Citat:
Ursprungligen postat av
Fluson
Jag var hos sprututbytet förra veckan för att fylla på min verktygslåda, satt då och pratade en stund med den trevliga personalen där och de varnade om en batch amfetamin i omlopp som är bankat med fentanyl.
Varför bankar man ut tjack med en syntetisk super potent och potentiellt dödlig opioid..? Snacka om att säkra en plats i helvetet alltså.
Har någon här stött på detta amfetamin? Utmärker det sig på något sätt? Vad bör man kolla efter?
Tråkigt om man som narkoman råkar slå i sig en överdos på fentanyl. Jäkla otippat det skulle vara..
Därför bär jag alltid ett par Naloxon doser med mig vart jag än går, man vet aldrig vad som händer och vilken situation man råkar hamna i. Då kan det kännas skönt att rädda livet på någon som tabbat sig med doseringen eller omedvetet fått i sig något som denne inte förväntat sig. Uppmanar er alla göra desamma om möjlighet finns. Bara fråga de på sprututbytet så får du det gratis och förklarat för dig hur det används👍🤜🤛
Klart slut.
Låter som en idé enbart ett gäng virriga tjackisar lyckas kläcka. Skulle nästan vara billigare att banka tjacket med ladd.
Känns som en mindre genomtänkt variant av det klassiska ”syradoppade” brasset som alla rookie-flummare förvånansvärt nog lyckas lägga vantarna på i början av sin flummarkarriär.. och precis som det syradoppade brajjet kostar förmodligen detta fina fentanyl-tjack ett par hundralappar mer än det vanliga blomstret också!
Men smakar det så kostar det, sa Abdi på hörnet när han drog fram vågen.