Citat:
Ursprungligen postat av
FlashEnter
Men puttinuttan då. Tog det så hårt på dig. Är du GL lille privata runkare kanske? Blev du stött då han fick kritik. Ska du springa hem till farbrorn nu och smaka hans dase?
Varför jag anklagar honom? För att han verkar komma undan med en våldtäkt och det genom att ha varit vidrigt beräknande och utnyttjat situationen till fullo. Den stora frågan är ju snarare varför du, och fler med dig, väljer att försvara ett sådant svin.
Angående mitt sexliv har jag och min fru det toppenbra. Så pass bra så jag behöver inte supa ned någon annan kvinna och våldta henne. Det överlåter jag till andra. Det som är tråkigt är att de som gör det verkar komma undan med det och dessutom förvaras av andra. Det gör mig faktiskt en aning mörkrädd.
Problemet med dig är att du verkar ha svårigheter med att förstå saker och ting. Ibland handlar sådana förståndshandikapp om neuropsykiatriska funktionsnedsättningar, och jag ber om ursäkt om du är drabbad och har en sådan diagnos.
I det fall du inte har något förståndshandikapp, utan det snarare handlar om en väldigt låg IQ nivå, så kan jag här och nu upplysa om att det är klart och tydligt, baserat på de FAKTA OCH BEVIS som finns (såvitt vi vet), att kvinnan har satt i system detta bedrägeri mot män och försöker skinna de på pengar. I grund och botten handlar det mycket om maktmissbruk och det omättliga behovet av att få stå i centrum och bli sedd.
Vare sig GL försökte våldta kvinnan eller ej, kommer vi aldrig få veta. Det är lika okänt för oss som ifall du är pedofil eller inte. Vare sig du är pedofil eller inte, eller har en kvinna inlåst i en bur i din källare som herr Fritzl, det vet vi inte, och kommer förmodligen aldrig få veta heller. Men för den sakens skulle kan vi väl inte anklaga dig för dessa saker, ELLER?
Och så länge vi inte kan och rättmätigt få anklaga dig för det nämnda, så kan varken du eller vi anklaga GL för det du försöker anklaga honom för. Inte minst för att åtalet lades ner och han är på fri fot. Att vi kan ha åsikter om kvinnan i fråga, beror på att det trots allt FINNS uppgifter om henne, som visar exakt vilken människa hon är och att hon har satt dessa våldtäktsanklagelser i system.
Fall som gång, på gång blir nedlagda, liksom denna gång.
Och jag lider med dig för att du inte har den mentala förmågan att begripa något så otroligt lättbegripligt som detta.