2021-03-18, 15:29
Medlem
graffdatshits avatar
Har varit ren i djävligt många månader, klev på med snok i typ fredags eller lördags, hade en femma men blev inte så djävla bright som tänkt utan fick för mig att mina uppgifter var vanföreställningar, för att sedan förstå att jag hade rätt iaf, på söndagen hade jag ett och ett halvt g-ish som jag tänkte ha tills jag fixat verktyg, något som gör att jag slipper bli bräck-hjärna med vanföreställnings-vanföreställningar som blir stillasittande tills mina tåg har avgått så att säga.
Så kom det ett bakslag då jag inte sovit och fick inte en person att pröjsa för min order på tyg samt att jag trodde att det var dags att bli inlagd och iom att jag förlorat mina senaste verktyg genom inläggning så tänkte jag att jag måste konsumera allt jag har, så jag åt upp allt, och tänkte att nu djävlar blir det action, istället mådde jag lite som i en md-upcome och gick ut och promenerade tills jag fick blödande skoskav, därefter har jag knappt kännt av mitt attentin och elvanse intag som jag försöker få ordning på min tillvaro med.

Är det fler härinne som är totalt beroende utav verktyg för att fatta grejer rätt och lyckas i livet?
Citera
2021-03-18, 15:42
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Har varit ren i djävligt många månader, klev på med snok i typ fredags eller lördags, hade en femma men blev inte så djävla bright som tänkt utan fick för mig att mina uppgifter var vanföreställningar, för att sedan förstå att jag hade rätt iaf, på söndagen hade jag ett och ett halvt g-ish som jag tänkte ha tills jag fixat verktyg, något som gör att jag slipper bli bräck-hjärna med vanföreställnings-vanföreställningar som blir stillasittande tills mina tåg har avgått så att säga.
Så kom det ett bakslag då jag inte sovit och fick inte en person att pröjsa för min order på tyg samt att jag trodde att det var dags att bli inlagd och iom att jag förlorat mina senaste verktyg genom inläggning så tänkte jag att jag måste konsumera allt jag har, så jag åt upp allt, och tänkte att nu djävlar blir det action, istället mådde jag lite som i en md-upcome och gick ut och promenerade tills jag fick blödande skoskav, därefter har jag knappt kännt av mitt attentin och elvanse intag som jag försöker få ordning på min tillvaro med.

Är det fler härinne som är totalt beroende utav verktyg för att fatta grejer rätt och lyckas i livet?
Skulle nog säga att dos utan verktyg är som att bara stå i kön på Gröna Lund utan att få åka karusell.
Citera
2021-03-18, 16:41
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Skulle nog säga att dos utan verktyg är som att bara stå i kön på Gröna Lund utan att få åka karusell.
Ändå är det dubbelt så bra som medicin mot adhd! Men visst fan är man lite som en snickare-värdelös utan hammare och spik/verktyg
Citera
2021-03-18, 20:49
Medlem
graffdatshits avatar
Finns det en samlingstråd för metamfetamin eller passar frågor rörande detta in här?
Citera
2021-03-18, 21:08
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Finns det en samlingstråd för metamfetamin eller passar frågor rörande detta in här?
Använd söket så hittar du (FB) Metamfetamin / Crystal Meth .
https://www.flashback.org/sok/?so=we...min+&f=58&sp=0
Citera
2021-03-19, 04:41
Medlem
Flusons avatar
Jag var hos sprututbytet förra veckan för att fylla på min verktygslåda, satt då och pratade en stund med den trevliga personalen där och de varnade om en batch amfetamin i omlopp som är bankat med fentanyl.
Varför bankar man ut tjack med en syntetisk super potent och potentiellt dödlig opioid..? Snacka om att säkra en plats i helvetet alltså.
Har någon här stött på detta amfetamin? Utmärker det sig på något sätt? Vad bör man kolla efter?
Tråkigt om man som narkoman råkar slå i sig en överdos på fentanyl. Jäkla otippat det skulle vara..

