2021-03-26, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Mitt bevis är Olofs egna ord. Han är CEO av Escobar och vet vad som gäller och kan inte, vill inte och får inte ljuga.

Okej, varför kan han inte ljuga och varför får han inte ljuga?

Får han stryk av farsan om han ljuger och han är rädd?
Citera
2021-03-26, 13:06
Medlem
Roberto Escobars gamla Rolex daytona säljs på instagram. Vore ju helt sjukt om inte olof köpte denna. :-)
Citera
2021-03-26, 13:34
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mergimsuger
Roberto Escobars gamla Rolex daytona säljs på instagram. Vore ju helt sjukt om inte olof köpte denna. :-)
länk?
Citera
2021-03-26, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
länk?
https://instagram.com/stories/premiu...=1jqukkf3q3y9m Och bilden efteråt.
Citera
2021-03-26, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaMujer
Är inte svårt att få riktiga följare heller. Det är underhållande att bevittna en sådan katastrof.. folk bara väntar på att han ska totalkrascha, för eller senare kommer det.

Är vanligt att okända köper följare för att förstöra så är väl någon här som köper åt Olof om det är fake.

Dock har det ökat med flera hundra på kort tid under senare halvan av mars då jag tog debatten med er ocj era gränslösa hat och avundsjuka.
Citera
2021-03-26, 15:34
Medlem
Citat:
Är vanligt att okända köper följare för att förstöra så är väl någon här som köper åt Olof om det är fake.

Dock har det ökat med flera hundra på kort tid under senare halvan av mars då jag tog debatten med er ocj era gränslösa hat och avundsjuka.

Du är ju helt tappad
Citera
2021-03-26, 16:41
Citat:
jag tog debatten med er ocj era gränslösa hat och avundsjuka.

Tog debatten? Du ignorerar ju alla frågor jag ställer dig. Har du ens läst åtalen jag postade än?

Hur tror du det går till när Olof Gustafsson har sex med Roberto Escobar? Olof är ju ganska fet och har kort snopp så han ligger nog på ryggen. Är det sköre Roberto som rider honom tror du?

Din jävla pajas.
Citera
2021-03-26, 18:11
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mergimsuger

Den borde ju Olof få som tjänsteklocka eller tjänsteförmån. Den lär ju dessutom vara äkta så då slipper Olof gå runt och dra skam över Escobars varumärke med kopior.
Citera
2021-03-26, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Den borde ju Olof få som tjänsteklocka eller tjänsteförmån. Den lär ju dessutom vara äkta så då slipper Olof gå runt och dra skam över Escobars varumärke med kopior.
Kunde ju inte vara mer lämpligt än en gammal företags/släkt klenod. Bra referens av klocka dessutom. Får väl se om O öppnar lädret.....
Citera
2021-03-26, 20:10
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Tog debatten? Du ignorerar ju alla frågor jag ställer dig. Har du ens läst åtalen jag postade än?

Hur tror du det går till när Olof Gustafsson har sex med Roberto Escobar? Olof är ju ganska fet och har kort snopp så han ligger nog på ryggen. Är det sköre Roberto som rider honom tror du?

Din jävla pajas.

Tack för kvällens gapskratt
Ser fram emot troll-emfasis svar där han minsann bedyrar att master G har en ytterst stabil pjäs mellan benen.
Citera
2021-03-26, 22:14
Medlem
Citat:
Hela världen pratar om Escobar Inc. Netflix gör serier. Alla techvloggare pratar. Han är med i dialogiskt. Anis don demina etc och DN.

Olof har makten och känner många från Trump till Ryska Maffian.

Är därför vi har en bunt tattare här som vägrar acceptera sanningen bara för att man bor i någon husvagn i dalsland och tro sig kunna känna igen en fake rolex eller patek på en bild...

pfff niggas please ni gör bara bort er för tack vare mitt försvar växer Olofs twitter vansinnesjukt snabbt.

Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Tack för kvällens gapskratt
Ser fram emot troll-emfasis svar där han minsann bedyrar att master G har en ytterst stabil pjäs mellan benen.

Min mästare knyter kontakter och deals i caiforniens innersta kretsar. Han har inte tid att lägga fram massa bevis och tid på albanska troll och andra tattare som hänger här och vägrar lyssna på sanningen och reson.

Pablo Escobar är en bra man men han är inte levande utan han har redan dött. Olof och Roberto bygger vidare på deras företagsimperium.

Och gällande svamlet om sovrum. Hans fru är en fotomodell case closed.
Citera
2021-03-26, 22:31
Medlem
Citat:
Min mästare knyter kontakter och deals i caiforniens innersta kretsar. Han har inte tid att lägga fram massa bevis och tid på albanska troll och andra tattare som hänger här och vägrar lyssna på sanningen och reson.

Pablo Escobar är en bra man men han är inte levande utan han har redan dött. Olof och Roberto bygger vidare på deras företagsimperium.

Och gällande svamlet om sovrum. Hans fru är en fotomodell case closed.
Tycker du inte att det vore helt rimligt att köpa tillbaka Roberto Escobars gamla klassiska Daytona? Fantastiskt att den finns till salu ju. Vore ju perfekt för Olofs samling med dyra coola historiska objekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in