Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackfollower
Jag funderar på om det var mer än alkohol som bjöds på julaftonen? Kokain kan ha varit ett bra lockbete för en kvinna som vant sig men inte har råd att bekosta det. Skulle inte förvåna mig om Lambertz använder det också. Han ser nerdekad ut.
Lambertz har alltid sett ganska härjad ut, jag är relativt gammal (njaaa) och har alltid upplevt honom som sliten och utmärglad. Särskilt när han fick mycket media-exponering i samband med Quick-utredningen.
Har alltid varit lugn och saklig, särskilt i sin retorik. Skulle snarare röra sig om att denne är psykopat. Håller sig konstant lugn, även om man lyssnar på hans röst så hör man det. Kanske känner han att han rent mjöl i påsen i just denna fråga, så kan det vara...
Lambertz känns städad, jag tror inte han tar droger.
Våldtog han E.A.? Kanske. Hade han sex med E.A. när denne var berusad? Troligen. Var Lambertz själv berusad? Troligen. Är Lambertz gubbslemmig? Troligen.
Dock fanns det pappa-snack innan, så möjligen förekom det ju någon grej om age-play där redan innan.
Troligen ingen våldtäkt som jag var inne på först, tänkt igenom hela grejen.. Även om E.A. troligen var berusad så lär Lambertz även varit det, kanske mer. Det skulle inte förvåna mig om E.A. tål mer sprit än Gollumbertz, karln är 70 år och utmärglad. Bägge har varit berusade, knullning har skett, E.A. får sedan ett ångestpådrag alá Borderline och sedan blir det en grej av det. Det fanns sexuell kontakt innan träffen i form av age-play. E.A. lekte ung flicka och Lambertz "daddy".
Men vem vet. Bägge två figurer verkar tragiska, även om det självklart är mer synd om E.A. som verkar behöva psykiatrisk vård. Verkar finnas ett återkommande beteende i att söka kontakt med slemmiga äldre män.