Därför bär jag alltid ett par Naloxon doser med mig vart jag än går, man vet aldrig vad som händer och vilken situation man råkar hamna i. Då kan det kännas skönt att rädda livet på någon som tabbat sig med doseringen eller omedvetet fått i sig något som denne inte förväntat sig. Uppmanar er alla göra desamma om möjlighet finns. Bara fråga de på sprututbytet så får du det gratis och förklarat för dig hur det används👍🤜🤛

Klart slut.
Citera
2021-03-19, 07:18
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Jag var hos sprututbytet förra veckan för att fylla på min verktygslåda, satt då och pratade en stund med den trevliga personalen där och de varnade om en batch amfetamin i omlopp som är bankat med fentanyl.
Varför bankar man ut tjack med en syntetisk super potent och potentiellt dödlig opioid..? Snacka om att säkra en plats i helvetet alltså.
Har någon här stött på detta amfetamin? Utmärker det sig på något sätt? Vad bör man kolla efter?
Tråkigt om man som narkoman råkar slå i sig en överdos på fentanyl. Jäkla otippat det skulle vara..

Därför bär jag alltid ett par Naloxon doser med mig vart jag än går, man vet aldrig vad som händer och vilken situation man råkar hamna i. Då kan det kännas skönt att rädda livet på någon som tabbat sig med doseringen eller omedvetet fått i sig något som denne inte förväntat sig. Uppmanar er alla göra desamma om möjlighet finns. Bara fråga de på sprututbytet så får du det gratis och förklarat för dig hur det används👍🤜🤛

Klart slut.
Känns högst tveksamt. Att slå dos med fentanyl vore ju att mista massa pengar. Jag hade inte oroat mig då det går sånna rykten då och då. Men bra att du är försiktig.
Citera
2021-03-20, 16:30
Medlem
En fråga till er som skjuter är det en jobbigare at en om man tar det nasalt eller oralt?
Citera
2021-03-21, 13:46
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillyfisk
En fråga till er som skjuter är det en jobbigare at en om man tar det nasalt eller oralt?
När man injicerar så får man en orgasm till rush, när denna lagt sig så är man speedad och klar i huvudet, nästan alla obehag och biverkningar försvinner vid iv bruk, även at!
-är man inlärd daglig användare så kraschar man fullständigt utan amfetamin dock, verkligen går in i väggen!
Citera
2021-03-21, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillyfisk
Amfetamin ger knappt AT, om ens någon.
Har gått av flera månaders IV race (också snort race men är samma skit) ett flertal gånger utan att få en s.k AT på amfetamin, om man inte klarar av att humöret är dåligare än medans du går på drogerna så borde man inte bruka droger alls.
Citera
2021-03-21, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Känns högst tveksamt. Att slå dos med fentanyl vore ju att mista massa pengar. Jag hade inte oroat mig då det går sånna rykten då och då. Men bra att du är försiktig.
Rykten som sprider sig på skumma sätt, först är det en kokain batch i usa som är blandat med fenta (faktiskt sant och konfirmerat av DEA), nån läser den artikeln och vips så finns det tydligen i Sverige men ingen har någonsin råkat ut för det, 1-3 år passerar nån jävel sitter på nätet läser skit och hittar historien om detta men misstar sig för att slanget tjack/dos är ett slang för kokain, sprider det vidare till sina kollegor i vården/sprutbytet och vips så finns det en batch med fentanyl laceat tjack men inte en jävel har råkat ut för den då det är helt efterblivet att banka uppåt med en opiat/opiod och speciellt en med så kort halveringstid samt så dospotent skit så om man inte mixxar korrekt så dör nån jävel av en mini lina.
Citera
2021-03-21, 17:48
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson

Klart slut.
Låter som en idé enbart ett gäng virriga tjackisar lyckas kläcka. Skulle nästan vara billigare att banka tjacket med ladd.

Känns som en mindre genomtänkt variant av det klassiska ”syradoppade” brasset som alla rookie-flummare förvånansvärt nog lyckas lägga vantarna på i början av sin flummarkarriär.. och precis som det syradoppade brajjet kostar förmodligen detta fina fentanyl-tjack ett par hundralappar mer än det vanliga blomstret också!

Men smakar det så kostar det, sa Abdi på hörnet när han drog fram vågen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in