2021-03-21, 06:48
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Man förstår ju ändå att de inte vill visa ansiktet och outa sig. Så mobbade de hade blivit om identiteten röjts och fetstilt framkommit.

Vad menar du? Att man skulle bli utfryst på jobbet för att man är sexuellt dominant?

Det tror jag inte, det finns som många som är öppna med att de finns på DS och har specifika sexuella intressen. Det lär inte vara så särskilt många som år 2021 förfäras av av sådant.

Det som blir tramsigt är själva paketeringen. Anonymt, slips och kostym, Tesla-ratt.

Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse
Samma med kvinnor på Tinder. Får upp bilder på nåt irrelevant som en blomma, eller tjejer som inte visar ansiktet, när jag svajpar.

Det finns många män på Tinder som visar upp tio olika maträtter, memes, solnedgångar etc. Men det var inte den sorten jag åsyftade nu.
Citera
2021-03-21, 07:42
Medlem
HemmaRambos avatar
Nu har jag swipat slut på alla i en mellanstor svensk stad. Det tog ca 3v och blev ungefär 10 match, 0 dejter. Ska testa om det är lika dåligt på badoo.
Citera
2021-03-21, 09:54
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Vad menar du? Att man skulle bli utfryst på jobbet för att man är sexuellt dominant?

Det tror jag inte, det finns som många som är öppna med att de finns på DS och har specifika sexuella intressen. Det lär inte vara så särskilt många som år 2021 förfäras av av sådant.

Det som blir tramsigt är själva paketeringen. Anonymt, slips och kostym, Tesla-ratt.
Jag menar att det är ett beteende som hör hemma hos en osäker 25-åring snarare än hos en vuxen man. Udda eller icke-önskvärda beteenden, i detta fall en oattraktiv man, brukar fungera avstötande.

Det är även tramsigt var för sig, men tillsammans så återstår bara en clownnäsan för att fullborda bilden av en pajas.
Citera
2021-03-21, 11:21
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Jag menar att det är ett beteende som hör hemma hos en osäker 25-åring snarare än hos en vuxen man. Udda eller icke-önskvärda beteenden, i detta fall en oattraktiv man, brukar fungera avstötande.

Det är även tramsigt var för sig, men tillsammans så återstår bara en clownnäsan för att fullborda bilden av en pajas.

Jag antar att de försöker sälja in sig själva som någon slags Christian Grey.

Och ja, det är klart att det kan bli pinsamt i bekantskapskretsen. Annars finns det ju gott om män som även de anger att de är dominanta och finns på DS men inte döljer vilka de är och inte försöker visa upp någon flashig fasad.

Det finns ganska gott om ansiktslösa Grey-wannabes och det är säkert så att de faktiskt får napp.
Citera
2021-03-21, 11:27
Medlem
MrBraxs avatar
Fan vad sugen jag blir på att skapa en gratis dejtingapp alltså, men måste vara ett helvete med sekretess och GDPR.
Citera
2021-03-21, 12:14
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piesco
Tjejer som svarar kanske, på frågan om att ses - är det något fel i huvudet på dom? Ska det vara så jävla förbannat svårt att säga nej? Och varför i hela helvete vill du ens fortsätta skriva med mig om du nu inte vill träffas?

Dom kanske är som en del män på sexkontaktsidor? Vissa napp vill dom bara chatta med om utseendet inte "duger"?
Dom är inte där för fysiska träffar, utan vill bara ha egoboost eller en stunds chattande?
Fast då bör man skriva det i sin profil för att inte slösa andras tid...
Citera
2021-03-21, 15:19
Medlem
Citat:

Låter snarare som ett beteende en 40-åring skulle göra.

Har du testokomplex? Sorry att säga men det är 25-åringar som "snor" dina 32-årigabrudar som du anser är lammkött och samtidigt knullar 18-åringar.
Citera
2021-03-21, 15:38
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Låter snarare som ett beteende en 40-åring skulle göra.

Har du testokomplex? Sorry att säga men det är 25-åringar som "snor" dina 32-årigabrudar som du anser är lammkött och samtidigt knullar 18-åringar.
80-talisterna är inte män på det sätt som sina fäder var: https://www.forbes.com/sites/neilhowe/2017/10/02/youre-not-the-man-your-father-was/

Adressaten är fel. Använder inte Tinder under C19 eftersom jag har betydligt viktigare saker för mig. Diskutera dock gärna ibland alla stolligheter som kvinnor (och för den delen också män) lyfter fram i tråden.

Vad är testokomplex?

Edit
Något att ta med sig från artikeln:
Senast redigerad av lakritc 2021-03-21 kl. 16:07.
Citera
2021-03-21, 18:36
Medlem
Har ni problem med era likes? Har fått massa likes senaste veckan. Men de dyker inte upp. Störande.
Citera
2021-03-21, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Har ni problem med era likes? Har fått massa likes senaste veckan. Men de dyker inte upp. Störande.
De dyker upp men tinder är så fula så att de visar tredje bilden från den som likat dig och när du sveper så ser du hennes första bild. Förstår du vad jag menar?
Jag raderade skiten för sex veckor sen och har insett att den skiten har ingenting med utseendet att göra. Förut fick jag löjligt många matchningar, vissa dagar kunde det vara 60 - 80 matchningar men sist var det två likes och en matchning.
Jag är på HP och har redan fyra dejter på gång med yngre tjejer. Så det råder inget snack om att det är judarna på tinder som vill förstöra.
Citera
2021-03-21, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol

Skaffa Gold? Så kan du se direkt.
Citera
2021-03-21, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Skaffa Gold? Så kan du se direkt.
Jag har gold. Jag får notiser om likes. Men inga nya syns när jag går in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in