2021-03-21, 17:57
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Rykten som sprider sig på skumma sätt, först är det en kokain batch i usa som är blandat med fenta (faktiskt sant och konfirmerat av DEA), nån läser den artikeln och vips så finns det tydligen i Sverige men ingen har någonsin råkat ut för det, 1-3 år passerar nån jävel sitter på nätet läser skit och hittar historien om detta men misstar sig för att slanget tjack/dos är ett slang för kokain, sprider det vidare till sina kollegor i vården/sprutbytet och vips så finns det en batch med fentanyl laceat tjack men inte en jävel har råkat ut för den då det är helt efterblivet att banka uppåt med en opiat/opiod och speciellt en med så kort halveringstid samt så dospotent skit så om man inte mixxar korrekt så dör nån jävel av en mini lina.
En utav mina favorit batcher när den var som skarpast, gav utslag på tram för en polare! Inget opiatigt i ruset mer en ett påtagligt illamående vid kicken!
Samma källa gav mig en panna en gång som jag var övertygad länge om att den var speedball, detta då den extrema sparken som fick mig toknära att spy, samt följande rus som blev en bilfärd då man kände sig som John Travolta i Pulp fiction när han skjutsat häst och glider i araban!
Senare tänker jag att det kanske bara var obankat vid Travolta pannan samt djävligt mättat-inget normal bra tjack dög efter den pannan iaf!
Citera
2021-03-21, 18:17
Medlem
knapratimigs avatar
Tjena! Jag har tagit tjack nu sen igår runt 18 tiden handlar om runt ett gram totalt, tog sista nu innan 16:00 (0.13g). Skulle behöva sova inatt och har tillgång till zolpidem 10mg, om jag slänger i mig en elr två sådana senare ikväll tror ni det är lugnt? (Är rejält påtänd just nu då jag inte tagit tjo på över fem år kan tilläggas)
Citera
2021-03-21, 19:38
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillyfisk
En fråga till er som skjuter är det en jobbigare at en om man tar det nasalt eller oralt?
Verkligen inte. Får ingen AT utan blir bara trött till extemt trött när jag kliver av.
Citera
2021-03-21, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
En utav mina favorit batcher när den var som skarpast, gav utslag på tram för en polare! Inget opiatigt i ruset mer en ett påtagligt illamående vid kicken!
Samma källa gav mig en panna en gång som jag var övertygad länge om att den var speedball, detta då den extrema sparken som fick mig toknära att spy, samt följande rus som blev en bilfärd då man kände sig som John Travolta i Pulp fiction när han skjutsat häst och glider i araban!
Senare tänker jag att det kanske bara var obankat vid Travolta pannan samt djävligt mättat-inget normal bra tjack dög efter den pannan iaf!
Har fått tjack av en polare som var dexmeta bankat, var sjukaste skjutsen jag varit med om, kändes som att jag sköts ut i rymden typ, aldrig upplevt det innan men analys från polisen visade 87% amfetamin 8% dexmetamfetamin, riktigt fina grejjer fyfan.
Citera
2021-03-21, 22:09
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Har fått tjack av en polare som var dexmeta bankat, var sjukaste skjutsen jag varit med om, kändes som att jag sköts ut i rymden typ, aldrig upplevt det innan men analys från polisen visade 87% amfetamin 8% dexmetamfetamin, riktigt fina grejjer fyfan.
Det kan vara det som kranen har faktiskt! Har funderat på om han lägger liiiiite md i det iom han nämnde något om det en gång, samt har även funderat på om det är en liten mängd meta i, just pga att det är Så euforiskt kåtigt och starkt, även de gånger jag fått det mer bänkat så har det varit den "rätta grunden" för en torsk som jag var så jag handlade ändå! Brukar brumma och frusta som kakmonstret i en orgasmrusch på det tjacket samt hosta dos ångor!

Btw så la jag i för mkt md i en lösning med en 02a eller om det var en 03a tjack, kan varit vice versa då ena var md andra andelen tjack. Iaf där fick man verkligen en rusch så man flög upp i rymden, fick be om hjälp att trycka i mig efter halva pannan för att sedan maska runt på soffan helt fitt-ead
Citera
2021-03-22, 00:11
Medlem
Citat:
Det kan vara det som kranen har faktiskt! Har funderat på om han lägger liiiiite md i det iom han nämnde något om det en gång, samt har även funderat på om det är en liten mängd meta i, just pga att det är Så euforiskt kåtigt och starkt, även de gånger jag fått det mer bänkat så har det varit den "rätta grunden" för en torsk som jag var så jag handlade ändå! Brukar brumma och frusta som kakmonstret i en orgasmrusch på det tjacket samt hosta dos ångor!

