2021-03-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Sååå!? Nu ska hela riket tubbas till att ställa upp och storgråta med den stackars EA!!?
Med landssorg i minst ett par veckor.
Ty anmälerskan hade ju bara en så tragisk barndom!?

EA skulle som förr i världen ha tagits hand om vården och suttit i förvar för psykisk behandling. Men man släppte ut alla dårar på gatan vid sekelskiftet.
Citera
2021-03-23, 19:26
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Är det någon här som är 100% säker på vem "brottsoffret" är?

Ingen kommer någonsin att 100% veta så länge det inte kommer fram en videoinspelning med ljud på hela händelseförloppet.

Men av allt att bedöma så är GL brottsoffret här.
Citera
2021-03-23, 19:27
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det var ju Lambertz som var i beroendeställning då han inte kunde stå emot ung fitta.

Du kanske har vänt på åldern, dyskalkyli?
Citera
2021-03-23, 19:27
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Kan undra om han inte alls satte sig in i bakgrunden till förtalsmålet mot EA? Det torde ha varit omöjligt för honom att se henne som trovärdig, eller kanske var det sekundärt.

Det gjorde han ju inte med TQ så han gjorde det säkert inte nu heller. Lambertz är lat och skjuter därför från höften,, det har fungerat eftersom han är sosse.
Citera
2021-03-23, 19:28
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Det var ju Lambertz som var i beroendeställning då han inte kunde stå emot ung fitta.

Hahaha ja, faktiskt. Män kan ju inte hjälpa att de har en naturlig drift att vilja dyka ner i åtminstone 1 fitta om dagen?
Synd om oss män...
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Du kanske har vänt på åldern, dyskalkyli?

Nej hon var yngre än honom, har du missat det?
Citera
Medlem
LoriLaughins avatar
Alltså borderline.... man kan inte bortse från borderline diagnosen om EA har den.

Jag var på fest med en som har borderline. Två veckor senare så hade festen aldrig ägt rum enligt henne. Fast 10+ personer sa annorlunda. Det gick bara inte. Alla var i maskopi. Hon visste att det aldrig hade varit någon fest.

Börjar ni fatta.....

Tragiskt detta....
Citera
Medlem
Hur som helst bröt båda mot corona-rekommendationerna på julafton!
Citera
2021-03-23, 19:29
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ja, det var ett sant ord.
Kanske därför dom la ner åtalet när dom tillfullo insåg detta. Han var ett offer för fittpower.
Stackars man. Utnyttjad. Uthängd. Förnedrad offentligt.
(Obs. Inte ironi).
Citera
2021-03-23, 19:29
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Har du sett anmälan? Nej. Så hur kan du ens uttala dig? Fan du är ju dummare än tåget. Notera att jag håller tillbaka vad jag egentligen vill skriva till dig, men det kan du säkert lista ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Citat:
Efter händelsen hade Lambertz och kvinnan sms-kontakt, enligt Expressens uppgifter – där kallar han henne ”min dotter” och sig själv för ”idiot” – och skriver att han förbannar sig själv för att han ”inte kunde låta bli dig.”

https://www.expressen.se/nyheter/goran-lambertz-sms-med--kvinnan-kallade-henne-min--dotter-och-sig-sjalv-idiot/

Vilket även passar in med denna händelse / beskrivning:

Citat:
– Jag ber om ursäkt för min moraliska skuld. Det var dåligt av mig att utnyttja att hon ville ha sex med mig. Så kände jag då.

– Nu tycker jag inte att jag har moralisk skuld längre.

https://www.expressen.se/nyheter/valdtaktsutredningen-mot-goran-lambertz-laggs-ner/

Han tycker att han är en idiot som inte sa nej till kvinnan som ville ha sex med honom.
Citera
2021-03-23, 19:30
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Ingen kommer någonsin att 100% veta så länge det inte kommer fram en videoinspelning med ljud på hela händelseförloppet.

Men av allt att bedöma så är GL brottsoffret här.
Vore det inte bra då att outa kvinnan som gillar att syssla med förtal? Någon måste ju ha koll på vilka Göran hänger med? En brudelev som har jobbat som praktikant på hans juristbolag hur länge som helst?

Detta kommer ju säkerligen hända igen om hon gjort det 3 gånger hittills.
Citera
2021-03-23, 19:30
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Nej hon var yngre än honom, har du missat det?

17 åringar kan inte motstå, 71-åringar är knappast lika ståndaktiga. Förstod du nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in