2021-03-31, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vad kul att Pedram är immun tidigt denna vecka också.
Kan tänka mig att FB brunnit lite extra över att han inte ens lyfte ett lillfinger idag.

vem bryr sig om den tönten längre han skulle bara vet hur mycket tess pippar på utsidan och att han aldrig kommer få trycka in den i henne
2021-03-31, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej flippis! Hoppas du haft en bra dag.
Ja från telefonen strular det aparsel, men från min stationära funkar det perfekt. (än så länge... )

MVH/Gnomegirl.
FLIPPIS! Blanda inte ihop mig med andra!!!
Så besviken på dig Gnomis!!!!

Jag sitter bara på mobilen så är väl det. Jaja, nu fungerar det igen. Får vi se lite skitsnack nu då!! Varför dricker fanskapen läsk (förutom Madde) när de fått rödvin som Emelie jämt dricker hemma. Nu korkar jag upp Barolon! Skål!
2021-03-31, 19:34
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja Madde jobbar ju för tv4 som stylist. Hon stylar bland annat idoldeltagarna när det går på tv.
Ja den kopplingen har jag hängt med i. Tänkte nu Biancas koppling till TV4, eftersom det skrivs om att hon håller på att hon lägga ut på sin insta att man ska heja på Madde t ex. Blir indirekt att hon lägger fokus på/ stöttar sin arbetsgivares program och inte bara stöttar sin stylist.
2021-03-31, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag blev faktiskt otroligt berörd när jag i efterhand i appen fick se Tanja gråta i bikten.

Dom hade haft en tävling då katti och Adrian hade eldräkter på sig och fick elstötar. Tanja visade ingenting under tävlingen men grät sen i bikten för att hon fortfarande är så rädd för el och hon kände obehag av att se dom i eldräkterna.

Hon kör verkligen aldrig på "snyftkortet" inför dom andra, detta var ju för att hon blev så ledsen och gick in i bikten. Jävligt fin människa är hon!
Precis och nu kom det upp naturligt då hon och Dennis pratade om hennes bröstförstoring sen tatuering på bröstet och då sa hon något för att hon är brännskadad och då frågade han. Han visste inte att det var en sån historia bakom kanske, men då valde hon att berätta.

Alla andra försöker alltid prata om hur jobbigt dom har det "tyck synd om mig" hela tiden, och det lyser genom rutan. Tanja är äkta <3
2021-03-31, 19:39
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tanja är min vinnare i år oavsett om hon tar titeln BB-vinnare eller ej. Fantastisk person som jag hoppas får vara kvar länge i huset.

Hoppas på hon, Simon eller Dennis.
Iallafall de till top 3.

Sen får folk säga va de vill ja bryr mig inte 😎
2021-03-31, 19:40
Medlem
Skit trist middag. Simon hade varit intressant ihop med kanske Pedram och kanske Nardos. Då hade det kunnat bli paktsnack.
2021-03-31, 19:40
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Hahahahahha väntaaaaa..
Vad har jag missat

Har vickan satt sig o pissat på golvet i sovrummet i sömnen??
2021-03-31, 19:41
Medlem
wolfiess avatar
snackar dem skit än?
Medlem
Varför är det bara de tre som får äta middag?
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hahahahahha väntaaaaa..
Vad har jag missat

Har vickan satt sig o pissat på golvet i sovrummet i sömnen??

De sov som stockar mellan 04:00 - 05:00 iallafall 🤣
2021-03-31, 19:42
Medlem
Jag gillar Kirstys roast av Viccan o Mergrim i dagens BBavsnitt
Hon är verkligen inte förtjust i att någon av de har kommit in!
Jag håller fortfarande tummarna för att det hela är ett jävligt dåligt aprilskämt!
2021-03-31, 19:42
Medlem
Madde är så jävla söt och vänligaste individen på jorden, kan inte vi behålla henne så långt som det bara går ? 😭😭 Madde, Jackie och Dennis är de mest jordnära, genuina och snälla individerna i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in