Btw så la jag i för mkt md i en lösning med en 02a eller om det var en 03a tjack, kan varit vice versa då ena var md andra andelen tjack. Iaf där fick man verkligen en rusch så man flög upp i rymden, fick be om hjälp att trycka i mig efter halva pannan för att sedan maska runt på soffan helt fitt-ead
Haha vet vad du menar, men i framtiden kör max 50mg md i en dos, t.ex. 0.2-0.3 affe och 0.05 md, väldigt nice.
Citera
2021-03-22, 09:29
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Haha vet vad du menar, men i framtiden kör max 50mg md i en dos, t.ex. 0.2-0.3 affe och 0.05 md, väldigt nice.
Absolut, om man ens skall ta md dvs! -i doserna du angivit är det rätt Nice att rulla md
Citera
2021-03-22, 10:17
Medlem
graffdatshits avatar
Vet inte om det skulle startats en egen tråd för detta men..
Hur ser läget ut för dig som aktiv tjackis i nuläget? Florerar det mycket bra amfetamin i din stad/dina kretsar? För några år sedan tyckte jag att kvaliteten var sämre än tex för lite mindre än ett år sedan för egen del.
Citera
2021-03-24, 01:50
Medlem
Mår obehagligt av att ha testat en ny variant i kväll. Mitt ’vanliga’ tjack gör mig pigg och glad. Det slår liksom på efter en lina med att jag blir motiverad och glad. Hittar alltid på saker oavsett om jag är på fest eller ensam.
Skall tilläggas att jag bor utomlands i ett av det länder där det tillverkas och är billigt.

Nu är tydligen han dom brukar köpa ifrån ute och reser så dom (mina vänner) fick ett prov från en annan säljare.

Det glittrar mycket så blev lite fundersam men tog en lina. Det kändes mycket starkare än det jag hade sedan tidigare. Jag blev pratglad och rastlös men gick mest runt i huset istället för att sysselsätta mig med något så som jag brukar.
Var lite för hypead för att koncentrera mig.

Tog en liten lina till efter två timmar och blev nästan direkt obehaglig. Som om jag druckit för mycket kaffe och tagit tjack.
Tänkte att oron kanske kom ifrån att jag har PMS så dum som jag är tog jag en liten till.
Blev bara stressad och obekväm.
Inte alls som mitt mjuka rus jag fick tidigare då jag kan sitta och prata med vänner i timmar.

Jag brukar få kalla händer efter flera timmar på mitt gamla men fick det direkt av detta samplet.

Tog en diazepam, drack varm mjölk och åt soppa.
Obehaget av det ’nya tjacket’ försvann.

Mina vänner hörde av sig till han som gett provet och han sa att det innehöll koffein.
Jag gjorde nu aceton rengöringen och det är bara 50%. Så jag undrar såklart om det var 50% koffein i?

Mitt gamla ’mjuka’ är 70%. Vad resten är vet jag inte.

Jag hade sparat lite av mitt gamla så tog två små linor några timmar efter det obehagliga samplet kändes som det gått över.

Allt obehagligt försvann och jag fick jobbat lite i kväll.

Men nu när jag hade tänkt att runda av och titta på TV så är avtändningen obehaglig. Har inte haft det så på mitt gamla tjack så detta är nytt för mig.

Har tagit diazepam men det hjälper inte riktigt.
Förlåt om jag skriver snurrigt men är inte van vid att känna mig orolig.
Några tips på vad jag kan göra?

Sista intag av det nya provet: 8 timmar sedan

Sista intag av mitt vanliga: 3 timmar sedan.

Har ätit och druckit.
Väldigt tacksam för svar. PM ok
Citera
2021-03-24, 20:53
Medlem
Att använda SSRI med microsdoser amfetamin emellanåt , vilka risker finns?
Citera
2021-03-24, 21:57
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Mår obehagligt av att ha testat en ny variant i kväll. Mitt ’vanliga’ tjack gör mig pigg och glad. Det slår liksom på efter en lina med att jag blir motiverad och glad. Hittar alltid på saker oavsett om jag är på fest eller ensam.
Skall tilläggas att jag bor utomlands i ett av det länder där det tillverkas och är billigt.

Nu är tydligen han dom brukar köpa ifrån ute och reser så dom (mina vänner) fick ett prov från en annan säljare.

