[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av
Vaxad
Jag har inte hittat på någonting om dig. Om du vill så kan jag citera alla inlägg där du diskuterar drogbruk? Det är ett helt gäng. Udda att du har så enkelt till lögn, när det finns tydliga bevis som talar emot dig.
Jag noterar att du också enligt utsago blivit våldtagen förut. Samt typ poster om absolut minst 10-20 olika män och pojkvänner. På väldigt kort tid. Udda relation till män, minst sagt.
Som nämnt, det är inte en särskilt bra idé att bearbeta dina eventuella trauman i den här tråden.
Nej, jag har inte klippt bort någonting. Det är du och övriga fruntimmer som sysslar med sådant.
Gullungen, jag är smickrad över ditt intresse för min person och dina fantasier om mig. Systematisk kartläggning av främlingars bakgrund verkar vara ett stort intresse hos hos dig och andra i tråden. Känns inte riktigt sunt.
Citat:
Så, med informationen som finns till hands, vad tror du? Är EA oskyldig eller en bedragerska av rang? För att du inte ska förklara bort saker, i vanlig ordning, jag syftar alltså på klippandet av ljudfiler och fabriksåterställning etc. Hur ser du på den biten?
Det är mycket intressant att du fortsätter vinkla allt mot Lambertz, nu har han tydligen förtalat EA på presskonferensen också. Än en gång, en udda uppfattning.
Personligen så tycker jag som nämnt att allt talar solklart mot att EA är en psykiskt sjuk bedragerska av rang. Det är alltså den sammantagna bilden, allt från tvångsvård på psyk, drogmissbruk, klippningar av ljudfiler i upprepade fall, porrfilm och utvik osv. som ger mig en bestämd uppfattning om EA's persona.
Chef.Skinner jämförde MÄ: s "klippande och klistrande med Sigvard Marjasins. Marjasin blev åtalad för sitt pyssel med kvitton men åtalet underkändes. Som jag skrev i mitt svar till hen kan jag inte se hur "klippa och klistra" per se är uttryck för psykisk ohälsa. Marjasin verkade ju vara ytterst välfungerande på alla plan även om han klippte och klistade.
Med tanke på att åtal gällande MÄ:s klippande o klistrande etc inte väcktes efter rättegången mot UD och Lambertz anmälan om falsk tillvitelse inte ledde någonvart är det inte orimligt att anta att det inte är brottsligt agerande av henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Chef.Skinner
Hon har inte alla hästar hemma i stallet, hennes klumpiga försök att göra en Marjasin vittnar om det. (Klippt och klistrat med ljudfiler i telefonen) Så all information, även vad som gjorde att hon tvångsvårdares för tio år sedan är intressanta för att försöka komma tillrätta med vad som har gått fel här. Själv är jag intresserad över vad läkaren hette som bedömde henne som frisk nog för att skrivas ut, någonting som senare kom att drabba oskyldiga människor.
Så ja, hennes hälsotillstånd för tio år sedan är högst relevant. Det bygger upp en bild på hennes framfart i tillvaron och hjälper oss andrar att försöka få till stånd en förändring till det bättre. Först när man vet allting om henne kan man börja gallra i informationen, inte innan som du föreslog i ditt inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sandkaka
Du menar alltså att det på något sätt finns ett samband mellan den psykiatriska tvångsvården och att MÄ nästan tio år senare "klippt och klistrat med ljudfiler". Eftersom du tar upp Sigvard Marjasin och jämför med honom torde du mena att han också borde ha varit föremål för psykiatrisk tvångsvård. Marjasin blev ju faktiskt åtalad för sitt klipp och klistrande men åtalet underkändes.
Jag inte se hur "klippa och klistra" per se är uttryck för psykisk ohälsa. Om vi tar fallet Marjasin så verkade han vara ytterst välfungerande på alla plan.
(FB) Göran Lambertz misstänkt för våldtäkt (häktad, 2021-03-11, släppt 23/3)