------------
GL är för mig en typisk översittare som inte deltager i en meningsfull diskussion ..i Bergwall fallet och kan lyckas med detta tack vare att partiet utnämner och skyddar honom
Han är ingen sannings sökare utan en sannings etablerare ..en Målvakt en Apparatjik ..
Jag tror han är Plain and Simple Korkad --Pladdrar lite si och så .. utan att vare sig fakta eller argumentation behöver bejakas än mindre logisk följdriktighet
men att " apparaten " inte ställt honom till svars lika lite som Partikoryfeerna i andra nationer ofta ställs till svars.
Tesen och antitesen kommer aldrig till nästa nivå Syntesen eftersom han inte är intresserad av annat än sitt och partiets version.
Sådana har det funnits gott om Inte minst i Forna Östblocket ..
Sådana människor tappar ibland landankaret i varmluftsballongen och stiger till väders
Jag säger bara Geijer affären --->
https://sv.wikipedia.org/wiki/Geijeraff%C3%A4ren
I fallet Geijer misstänktes denne kunna ha köpt sexuella tjänster av prostituerade
Det är ju då för mig fullt möjligt att ngn annan fex GL också kan ha köpt sex
Vi snackar pinuppa som är 40 år Yngre . Med en Änkling under en familjehögtid med anmälan efteråt.
Där änklingen vet om kvinnans bakgrund.
Om man uttrycker sig försiktigt kan man i vart fall fråga sig varför skulle det vara orimligt att GL köper sex.
Porrkonsumenter eller Sexköpare lägger liksom inte upp det på Facebook efter varje Onsdag.
Jag kan ha fel ..Men kan vi inte enas om att det pekar i vart fall åt ngn slags Nyttokalkyl ngn stans där. Som Eddie Murphy skulle säga " NO Romance without Finance "
Kunde Geijer då slanta upp .så frågar jag mig varför inte GL i och för sig var nog Geijer en betydligt skarpare Hjärna. Han kunde ljuga på riktigt vilket inte är GL.s starka sida eftersom han klara(r) (t ) sig på Stonewalling .
Får se om han klarar sig nu .När han inte kan säga ... PPPppprrrrrrtt...tttttttttttttt
Som Ygeman skulle säga " Kommer man inte hem på 2 år "