Citat:
Jag kan förtydliga och jag skriver inte om AnSt.
Jag inleder med en frågeställning aka hypotes och jag utgår från det JS säger och även SD:
Går det att sammanföra uppgifterna?
Jag undrade även om SD var i sommarstugan (restid vs klockslag till JO).
Det går bra att flytta gubben Axelsson vart man har lust. 😂
LW hittas 14.41.
Förhör avslutas 14.49.
Varav jag tog fasta på orden "precis efter sitt förhör", och att hon ringer när hon är vid stationen. Dvs att hon typ säger att hon precis kommit ut fr förhörsrum el station.
▪️Ett klockslag hade varit värdefullt ang inkommande samtal fr HD.
Jag nämnde även frågeställningen om ev telefonsamtal från nån som är polis ( SDs kommentar).
"Hannas pappa hade fått veta att Lena var funnen död då han väntade på att hämta Hanna hos polisen."
Hanna ringde till J, som då var hos sin exfru och firade ditt barns födelsedag. Hanna var då vid polisstationen, innan hon skulle åka hem från förhöret."
"Hon hade fått veta det precis efter sitt förhör. Hanna sa, "dom har hittat Lena död".
Jag inleder med en frågeställning aka hypotes och jag utgår från det JS säger och även SD:
Går det att sammanföra uppgifterna?
Jag undrade även om SD var i sommarstugan (restid vs klockslag till JO).
Det går bra att flytta gubben Axelsson vart man har lust. 😂
LW hittas 14.41.
Förhör avslutas 14.49.
Varav jag tog fasta på orden "precis efter sitt förhör", och att hon ringer när hon är vid stationen. Dvs att hon typ säger att hon precis kommit ut fr förhörsrum el station.
▪️Ett klockslag hade varit värdefullt ang inkommande samtal fr HD.
Jag nämnde även frågeställningen om ev telefonsamtal från nån som är polis ( SDs kommentar).
"Hannas pappa hade fått veta att Lena var funnen död då han väntade på att hämta Hanna hos polisen."
Hanna ringde till J, som då var hos sin exfru och firade ditt barns födelsedag. Hanna var då vid polisstationen, innan hon skulle åka hem från förhöret."
"Hon hade fått veta det precis efter sitt förhör. Hanna sa, "dom har hittat Lena död".
Finns ju nån lista i fupen där man ser att HD ”tokringer” JS hela dan 15/5. Kanske i den listan som jag inte hittar nåt finns nåt mer samtal 19/5?
Annars så finns ju aktbilagan 154 där HÖK-listor är med men där är inte JS med utan den ska mer relatera till samtal till LW:s mobil osv. Sidan 77 ff.
Att få fram HD:s samtal och evtl trafik i SOA:s mobil 19/5 är högintressant här ja.