2021-03-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Förr i tiden kallades studenter som var lite för gamla för ”överliggare”....
Det var ju sådana som aldrig blev klara med sin examen. Vem syftar du på i det här fallet?
Citera
2021-03-23, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetefasiken
Underbar Karma om inte annat - hur många gånger har hon anmält andra för våldtäkt?

Enbart två gånger tidigare
Citera
2021-03-23, 16:09
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
https://archive.is/fEM6P

Tack för länk! Men skojar du eller? Är det denna tjej det handlar om? Är det ens samma tjej i alla bilder?
Citera
2021-03-23, 16:11
Medlem
Men han sade att " ingenting har skett mot målsägandens vilja." Jag tror väl knappast att hon skulle vara intresserad .....
Citera
2021-03-23, 16:12
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Är det samma kvinna så är det en kvinna som älskar att bada i uppmärksamhet. Något histrionisk, minst sagt!
Citera
2021-03-23, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Varför då det är ju hans bilder och hon har fått betalt för dom

Fullt förståeligt att hon inte vill att de ligger på internet för allmän beskådan
Fattar du inte det?
Citera
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ByByBiden
Ja, detta förstärker ju bilden av att Lambertz inte verkar ha alla hästar i stallet. Nån stans på vägen har han tappat omdömet totalt. Han är snart ende mannen i världen som fortfarande tror att Quick var en seriemördare.

Och kanske trodde han också på denna donnas historia samt att hon var ärligt sugen på att tumla runt i sänghalmen med en gubbe som han.
Vem vet vad hon ville. Hon är ju galen. Undrar om en vanlig slusk klarat sig? Är lite nyfiken på vad det var för höjdare på Klarna som försvarade henne pro bono i hyrestvisten? Också nån hon kopplat skamgrepp på?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Vilket får mig att referera till detta inlägg idag 08:41

Kloka ord..
Att dom som offentligt lemlästats av rovdjuret EA är toppen på isberget är inte osannolikt.

…kanske att någon sexbrottspolis skulle ta och kika på hennes konton och förehavanden en tid bakåt, om de inte har fullt upp med att jaga vita män förstås.
Citera
Medlem
Citat:
UPPSALA/STOCKHOLM Göran Lambertz, 71, har släppts ur häktet.

Förundersökningen om våldtäkt har lagts ner och han är inte längre misstänkt för brott. När Aftonbladet träffar Lambertz efter att han släppts från häktet är han till synes på gott humör.

– Om ni ordnar en pressträff så ställer jag upp på den. Alla ska vara med så jag inte behöver säga allt mer än en gång, säger han.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KyG61E/goran-lambertz-slapps-ur-haktet

Han kommer prata det gör han klart när media stalkar honom när han kommer hem.
Citera
2021-03-23, 16:14
Medlem
lasternassummas avatar
Inte helt överraskande att "bevisen inte räcker".

Citat:
Ursprungligen postat av FCnerd16
Blir en nedlagd förundersökning möjlig att få fram?
Vore intressant att höra GLs version vs MÄ.

Nej. EA kommer troligen inte att gå ut i media, GL kanske gör det senare, men det är inte säkert. Jag tror att det bästa för både GL och EA är om detta nu glöms bort.

På Flashback kommer det nog att uppmärksammas vad som händer i Stockholms tingsrätt 2021-04-08 då EA är åtalad för grovt förtal på Facebook mot P*tric And*rsson (*=a,e) som hon anmälde för våldtäkt 2017. Den förundersökningen lades också ner.

Citera
Medlem
Pinsamt för Åklagaren
Kan dra ner fittmössan för ansiktet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Tack för länk! Men skojar du eller? Är det denna tjej det handlar om? Är det ens samma tjej i alla bilder?

Såvitt jag vet och tror är det hon. Det är en länk som används tidigare i tråden, gav den så du slapp leta. Det är från ex-mannens websida (han är fotograf). Tror det är flera år mellan vissa bilder därav skiljer hårfärg och annat lite.
Senast redigerad av DjungelJumbo 2021-03-23 kl. 16:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in