Citat:
Ursprungligen postat av
Firesnake
Jag var kanske lite otydlig, jag tror nog Freddan kan ha tyckt att SD var lite off redan innan mordet.
Även om du säkert har rätt i att många garanterat började tänka mer i de banorna efteråt. Tyvärr inte HD och SOA uppenbarligen. Skygglappar strl XXL där.
Undrar om tjejerna har läst här i tråden om att pappa googlade på att döda kolikbebisar? Kul grej att bära på i den åldern...
Dagen kommer nog när HD kommer konfronteras med det.
De har ju å andra sidan iaf en mamma att konfrontera till skillnad från vissa andra barn.
Jag hoppas att inte de läser här. Men om de inte gör det, så lär ändå en del vänner/klasskamrater och deras föräldrar göra det, så de lär inte komma undan det. Stackars barn!
Hur kan man ens utsätta sina barn för detta? Och hur kan man ens fundera på att döda sina små barn? Oavsett om både han och HD funderade på att "hjälpa" HD att dö -var kom ens tanken in på att det skulle omfatta deras egna oskyldiga små barn?
Jag tycker att trakasserier, mobbing, död, döda djur och blod följer i SD´s - och HD´s fotspår - under så många år tillbaka, så bara det borde folk fundera på... Även utan det brutala mordet på LW, så är allt detta vansinnigt sjukt.
Det finns ju givetvis en anledning till att ingen i SD´s familj var karaktärsvittne för honom, eller ens visade sig under TR, vad det verkade?
Det måste finnas ett skäl till att de inte ens var där för att stötta HD i detta, i så fall? HD´s mamma var ju där och skickade hjärthälsningar till SD med ett flin.
#TeamÅsaHiding

Tick, tack, tick, tack....
En person som fotar och filmar in på LW i hennes hem. Helt normalt...?:
https://www.bildtagg.se/bild/ip4fznpaxpcpdot9eer3uhd