2020-04-05, 03:06
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
xanor funkar. gillar inte iktovril /klonazepam, det blir mer stök när man vaknar sen, typ att man vält grejer och sånt.

annars tycker jag det är perfekt att låta en AT under kvällern rulla över i 100mg tramadol

Är det inte farligt att ta Tramadol efter tjo eller är det kanonbra? Bättre eller sämre än benzo?
Citera
2020-04-05, 17:25
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Är det inte farligt att ta Tramadol efter tjo eller är det kanonbra? Bättre eller sämre än benzo?

För mig har det alltid känts bättre med benso efteråt. Opiater eller liknande har fått hjärtat lite svajigt, med ojämn rytm men efteråt har det dock inte
Varit någon fara så länge man inte blandar. Dock sub samt tjack har jag aldrig haft problem med när jag kört samtidigt
Citera
2020-04-05, 20:20
Medlem
Låt helst bli opiater ihop med Tjack, kan trigga igång kramper. Bättre med med någon benzo, helst Aprazolam (Xanor).
Citera
2020-04-07, 03:01
Medlem
st33rs avatar
Citat:

Jag har kört kombination flera gånger och jag vet jag inte är ensam om det. Jag gillar det. Men inte för att släcka sig själv och somna. Utan mer för att tona ut i en annan sorts välmående som gör resten av behaglig så man kan somna senare .

I teorin ska det inte vara så bra dock , iaf inte om du har anlag för kramper eller har epilepsi.
Citera
2020-04-07, 11:29
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .a6thmfsin
Bästa sätt att blanda ut helt rent Amf kring 85-90% vått som satan?
Torka det först. Men räkna med en viktförlust.
Sist jag införskaffade ett större parti jätte rent och blött, helt obankat amfetamin så började jag med att lägga upp en femma på tork, kvar blev cirka 3,5 gram. Så vi snackar en viktförlust på 1,5g.

Själv säljer jag orört till nära vänner som jag anser förtjäna det. Så får dom göra vad dom vill med det. Men ska du tjäna pengar på det så kör med druvsocker eller magnesium. Bara för att du slår ut det så behöver resultatet inte bli dåligt tjack. Jag vägrar komma med dåligt amfetamin till någon som vill handla, oavsett vem det är. Det är en skam och förnedrande, då blåser man någon och vem vill sjunka till den nivån. Man ska känna sig stolt över sitt tjack, trots att man bankat ut det lite, det är min filosofi.

Gör ej som småkidsen, färskingarna och gamarna som slår ut redan bankat tjack med 50/50 och förstör det helt och hållet. För att sedan sälja en verkningslös produkt man blir trött av. Det är tjack folk betalar för, inte socker eller fuldos bankat med billigare stimulanter eller meta.

Ska du slå det så börja lågt. 15-20% på en femma. Pröva och känn själv om det är något DU skulle vilja betala 200kr gubben för. Är det fortfarande "för starkt" så kan du slå lite lite till.
Problemet är inte att amfetmin bankas, utan att det bankas alldeles för mycket, ibland med ämnen som skapar stiss och stress, så att det blir förstört. Där ligger problemet.
Citera
2020-04-07, 11:54
Medlem
st33rs avatar
man ska kunna vara igång ett dygn på ett gram . Även om man är tillvand . Gör man av med 1,6 är det bankat för svagt.

Nu pratar jag om vi som tar det oralt/nasalt. Sprutpundarna verkar hålla igång helt galna dygnsdoser
Citera
2020-04-07, 11:58
Medlem
Citat:
Jag har kört kombination flera gånger och jag vet jag inte är ensam om det. Jag gillar det. Men inte för att släcka sig själv och somna. Utan mer för att tona ut i en annan sorts välmående som gör resten av behaglig så man kan somna senare .

