2021-03-31, 18:53
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten84
Tänk om någon annan i huset förutom Adrian(kanske) hade gått igenom det Tanja gick igenom. Då hade dom stått där framme och bölat om det varje gång dom skulle hålla tal. Men glöm inte Simon är skyldig sin morsa pengar och Nardos är svart!!!

Jag blev faktiskt otroligt berörd när jag i efterhand i appen fick se Tanja gråta i bikten.

Dom hade haft en tävling då katti och Adrian hade eldräkter på sig och fick elstötar. Tanja visade ingenting under tävlingen men grät sen i bikten för att hon fortfarande är så rädd för el och hon kände obehag av att se dom i eldräkterna.

Hon kör verkligen aldrig på "snyftkortet" inför dom andra, detta var ju för att hon blev så ledsen och gick in i bikten. Jävligt fin människa är hon!
2021-03-31, 18:55
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Man undrar ju lite hur mycket inflytande hon har eftersom hennes förra stylist Madde är en deltagare också. Kan det verkligen vara en slump? I think not.

Jag har aldrig förstått hypen kring Bianca, är det för att hon är Pernilla Wahlgrens dotter och är med i en reality serie där de hänger ut sig själva och sen är hon plötsligt designer och vete fan allt? Nu ska hon dessutom avgöra vem som ska vinna BB genom sitt inflytande? Löjligt!
2021-03-31, 18:56
Medlem
Ridnes avatar
Varför står Jaqi själv i köket varje dag? Måste ju vara fler i matlaget.
2021-03-31, 18:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Varför står Jaqi själv i köket varje dag? Måste ju vara fler i matlaget.

Hon sa faktiskt idag att hon ville göra middagen själv
Bannlyst
Blåa linjen vitlöksexpressen, bara blattar, Simon har rätt.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag har aldrig förstått hypen kring Bianca, är det för att hon är Pernilla Wahlgrens dotter och är med i en reality serie där de hänger ut sig själva och sen är hon plötsligt designer och vete fan allt? Nu ska hon dessutom avgöra vem som ska vinna BB genom sitt inflytande? Löjligt!

Ja det känns ju lite unfair minst sagt att hon ska pusha för sin gamla stylist till vinst i BB på instagram med sin 1 miljon följare..
2021-03-31, 18:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hon sa faktiskt idag att hon ville göra middagen själv

Aha! Ja dåså.. då är det lugnt
2021-03-31, 18:59
Medlem
Hur kan de få det Simon säger till att vara fördomar?? Känner exakt likadant, blå ligger för långt ner och är därför deprimerande. Samma med pendeltågen nu om man kliver på vid centralen, knappt åkt pendel sedan de byggde om av denna anledning.
TrögVickan och TrögNardos som bara vägrar förstå vad det är han säger.
2021-03-31, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Blåa linjen vitlöksexpressen, bara blattar, Simon har rätt.
Currylinjen. Hatar den och då har jag bott både på Kungsholm och nu i Solna. Tar taxi eller går istället för att åka den skiten.
2021-03-31, 19:01
Medlem
Mouchinos avatar
Duktig Jackie är som fixar allt själv med middagen och även om hon säger att hon kan göra det själv så tycker jag man kan gå dit ändå och assistera henne. Vilka mer hade köksveckan då?
2021-03-31, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten84
Tänk om någon annan i huset förutom Adrian(kanske) hade gått igenom det Tanja gick igenom. Då hade dom stått där framme och bölat om det varje gång dom skulle hålla tal. Men glöm inte Simon är skyldig sin morsa pengar och Nardos är svart!!!

Så jävla sant, kunde inte sagt det bättre själv! Hon ska ha millen, inget gnäll och tyck synd om mig oavsett vad hon vart med om!!
2021-03-31, 19:02
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hur kan de få det Simon säger till att vara fördomar?? Känner exakt likadant, blå ligger för långt ner och är därför deprimerande. Samma med pendeltågen nu om man kliver på vid centralen, knappt åkt pendel sedan de byggde om av denna anledning.
TrögVickan och TrögNardos som bara vägrar förstå vad det är han säger.

Jag bor inte i sthlm så vet inte vilka stationer som ligger på vilken linje. Men ju längre ner man åker desstu deppigare känns det. Är säkert inte mörkare men det känns som om man åker ner i en källare man inte ska vara i.
När dom menar på fördomar, är det utsatta områden som ligger på den blåa linjen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in