Citat:
Nja, speciellt intressant tycker jag inte att denna tjej är. EA försöker radera spår
EA försöker bli borttagen från sajter där personuppgifter om henne finns.
Hon har också kontaktat LS för att förmå honom att ta bort information om henne på sina nätplatser.
Här är ett klipp från vad LS skrivit långt tidigare om EA (ungefär 2017).
Något felas uppenbarligen EA.
Något fel är det också med det samhälle och rättsystem som låter EA upprepa sina övergrepp mot män som hon kommer nära. Med lite variation förvisso, men ändå (minst) fyra gånger.
Just nu lutar jag åt att vad som än hände på julafton så bör GL inte omhäktas på torsdag.
Det som hände på julaftonen följde en plan. Som EA hade dragit upp riktlinjerna för i förväg. Ungefär som hon brukar göra.
Finns det något annat alternativ?
–
EA försöker bli borttagen från sajter där personuppgifter om henne finns.
Hon har också kontaktat LS för att förmå honom att ta bort information om henne på sina nätplatser.
Här är ett klipp från vad LS skrivit långt tidigare om EA (ungefär 2017).
«Nu var svartsjuka, hot, våld, utpressning, lögner, snusk, borta ur mitt liv så varför grät jag?Nu nyligen skrev LS detta.
Svaret är att jag aldrig älskat någon så mycket i mitt liv trots alla hennes diagnoser!
Nu får jag sova på nätterna när jag ska upp några timmar senare, har blivit lugn och min mage har inte längre besvär, mitt hus är inte längre en förvaringsplats för skräp, har aldrig haft mer pengar då jag slipper försörja någon som sket i VEM som försörjde henne bara hon hade mat för dagen, mina saker "råkar" inte längre gå sönder, jag har inte längre en känsla av att jag ska bli dödad i ett av hennes utbrott (eller få veta att hon tänker stoppa in en penna i mina ögon/klippa av mina tår med en sekatör när jag sover, eller elda upp mitt hus osv osv osv)...
Hoppas för allas skull att hon finner frid i sin själ - själv har jag fått tillbaka min frid...
Tack Gud för en andra chans i livet!»
Kriget fortsätter efter så många sköna år av lugn...Hon är en intressant person EA. Hon har uppenbarligen lämnat ett antal offer efter sig, där hon dragit fram. Det som jag rödmarkerat ovan, som förre maken LS skrivit, är anmärkningsvärt.
«När en mycket sjuk själ hör av sig om att mina gamla blogginlägg skulle förstöra hennes "karriär"/privatliv så är verkligheten mer absurd än fiction!
Att vara ökänd för att spela offer och försöka driva in skadestånd från alla naiva män man möter är INTE ett yrke!
Kanske dags att se om sitt liv om nämndemän börjar nicka igenkännande, och den man har mest kontakt med är ens gamla advokat som stannat kvar (av någon anledning) i alla år?
Jag har tagit bort ditt namn då jag aldrig vill förknippas med någon som du. Du är det värsta som hänt i mitt långa liv. Vi hade roliga stunder, jag tyckte du var rolig och otroligt smart, men skadorna du hela tiden skapar gör att priset blir för högt för någon kontakt med dig!
Jag hade nyss över 10000 besökare till min blogg PER DAG! Det är typ 9990 fler än vanligt, och att förknippas med all skit son du skapar i ditt liv är inte intressant!
Alla dina handlingar och alla dina val har skapat ditt liv! Är du nöjd med ditt liv? Inte! Skyll då inte hela tiden på andra utan sluta med all destruktiv skit som du tror ska inbringa pengar.
Mitt livs sämsta val var att försöka hjälpa dig! Något sänt gör jag aldrig om....
Nuf said!»
https://lennartmsjoberg.blogg.se/2021/march/kriget-fortsatter.html
Något felas uppenbarligen EA.
Något fel är det också med det samhälle och rättsystem som låter EA upprepa sina övergrepp mot män som hon kommer nära. Med lite variation förvisso, men ändå (minst) fyra gånger.
Just nu lutar jag åt att vad som än hände på julafton så bör GL inte omhäktas på torsdag.
Det som hände på julaftonen följde en plan. Som EA hade dragit upp riktlinjerna för i förväg. Ungefär som hon brukar göra.
Finns det något annat alternativ?
–
Dock intresserar väl sådana tjejer som är knepiga en viss typ av män, som möjligtvis är lite speciella själva, lite naivare, lite mesigare.
Tror faktiskt inte att hon är så kallt beräknande som en del tycks tro, utan att det bara blir så som det blir. Hon är säkert bra på att manipulera, om hon har de problem jag tror, så ingår ett manipulativ beteende.
Uppenbarligen har hon ju någon/några störningar och diagnoser i grunden som gör det svårt för henne att fungera i relationer.
Hon vet väl helt enkelt inte hur hon ska göra i relationer och hantera känslor. Extremt omogen misstänker jag. Självcentrerad.
Svårt att förstå konsekvenser, sätta sig in i andras känslor.
Om hon har något medfött plus även en/flera personlighetsstörning blir det dessutom svårt att förändra,möjligtvis går det att mildra.
Efter GL kommer rättsväsendet förhoppningsvis ha fått en helhetsbild av situationen med GL och även med henne.
Hon behöver skyddas mot sig själv och andra behöver skyddas mot henne.
Senast redigerad av cece123 2021-03-22 kl. 01:53.
Senast redigerad av cece123 2021-03-22 kl. 01:53.