Det glittrar mycket så blev lite fundersam men tog en lina. Det kändes mycket starkare än det jag hade sedan tidigare. Jag blev pratglad och rastlös men gick mest runt i huset istället för att sysselsätta mig med något så som jag brukar.
Var lite för hypead för att koncentrera mig.

Tog en liten lina till efter två timmar och blev nästan direkt obehaglig. Som om jag druckit för mycket kaffe och tagit tjack.
Tänkte att oron kanske kom ifrån att jag har PMS så dum som jag är tog jag en liten till.
Blev bara stressad och obekväm.
Inte alls som mitt mjuka rus jag fick tidigare då jag kan sitta och prata med vänner i timmar.

Jag brukar få kalla händer efter flera timmar på mitt gamla men fick det direkt av detta samplet.

Tog en diazepam, drack varm mjölk och åt soppa.
Obehaget av det ’nya tjacket’ försvann.

Mina vänner hörde av sig till han som gett provet och han sa att det innehöll koffein.
Jag gjorde nu aceton rengöringen och det är bara 50%. Så jag undrar såklart om det var 50% koffein i?

Mitt gamla ’mjuka’ är 70%. Vad resten är vet jag inte.

Jag hade sparat lite av mitt gamla så tog två små linor några timmar efter det obehagliga samplet kändes som det gått över.

Allt obehagligt försvann och jag fick jobbat lite i kväll.

Men nu när jag hade tänkt att runda av och titta på TV så är avtändningen obehaglig. Har inte haft det så på mitt gamla tjack så detta är nytt för mig.

Har tagit diazepam men det hjälper inte riktigt.
Förlåt om jag skriver snurrigt men är inte van vid att känna mig orolig.
Några tips på vad jag kan göra?

Sista intag av det nya provet: 8 timmar sedan

Sista intag av mitt vanliga: 3 timmar sedan.

Har ätit och druckit.
Väldigt tacksam för svar. PM ok

Eftersom det gäller tjack utomlands (tjackland eller icke tjackland spelar roll), så är det en helt annan marknad än den vi har och är vana med här på hemmaplan. Tjack har inte alls samma roll i samhällena där, som här.

Det jag menar är, att detta nya mystiska och skeva pulver du fått tag kan vara en rad olika andra, mer ljusskygga substanser. Att sen börja försöka lista ut med i princip magkänsla och ögonmått vilken typ av kemikalie(r) det faktiskt är, PLUS hur mycket det ev. sett i % utgör av hela påsens innehåll, är ännu svårare. Snarare omöjligt, om ens det.. En sak är säker, och det är att det är lönlöst att ens försöka.

Min gissning från ingenstans säger effedrin kanske, eller någon keff RC-analog av något ännu mer kefft osvosv. Effedrin löser väl sig tex. heller inte i en acetontvätt, vilket koffein gör(?). Effedrin ger starkt "body-high", alltså mkt noradrenalin precis som levo-amf ish. Att man får energi att springa 8 maraton, på händerna typ.. samtidigt som man läser wiki, i trippla fönster samtidigt ofc. Ändå går det för sakta tkr man.. då är det noradrenalin som trixar, och inte dopamin.

Så bara för att tvätten gav ett resultat, kan det tyvärr ändå vara en bra bit bort från sanningen..

EDIT: En egen fråga till tråden som inte har något med ovanstående att göra;
Bomberna tar inte längre.. knappt? Har tolerans nu så att det räcker och blir över, det vet jag och har relativ koll på.

Mitt problem är att, nästintill oavsett dos, så biter inte bomberna alls lika bra längre -jämfört med näsan som ändå svarar måttligt, om än något mer livlöst än tidigare, på samma doser osv, som vanligt. Samma dos som innan, har koll på ph-värde i magen osv för maxbioavb osv, så det är inte det som spökar. Det är ärligt bra grejer också rakt av, men magen verkar blivit.. immun på senare tid(?). Vem fan orkar snorta som seriös pundare liksom
Senast redigerad av rebekk 2021-03-24 kl. 22:03.
Citera
2021-03-24, 22:07
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Vet inte om det skulle startats en egen tråd för detta men..
Hur ser läget ut för dig som aktiv tjackis i nuläget? Florerar det mycket bra amfetamin i din stad/dina kretsar? För några år sedan tyckte jag att kvaliteten var sämre än tex för lite mindre än ett år sedan för egen del.

Ursäkta min franska, men hur FAN tänkte du att vanliga dödliga pundare som läser FB dag ut och dag in skulle besitta någon slags allmänkunskap om den hela drogscenen i sin omgivning? Även de som har koll på "mycket", vet oftast fortfarande otroligt lite. Lite det som är grejen med det liksom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in