturné/projekt.

Till sist så är det ju högst naturligt att människor som är verksamma i en bransch arbetar med med andra människor som är verksamma i samma bransch.
Citera
2016-08-20, 14:28
  #509
Medlem
Hor-Ullas avatar
Nu har han skämtat till det igen, Enligt expressen hyllas han:

http://www.expressen.se/noje/sorans-...ert-gor-succe/

På instagram har läsare skrivit,

-"Aahahhahahahaggajkia. Fett skön" samt
-"Sån kung han är asså Hahaha"

skämtet bestod av att han hade svarat "Du kan dra åt helvette" som svar till Henrik Schyfferts PT som föreslog att han skulle börja träna med han.
Citera
2016-08-21, 14:27
  #510
Medlem
IdiAminsKusins avatar
Jag fattar ärligt inte vad som är så kul med att folk är arga och sarkastiska... Både Soran Ismail och Magnus Betnér är ju konstant förbannade på orättvisor och folk som gör fel och gnäller som fan. Gör nåt kul för tusan, jag är less på gnället.
Folk som förespeglar komik och det enda man får höra på är en massa bittert kärringgnäll borde låsas in och ges nån form av psykoterapi för att lösa den där jävla bitterheten!
I Sorans fall tror jag det grundats i att han inte får till ett riktigt islamistskägg... ungefär som den där miljöpartisten som han kom i luven med, Yasri Khan! Fattar inte grejen med att dom nödigt ska ha skägg trots att det är lika glesbefolkat på hakan som arslet på en skabbräv!

Så min fundering är: Grejar han inte att fixa ett normalt skämt? eller är han för bitter för att inse att det han gör är vädrar en jävla massa ilska på samhället, CIS-män, högerpolitiken... eller vadfan som helst?? Lite självinsikt tack.
Citera
2016-08-22, 17:32
  #511
Medlem
Efter att ha sett en fotbollsmatch (och förmodligen druckit en del) lyckades Ismail med konststycket att tappa bort sin egen bil ute på stan; han hade helt enkelt glömt var han hade parkerat den.

https://twitter.com/Soranismail/stat...10040139579392
Citera
2016-08-23, 18:27
  #512
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Efter att ha sett en fotbollsmatch (och förmodligen druckit en del) lyckades Ismail med konststycket att tappa bort sin egen bil ute på stan; han hade helt enkelt glömt var han hade parkerat den.

https://twitter.com/Soranismail/stat...10040139579392

Inte förvånad.
En sämre komiker får man leta för.
Citera
2016-08-23, 21:54
  #513
Medlem
Inget vidare skvaller men tycker soran är en hyffsad komiker, en del bra poänger och bra timing
Citera
2016-10-17, 00:11
  #514
Medlem
Soran gillar att ragga upp mycket yngre kvinnor och sedan göra dom illa. Välkänt i branschen.
Citera
2016-10-18, 00:23
  #515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelittlefriend
Soran gillar att ragga upp mycket yngre kvinnor och sedan göra dom illa. Välkänt i branschen.


Källa?
Citera
2016-12-11, 03:38
  #516
Medlem
Håll i er nu! Har ett scoop på G.

https://www.youtube.com/watch?v=aKTwfO4RovY

Man hittar så jävla mycket skit på nätet, men har inte Såran jävligt mycket överbett och ett i övrigt råttlikt-utseende, överbettet kommer fram mycket tydligt i det länkade klippet. Det här var väl inte känd info sen tidigare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback