Citat:
Ursprungligen postat av
.a6thmfsin
Bästa sätt att blanda ut helt rent Amf kring 85-90% vått som satan?
Torka det först. Men räkna med en viktförlust.
Sist jag införskaffade ett större parti jätte rent och blött, helt obankat amfetamin så började jag med att lägga upp en femma på tork, kvar blev cirka 3,5 gram. Så vi snackar en viktförlust på 1,5g.
Själv säljer jag orört till nära vänner som jag anser förtjäna det. Så får dom göra vad dom vill med det. Men ska du tjäna pengar på det så kör med druvsocker eller magnesium. Bara för att du slår ut det så behöver resultatet inte bli dåligt tjack. Jag vägrar komma med dåligt amfetamin till någon som vill handla, oavsett vem det är. Det är en skam och förnedrande, då blåser man någon och vem vill sjunka till den nivån. Man ska känna sig stolt över sitt tjack, trots att man bankat ut det lite, det är min filosofi.
Gör ej som småkidsen, färskingarna och gamarna som slår ut redan bankat tjack med 50/50 och förstör det helt och hållet. För att sedan sälja en verkningslös produkt man blir trött av. Det är tjack folk betalar för, inte socker eller fuldos bankat med billigare stimulanter eller meta.
Ska du slå det så börja lågt. 15-20% på en femma. Pröva och känn själv om det är något DU skulle vilja betala 200kr gubben för. Är det fortfarande "för starkt" så kan du slå lite lite till.
Problemet är inte att amfetmin bankas, utan att det bankas alldeles för mycket, ibland med ämnen som skapar stiss och stress, så att det blir förstört. Där ligger problemet.