2021-03-31, 18:24
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
BB är inte synonymt med Adrians instagramkonto.
Ok, då vet jag👍
2021-03-31, 18:25
Medlem
Tanja berätta alla månader efter också på sjukhuset. Hörde i en podd att de fick söva ner henne varje gång hon skulle duscha på en bår för att hon fick sån smärta av såren Är så intresserad av allt efter också...
2021-03-31, 18:25
Medlem
Ridnes avatar
Jag förutspår att programmet ikväll kommer att visa mycket av Simons breakdown i nuggen och att Nardos sedan tröstar honom. De klipper alltid till hans nackdel och Nardos fördel.
Pedrams breakdown fick inte ens en scen i programmet kvällen då Dennis kom in.
2021-03-31, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är för att han sa till henne i måndags (när hon riskerade åka ut) att han vill dejta henne på utsidan. Dubbla budskap.
Men det var förstås innan Vickan kom in. Nu svansar han bara efter henne.

Ja fast handlingar betyder mer än ord, man ser ju klart och tydligt att han inte är intresserad just nu så bara att släppa honom istället för att tråna efter honom och må dåligt.
2021-03-31, 18:27
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vet inget om instagram, men vet att Bianca styr årets BB enligt vissa här. Vill man rädda Madde vill man väl rädda AD också, eller?

Ok. Bara den som står bakom ett konto på IG kan blocka andra från att skriva. Givetvis kan inte någon annan random person styra någon annans konto, ungefär som att det är jag som kan blocka nummer på min telefon. Ingen annan kan ju styra vem som får ringa till mig.

Sen är det inte alls säkert att man vill rädda ad om man vill rädda Madde. Många här inne på fb tycker ju tex att ad är extremt tråkig och torr.
Jag skulle tex hellre se att ad ryker så Madde kan släppa honom. Så länge han är där kommer hon olyckligt tråna efter honom.

Sen tycker vi alla olika såklart. Säkert vill en del rädda ad för att dom gillar Madde.
2021-03-31, 18:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Rätt enkelt val för Emelie!
Ska bli JÄVLIGT intressant höra nu samtalen om AD i annexet!

Grejen är ju lite att han gav Emelie immunitet samt bjöd henne på Pizza. Det kanske hade varit schysst att bjuda tillbaka en polare som har bjudit dig inte bara en utan två gånger. Eller tänker jag fel.
2021-03-31, 18:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Millen till Tanja. Vilken resa!!! 😥

Ja hon har gått igenom svåra prövningar, gett henne livserfarenheter som har format henne till att bli den här jordnära, okomplicerade och underbara personen. Tacksamheten att få leva och att inte ta någonting för givet. Jag hoppas att hon sitter i finalen!
2021-03-31, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det där med att hon tvättar och fixar matlådor åt honom har jag läst här på Flashback att han sagt så jag har inte hört det själv. Att han berättat att han varje Söndag åker dit och hämtar mat och lämnar tvätt.
Men Mergim och han stod och pratade om att de var morsgrisar. Mergim sade att "jag kan säga till mamma klockan tolv på natten att jag vill ha pannkakor och hon gör det åt mig" och Adrian ba: Aaaa jag vet (eller nåt liknande)

Makalöst, jättebebis stämmer alltså på fler områden ...
2021-03-31, 18:30
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grejen är ju lite att han gav Emelie immunitet samt bjöd henne på Pizza. Det kanske hade varit schysst att bjuda tillbaka en polare som har bjudit dig inte bara en utan två gånger. Eller tänker jag fel.
Jag tänkte nu sist hon kom in i Annexet att Emelie skulle ta ton och fråga vad han håller på med AD mot Madde efter deras tugg i soffan, Men det var fullt med folk i rummet så man såg vad fan kan inte prata med han nu heller om Madde....

Ingen VÅGAR fan ta bladet ur käften och säga något överhuvudtaget vare sig Madde eller Emelie sedan drasuten AD i sängen, Man funderar lite är han lika känslokall på utsidan av huset som ha är inne i huset för om hanär det då fattar jag varför kvinnor har svårt nå han!
2021-03-31, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det var precis när de gamla deltagarna kommit in. Mergim och Adrian stod och pratade om det i köket

HERRRRREGUD. Blir genuint (lol) oroad över tanken på Madde i ett förhållande med en person som Adrian. Käre värld, folk borde jobba EMOT dem som ett framtida par och inte tvärtom. Hennes omhändertagande person och hans ambivalenta-morsgrisperson. Nej. Bara NEJ.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Du tänker helt rätt, men av patetiska Em kan man inte förvänta sig mycket.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Nej där har du en poäng.

Däremot eftersom många här tycker att man ska välja den som varit utan take-away mat längst så blir det också fel att välja AD. Han åt ju faktiskt pizza då under farmenveckan.

Jag hoppas bara det blir nån rolig twist på detta nu. Att deras samtal spelas upp för dom andra tex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in