2021-03-23, 21:44
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Det ligger väl i sakens natur att Predatorer som GL snabbt har fått ett helt gäng med sugna beundrarinnor i hälarna, i åldrar från 20 och upp till batikhäxenivå.
Allt annat vore rätt så märkligt!
Alltså, det finns nog rätt många toppjurist-groupies där ute. Om Lambertz är intresserad så kommer han nog inte att ha några problem med beundrarinnor. Men efter en sådan här grej kanske man tar det lite lugnt ett tag, eller i vart fall ber att få se beundrarinnans fullständiga sjukjournal, främst den del som gäller kontakten med den psykiatriska vården.
Citera
2021-03-23, 21:45
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmMotala
Pinsamt för Åklagaren
Kan dra ner fittmössan för ansiktet
Jag misstänker starkt att Karl Hedin-fallet har påverkat beslutet att lägga ner utredningen.

Åklagaren har säkert blivit påmind om att tilltron till rättsstaten ej skulle överleva ett aktivistiskt åtal till, utan grund.
Citera
2021-03-23, 21:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Man kan alltid hoppas, även om han är ett 70-årigt gubbslem som knullar med 30-åringar.

Skulle jag också ha gjort, finns alltid någon ung tjej för varje vit män +60 år
Citera
2021-03-23, 21:46
Medlem
irishrages avatar
lM har polisanmält kvinnan för falsk våldtäkt.
Citera
2021-03-23, 21:48
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han sa att han skrivit en bok på 150 sidor, handskrivet, och att: "ett ex lämnat till polisen, manus, för att bifoga målet, nu ska jag bara få in det i datorn". Det där får jag inte ihop, har han skrivit två ex, handskrivet, eller lämnat manus för scanning, tro?

Det är väl rimligt att anta att det manus han hänvisar till att han skrivit i häktet är utfört med papper och penna; någon dator väl han väl inte ha fått tillåtelse att nyttja under häktningen tänker jag? Logiken torde då vara att han tagit en kopia på det han skrivit INNAN han bifogar originalet (eller kopian) till Polisen eller till den stämning av staten han hävdar att han är på gång med.
Citera
2021-03-23, 21:48
Avslutad
Orkar inte bläddra, på facit på hand vad var skälen till häktning nu om bevisen helt plötsligt föll platt?
Citera
2021-03-23, 21:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Det är väl rimligt att anta att det manus han hänvisar till att han skrivit i häktet är utfört med papper och penna; någon dator väl han väl inte ha fått tillåtelse att nyttja under häktningen tänker jag? Logiken torde då vara att han tagit en kopia på det han skrivit INNAN han bifogar originalet (eller kopian) till Polisen eller till den stämning av staten han hävdar att han är på gång med.
Mjo, men han har inte tillgång till kopiator i häktet.
Citera
2021-03-23, 21:51
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
lM har polisanmält kvinnan för falsk våldtäkt.
Ursäkta, men vad är "falsk våldtäkt"?
Vem/vad är IM?
Citera
2021-03-23, 21:52
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Orkar inte bläddra, på facit på hand vad var skälen till häktning nu om bevisen helt plötsligt föll platt?

Inget vet. Åklagaren håller käft. Bara vi hade då tillräckligt, nu har vi det inte. Det räcker alltså för att sätta en man bakom lås och bom i två veckor. Vi trodde vi hade något.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:

Han kan inte ha lämnat materialet till sin advokat då som fixat med kopieringen, eller får inte häktade lämna över något till sina advokater?
Citera
Medlem
Citat:
Han gick väl hem och kopierade innan han gick och gjorde polisanmälan.
Citera
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
En kvinnans ord och en falsk ljudinspelning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in