Citat:
Ursprungligen postat av
gorillaglue
En svensk som röker hash i Holland straffas sedan i sverige (många äkta fall). Man följer lagen i det landet man befinner sig i svårare är det inte! Om du får livstids fängelse i thailand för att du klagar på kungen ska du då särbehandlas enligt svensk lag eftersom det inte är olagligt i sverige? Ska jag som inte bor i sverige komma till sverige och efterleva det landets lagar jag bor i, eller hur tänker du? 110 på motorväg, pyttsan jag bor i tyskland fri fart! Är man 40 och ligger med en under 18 SKALL man ha ett långt och kännbart straff. Allt annat vore totalt idioti. Är man dessutom så in i helvete dum i huvudet att man inte kollar upp landets lagar innan man gör något som anses fel av de flesta utbildade människor i världen skall man straffas.
Han kallas för pedofil i tråden, samt folk öskar att han blir våldtagen till döds.
Han han enligt svenska värderingar och lagar är skyldig.
Ni menar by proxy att har är en skurk, fast hemma i svedaa så är han totalt oskyldig.
Antigena så är svensk lag fel eller den amerikanska, själv skiter jag i vilket men tycket att dubbelmoral är den sämsta egenskapen hos en människa.