Citat:
Ursprungligen postat av
Dragonhuvud007
Duger inte, du har synpunkter på LW. Du undergräver en död men kan inte ens nämna SD i skrift.
Vad fan är ditt fel? Du måste ju ha, synpunkter om allt som talar för SD och HD och om den korkade jänkaren som raderar saker under förhör.
Slingra dig inte, kan du snacka skit om lw men inte ens nämna paret mördare?
Jag känner inte SD och HD .Därför vet jag inte vad jag skall skriva om dem ,Dragonhuvud007....
Det enda som jag står för är att om AB CD eller FG eller HI eller JK osv. dödad en person så måste de få ta att de gjort fel mot en människa som har rätt till sitt liv ,alla har rätt til lsitt liv även många kriminella så vad var det mördare ansåg vara rätt i den här saken ?
Visst att den ansåg att LOW gjort fel ,men att mörda henne ingår inte det hen fick göra ,verkar som att denne person inte förstår det ?
Jag kände LW ,träffade på JG mycket precis som jag träffade på ett antal andra inom geocachingen som Ca*j*o och Pat*ik,onödigt att nämna alla vid namn härinne ...
Jag menar inte att snacka skit om LW men tänker att OM hon hade struntat i att vara med en gift man så hade hon inte fått ovänner lika lätt och då hade hon kunnat med stolt huvud mått bättre istället för att få självförakt ,och mera separationsångest och ensamhetskänsla.
Att göra saker som inte är helt rätt enligt samhälleliga regler brukar ta knäcken på de flesta ,så jag ser vad hon kunde ha avstått ifrån, för att kunna vara mer stark och inte behöva ta skit ifrån världen runtomkring .
Till och med SD verkade se ner på henne till slut trots att han varit med i orsaken till att allt blev så fel. Lite som att vända kappan efter vinden.....