Citat:
Som jag skrev tidigare:Vad är det du inte förstår EA hävdar att hon har däckat men telefonloggen visar att hon under den tiden pratade med en väninna i en dryg halvtimma, hon ljuger alltså sedan så klipper hon i sin inspelning för att till sist fabriksåterställa sin mobil för att sedan lämna in den till polisen, detta för att försvåra att sanningen ska komma fram. Hon har även gjort detta tidigare så var är EA:s trovärdighet jo på botten av Atlanten. Hon är en lögnerska och en bedragerska med psykiska problem.
Man måste vara bra jävla naiv om man inte förstår detta, en klassisk setup av en äldre man för utpressning.
Man måste vara bra jävla naiv om man inte förstår detta, en klassisk setup av en äldre man för utpressning.
Citat:
D
När det gäller Lambertz skuld så lutar jag åt att det inte begåtts något brott. Jag tror att det handlar om två personer som båda har dåligt omdöme och svårigheter att läsa av andra. Lägg till alkohol och katastrofen är ett faktum. Jag tror att MÄ känner sig våldtagen av Lambertz och att det förklarar hennes handlande, men det är inte synonymt med att han våldtagit henne.
När det gäller Lambertz skuld så lutar jag åt att det inte begåtts något brott. Jag tror att det handlar om två personer som båda har dåligt omdöme och svårigheter att läsa av andra. Lägg till alkohol och katastrofen är ett faktum. Jag tror att MÄ känner sig våldtagen av Lambertz och att det förklarar hennes handlande, men det är inte synonymt med att han våldtagit henne.
Det finns så vitt jag vet inga uppgifter om att MÄ skulle ha ägnat sig åt utpressning av Lambertz. Det är bara önsketänkande från dig. Det är märkligt att du och andra inte kan se hur klantigt och uppenbart oöverlagt MÄ agerar. MÄ är ingen kriminell master mind som snärjer män och cashar in skadestånd och försäkringspengar på löpande band. Hon misslyckas ju varje gång.
Citat:
Det är samma sak med IK. Det finns inga belägg för att hon har något med detta ärende att göra.
Sen så har vi polisen Irmeli Krans som är aktiv socialdemokrat, radikalfeminist, öppet lesbisk och HBTQ-aktivist.
Hon var inblandad i detta fall och även ett tidigare fall med EA och Irmeli verkar låta hennes ideologiska hemvist styra henne arbete, har hon hjälpt EA att göra sig av med bevis genom diverse tips, det ser inte alls bra ut detta. Radikalfeminist jo jag tackar jag. Hela det här fallet är så skumt på så många nivåer.
Hon var inblandad i detta fall och även ett tidigare fall med EA och Irmeli verkar låta hennes ideologiska hemvist styra henne arbete, har hon hjälpt EA att göra sig av med bevis genom diverse tips, det ser inte alls bra ut detta. Radikalfeminist jo jag tackar jag. Hela det här fallet är så skumt på så många nivåer.