2021-03-31, 19:43
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej flippis! Hoppas du haft en bra dag.
Ja från telefonen strular det aparsel, men från min stationära funkar det perfekt. (än så länge... )

MVH/Gnomegirl.

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
FLIPPIS! Blanda inte ihop mig med andra!!!
Så besviken på dig Gnomis!!!!

Jag sitter bara på mobilen så är väl det. Jaja, nu fungerar det igen. Får vi se lite skitsnack nu då!! Varför dricker fanskapen läsk (förutom Madde) när de fått rödvin som Emelie jämt dricker hemma. Nu korkar jag upp Barolon! Skål!

Här är Flippis, go och glad just nu iaf och det trots att jag idag halkade i duschen på ett lock till min hårinpackning, i fallet får jag tag på mitt duschdraperi som givetvis inte håller, det slits sönder, draperistången rasar ner på handfatet och min parfym åker ner i golvet i tusen bitar.

Håller humöret uppe, har ändå noll luktsinne sedan jag hade covid och kan alltså torka upp parfymen utan att svimma av ångorna. Sedan beslutar jag mig för att duscha utan draperi och kliver då på en glasbit från parfymen och det uppstår ett litet blodbad.

Inget av det fick mig ur balans. Men nu är bblive på och risken finns att jag tappar besinningen helt och blir arg över nån skitsak dom gör eller säger i huset
2021-03-31, 19:44
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
FLIPPIS! Blanda inte ihop mig med andra!!!
Så besviken på dig Gnomis!!!!

Jag sitter bara på mobilen så är väl det. Jaja, nu fungerar det igen. Får vi se lite skitsnack nu då!! Varför dricker fanskapen läsk (förutom Madde) när de fått rödvin som Emelie jämt dricker hemma. Nu korkar jag upp Barolon! Skål!

Lol, sorry har suttit i videokonferens med ett helt gäng Nardostyper så både trumhinnor och hjärna är helt körda.
Själv får jag varken dricka eller dra i mig något annat denna säsong, (kanske är därför jag är extra hatisk mot deltagarna i år ) så jag skålar med dig i kaffe istället.

Jag undrar förresten om hon verkligen fick välja sina middagsgäster själv eller om det var BB som talade om för henne hur hon skulle välja.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-31, 19:44
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ja den kopplingen har jag hängt med i. Tänkte nu Biancas koppling till TV4, eftersom det skrivs om att hon håller på att hon lägga ut på sin insta att man ska heja på Madde t ex. Blir indirekt att hon lägger fokus på/ stöttar sin arbetsgivares program och inte bara stöttar sin stylist.

Ah, nu fattar jag vad du menar. Sorry, läste nog lite snabbt och kopplade inte
2021-03-31, 19:45
Medlem
Chollens avatar
Ja alltså, är det inte livs sämsta aprilskämt det här och att de faktiskt är med om den faktiska finalen då är det färdigtittat för min del.

Möjligtvis att jag slår igång i slutet av april/början på maj och ser vilka som är kvar.

Nej usch asså spyr på detta koncept helt ärligt.

Är de så desperata för att ha förlorat tonvis med tittare???😴
2021-03-31, 19:48
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag har aldrig förstått hypen kring Bianca, är det för att hon är Pernilla Wahlgrens dotter och är med i en reality serie där de hänger ut sig själva och sen är hon plötsligt designer och vete fan allt? Nu ska hon dessutom avgöra vem som ska vinna BB genom sitt inflytande? Löjligt!

Det måste ju finnas idoler för alla unga tjejer. Det är väl Sveriges svar på kardashians? 😂
Däremot tycker jag att det är fel att personer med mycket följare ska säga åt människor hur dom ska rösta, Bianca har 1,2 mille, Tanja har 200k och Simon nästa än 4000😜 men BB skiter väl i om det är rättvist, dom vill bara ha tittarsiffror = reklamintäkter.
2021-03-31, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Ja alltså, är det inte livs sämsta aprilskämt det här och att de faktiskt är med om den faktiska finalen då är det färdigtittat för min del.

Möjligtvis att jag slår igång i slutet av april/början på maj och ser vilka som är kvar.

Nej usch asså spyr på detta koncept helt ärligt.

Är de så desperata för att ha förlorat tonvis med tittare???😴

Håller med dig!
Jag har dragit ner lite på mitt tittarberoende redan
2021-03-31, 19:49
Medlem
Emelie: "Man vet ju inte riktigt hur han mottagits av tittarna.."
Vickan: 👀 *sörplar öl*
2021-03-31, 19:50
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag förutspår att programmet ikväll kommer att visa mycket av Simons breakdown i nuggen och att Nardos sedan tröstar honom. De klipper alltid till hans nackdel och Nardos fördel.
Pedrams breakdown fick inte ens en scen i programmet kvällen då Dennis kom in.

Missade jag något eller visade de ingenting av Simons gråtfest? Ville ju se vad det handlade om.
Medlem
Vet inte om Joakim Lundell följde Vickan på Instagram tidigare men han gör iaf inte det nu. Bara Jonna.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Lol, sorry har suttit i videokonferens med ett helt gäng Nardostyper så både trumhinnor och hjärna är helt körda.
Själv får jag varken dricka eller dra i mig något annat denna säsong, (kanske är därför jag är extra hatisk mot deltagarna i år ) så jag skålar med dig i kaffe istället.

Jag undrar förresten om hon verkligen fick välja sina middagsgäster själv eller om det var BB som talade om för henne hur hon skulle välja.

MVH/Gnomegirl.

Ta ett par sträck och börja hata nu, Gnome!!
Medlem
Lobbaaans avatar
Helvete så tråkig middag, rena sömnpillret. Världsvana Vicky, Geniet från Ystad och Malplacerade Madde.
2021-03-31, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Här är Flippis, go och glad just nu iaf och det trots att jag idag halkade i duschen på ett lock till min hårinpackning, i fallet får jag tag på mitt duschdraperi som givetvis inte håller, det slits sönder, draperistången rasar ner på handfatet och min parfym åker ner i golvet i tusen bitar.

Håller humöret uppe, har ändå noll luktsinne sedan jag hade covid och kan alltså torka upp parfymen utan att svimma av ångorna. Sedan beslutar jag mig för att duscha utan draperi och kliver då på en glasbit från parfymen och det uppstår ett litet blodbad.

Inget av det fick mig ur balans. Men nu är bblive på och risken finns att jag tappar besinningen helt och blir arg över nån skitsak dom gör eller säger i huset

Men herregud, du är ju fasiken som mig i klantighet! 😂😂😂😂 Då gör det inget att Gnomis blandade ihop oss, jag gillar ju dig ändå. Men nu när alkoholen går in så kan jag inte lova att jag är lika positiv, vänta ett par timmar! DET beror helt på hur idiotierna i huset levererar. Mest troligt levererar de alls, då går jag över till kvinnan i hyddan som ska gifta sig med en ung masaj.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in