Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Hej flippis! Hoppas du haft en bra dag.
Ja från telefonen strular det aparsel, men från min stationära funkar det perfekt. (än så länge...

)
MVH/Gnomegirl.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
FLIPPIS! Blanda inte ihop mig med andra!!!
Så besviken på dig Gnomis!!!!
Jag sitter bara på mobilen så är väl det. Jaja, nu fungerar det igen. Får vi se lite skitsnack nu då!! Varför dricker fanskapen läsk (förutom Madde) när de fått rödvin som Emelie jämt dricker hemma. Nu korkar jag upp Barolon! Skål!
Här är Flippis, go och glad

just nu iaf och det trots att jag idag halkade i duschen på ett lock till min hårinpackning, i fallet får jag tag på mitt duschdraperi som givetvis inte håller, det slits sönder, draperistången rasar ner på handfatet och min parfym åker ner i golvet i tusen bitar.
Håller humöret uppe, har ändå noll luktsinne sedan jag hade covid och kan alltså torka upp parfymen utan att svimma av ångorna. Sedan beslutar jag mig för att duscha utan draperi och kliver då på en glasbit från parfymen och det uppstår ett litet blodbad.
Inget av det fick mig ur balans. Men nu är bblive på och risken finns att jag tappar besinningen helt och blir arg över nån skitsak dom gör eller säger i huset