I teorin ska det inte vara så bra dock , iaf inte om du har anlag för kramper eller har epilepsi.

men om man har en skitjobbig at på affe. Man kallsvettas som en gris, hjärtat rusar/bankar i 180 och det känns som att man skall få hjärtinfarkt. OM jag då tar en tramadol? Lugnar allt ner sig och man känner sig välmående igen och hjärtat lugnt och man kan sedan sova?
Citera
2020-04-07, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Torka det först. Men räkna med en viktförlust.
Sist jag införskaffade ett större parti jätte rent och blött, helt obankat amfetamin så började jag med att lägga upp en femma på tork, kvar blev cirka 3,5 gram. Så vi snackar en viktförlust på 1,5g.

Själv säljer jag orört till nära vänner som jag anser förtjäna det. Så får dom göra vad dom vill med det. Men ska du tjäna pengar på det så kör med druvsocker eller magnesium. Bara för att du slår ut det så behöver resultatet inte bli dåligt tjack. Jag vägrar komma med dåligt amfetamin till någon som vill handla, oavsett vem det är. Det är en skam och förnedrande, då blåser man någon och vem vill sjunka till den nivån. Man ska känna sig stolt över sitt tjack, trots att man bankat ut det lite, det är min filosofi.

Gör ej som småkidsen, färskingarna och gamarna som slår ut redan bankat tjack med 50/50 och förstör det helt och hållet. För att sedan sälja en verkningslös produkt man blir trött av. Det är tjack folk betalar för, inte socker eller fuldos bankat med billigare stimulanter eller meta.

Ska du slå det så börja lågt. 15-20% på en femma. Pröva och känn själv om det är något DU skulle vilja betala 200kr gubben för. Är det fortfarande "för starkt" så kan du slå lite lite till.
Problemet är inte att amfetmin bankas, utan att det bankas alldeles för mycket, ibland med ämnen som skapar stiss och stress, så att det blir förstört. Där ligger problemet.

well, kloka ord
Citera
2020-04-07, 12:29
Medlem
st33rs avatar
Citat:
men om man har en skitjobbig at på affe. Man kallsvettas som en gris, hjärtat rusar/bankar i 180 och det känns som att man skall få hjärtinfarkt. OM jag då tar en tramadol? Lugnar allt ner sig och man känner sig välmående igen och hjärtat lugnt och man kan sedan sova?

Jag skulle säga ja,i alla fall om du vet med dig än tidigare att du uppskattar tramadolruset från säg 100-150 MG Tramadol.

Vissa behöver ju stoppa i sig 800mg för att må bra .

Jag skulle inte rekommendera det om du ej testat Tramadol förut. Jag skulle vidare rekommendera att det är iaf 4 timmar efter sista Minidutten inte att du är fullgradigt påtänd av en 0,3:a för 4 timmar sen
Citera
2020-04-08, 13:11
Medlem
adddicts avatar
Antar att det finns hundratals liknande inlägg som innehåller just denna fråga men jag sökte och fick inte upp något jag blev klokare av, eller så är det bara så att jag är för väck.
Allt amfetamin jag har fått tag i har alltid varit rätt fuktigt, typ små klumpar som man kan hacka sönder. Den tekniken funkar till viss del men det blir aldrig helt perfekt. Då påsen börjar ta slut så går det att gnugga ut det sista som finns kvar och då minsann är det är alltid väldigt fintmalet nästan som pulver.
Har försökt torka det, frysa det osv osv. Har ni några tips på hur jag bör för att få det i lite finmalen form?
Citera
2020-04-08, 15:07
Medlem
st33rs avatar
Det är inte fuktigare än att du kan hacka upp det? Vad är det du vill ha hjälp med. Att det ska bli torrare?
Om det ligger framme nån timmer blir det inte torrt då?
Citera
2020-04-08, 19:15
Medlem
adddicts avatar
Citat:
Det är inte fuktigare än att du kan hacka upp det? Vad är det du vill ha hjälp med. Att det ska bli torrare?
Om det ligger framme nån timmer blir det inte torrt då?
Vi snackar absolut inte stora klumpar. De är så pass små att de går att dra upp i snoken men skulle vilja ha det lite mer "finmalet" typ som pulver. Får försöka torka det på något mer effektivt sätt helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in