2021-03-25, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Och enligt Folkhälsomyndighetens rekommendationer skulle fnösktorra senapsgula gubbar i Gollum Lambertz ålder inte heller supa och knulla med andra under julen än de han eventuellt bor ihop med. Han skulle isolerat sig och skypat med särbon.
Sant.
Fast med tanke på EA:s manipulativa förmåga, är det ju inte helt otänkbart att hon skulle ha kunnat lura till sig ett par Pfizer-jabs i överarmen innan hembesöket hos åldringen, som typ en hemtjänst i ordets bästa betydelse..
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Kritik! Ja, och med all rätt. Media har ju lagt sej helt platt för honom och okritiskt låtit honom babbla på.

Och hur kritiska har de varit när kvinnans version har kablats ut? Noll och ingen kritik mot kvinnans version då men nu riktar de hård kritik mot Lambertz version. Sluta gråt!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Utan granskning av folket skulle GL ha dömts. Åklagaren mörkade allt det som nu friade GL och hon gjorde det medvetet för att få honom fälld ändå.

GL vart “fri för att bevisningen räckte inte”.
Citera
2021-03-25, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Och det har Lamberts version också gjort , varför skall han få hålla live-sänd PK i sin trädgård? Jag håller med GW att GL är en stor fåne .
Fåne, absolut. Men den största fånen här är väl ändå kvinnan?
Kaka finner maka.
Men inte fan ska han sitta fängslad för det.
Citera
2021-03-25, 09:53
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Och det har Lamberts version också gjort , varför skall han få hålla live-sänd PK i sin trädgård? Jag håller med GW att GL är en stor fåne .

Du ser, du säger själv att GL får hård kritik men det får inte serieförbrytaren EA och ändå gråter du i varje inlägg. Väx upp!
Citera
2021-03-25, 09:54
Medlem
Citat:
Räcker det inte med att säga att det är ord mot ord som gäller . Jag fattar faktiskt inte varför GL skulle få säga sin version live i tv. Ingen annan har fått göra så innan

Du får ha översende, gubben må vara viral som ett arabiskt fullblod, men det här med instagram, facebook och ticktock är ju inte riktigt hans grej.

MÄ får väll göra som hon brukar, publicera det på sociala medier.
Citera
2021-03-25, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvarodalappar
Har någon här påstått att kvinna är mentalt frisk?

Och det är ni män (inkl Göran) snabba på att utnyttja 😑

En 29-årig frisk kvinna vill inte ha en gammal gubbe. Så OM det skulle vara ”frivilligt” från denna tjejs sida då är det antagligen något bakomliggande trauma som gör att hon hamnar i en sådan situation.
Om man är en mentalt frisk man så utnyttjar man inte situationen och ger sig på en trasig tjej. Om man är en mentalt frisk man vill man inte heller ha en tjej som man skulle kunna vara farfar till.
Citera
2021-03-25, 09:55
Medlem
Robert-Arslebergs avatar
Citat:
Räcker det inte med att säga att det är ord mot ord som gäller . Jag fattar faktiskt inte varför GL skulle få säga sin version live i tv. Ingen annan har fått göra så innan

Jag kan hålla med dig rent generellt sett, men i just detta fallet har EA's version redan fått ganska stor spridning i media.

Vore det då helt otänkbart att GL även skulle få berätta sin version i media?
Citera
2021-03-25, 09:55
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
GL vart “fri för att bevisningen räckte inte”.

Fel, åklagaren ansåg att den bevisning var så stark att det räckte för sannolika skäl, men efter alternativmedias granskning blev plötsligt samma bevisning väldigt svag.
Citera
2021-03-25, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Och enligt Folkhälsomyndighetens rekommendationer skulle fnösktorra senapsgula gubbar i Gollum Lambertz ålder inte heller supa och knulla med andra under julen än de han eventuellt bor ihop med. Han skulle isolerat sig och skypat med särbon.

Lambertz till skillnad från Leif GW har inte förstört sin hälsa genom att äta sig sprängfet och därmed skaffat sig diverse underliggande sjukdomar som nu hindrar honom från att lämna hemmet.

Lambertz kanske ansåg att lite dricka och damsällskap var värt att ta risken? Leif GW däremot ansåg att det skulle vara värt att flytta till Israel om han inte fick sin vaccination snart.

Man tycker olika. Och fattar olika beslut.

Jag anser att Lambertz:s beslut att ligga med kvinnan var olycklig ur den synvinkeln att han på det sättet gjorde illa sin särbo. Inte roligt för henne att läsa om hans strapatser i media. Hoppas hon har sagt adjös till gubben för gott.

Att ligga just med E.A. var också olyckligt på det sättet att han nu framstår som en gubbe som ligger med allt som går på två ben. Inte roligt för hans barn och återigen inte roligt för den - förhoppningsvis - exsärbon som kanske var kär i gubbslemmet. Nu vet hon att hon inte betydde ngt för Lambertz.
Citera
Medlem
Citat:
Varför det? Ska svenska folket leka domstol? Det är ord mot ord som gäller punkt slut varför ska det bli så medialt? Det är ju helt sjukt

Så inte #metoo?
Citera
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert-Arsleberg
Jag kan hålla med dig rent generellt sett, men i just detta fallet har EA's version redan fått ganska stor spridning i media.

Vore det då helt otänkbart att GL även skulle få berätta sin version i media?

Men varför ska han få göra det i live-sänd statstelevision? Möjligen om det hade gällt våran kung hade jag kunnat köpa det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in