Citat:
Ursprungligen postat av
assar assessor
70-årig gubbe "lurad" till sex med trettioåring? Kan han inte styra sina handlingar? Har han inte bättre omdöme? Han är inget offer
Helt riktigt. Om personen skådespelar hur ska Lambertz kunna avgöra det? För skådespelartalanger det har inte alla. Märkte Lambertz av att personen skådespelade?
För en kvinna som våldtas och är däckad och inte vill ha lajban är enligt min ringaste uppfattning inte alls med på noterna. Jag tror i fallet mycket är efterhandskonstruktioner. Det är säkert väldigt lätt att lura en man på 70+ att sexa. Jag betvivlar inte det och om det nu inte var på riktigt, så är det uppenbart enligt mig att kvinnan försökte luras och fick som hen ville.
Hade det varit på riktigt, alltså stupfull däckad kvinna som definitivt inte vill ha snabel i sig från 70+ årig gubbe, ja det kan jag förstå. Då hade jag skarpt misstänkt att eventuell våldtäktsman upptäckt det också. I det senare fallet hade jag ansett det varit våldtäkt så det stänker om det. I första fallet inte så enligt min uppfattning.