2021-03-08, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Dålig fart i den här tråden nu tycker jag, är det ingen som har en åsikt om Jenny Koos-avsnittet? 100% av belackarna tycktes ju ha rejält med sand i vaginan, kanske något Koos kunde avhjälpa?

De har stagnerat i kvalité över det gångna året så har slutat vara intressanta. Få bryr sig om deras personliga vendettor och om dårar på instagram ingen normal människa tar seriöst. Som att faktagranska Tilde 47 hur hon lurar folk i Tarotkort i Skövde. Nobody Cares.

Vet att de kan när de vill så istället för att pimpla fittstim på instagram så får de gå efter de etablerade charlatanerna som de gjorde förr.
Citera
2021-03-08, 23:43
Medlem
Ograsts avatar
De behöver en fejd att utkämpa, annars riskerar de att förpassas till glömskans undangömda korridorer!
Citera
2021-03-09, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
De behöver en fejd att utkämpa, annars riskerar de att förpassas till glömskans undangömda korridorer!

Haveristerna, eller? Stämmer väl för båda sidor så mindre viktigt att precisera
Citera
2021-03-09, 11:35
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av media876
Haveristerna, eller? Stämmer väl för båda sidor så mindre viktigt att precisera

Haveristerna förstås. Fejderna mot Cleason och Wallin var underhållande. Nu har de trampat vatten ett tag.
Citera
2021-03-09, 13:55
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Dålig fart i den här tråden nu tycker jag, är det ingen som har en åsikt om Jenny Koos-avsnittet? 100% av belackarna tycktes ju ha rejält med sand i vaginan, kanske något Koos kunde avhjälpa?

Tycker du ens själv det låter speciellt intressant?
Citera
2021-03-09, 16:36
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBT
De har stagnerat i kvalité över det gångna året så har slutat vara intressanta. Få bryr sig om deras personliga vendettor och om dårar på instagram ingen normal människa tar seriöst. Som att faktagranska Tilde 47 hur hon lurar folk i Tarotkort i Skövde. Nobody Cares.

Vet att de kan när de vill så istället för att pimpla fittstim på instagram så får de gå efter de etablerade charlatanerna som de gjorde förr.

Fast dom drar ju in mer patreonpengar än nånsin?

Money talks....
Citera
2021-03-10, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1

Money talks....

Gamla meriter från CW och LC. Inget av det senaste Patreon exklusiva har gett något;

+Estonia, halmstrån, ingen bryr sig.
+Personliga vendettor, inget händer och alla vill bara ha smaskigt skvaller.
+MK, gravt feltolka för att karaktärsmörda honom. Alla fattar och ingen nappar.
+PS, ett telefonsamtalet. Wow.
+Vulverine, för okänd för massorna. Dock bra det vädras ut så fler ser vilken galning det är.

Har säkert missat något men ser inget av ovanstående generera någon hype eller ge en boost av patreons. Övergår mitt förstånd och min enda förklaring är att det måste vara hippa 16åringsr som tycker det är coolt att slänga med ord som horunge och jävla apa. Men folk gör som de vill med sina pengar.
Citera
2021-03-10, 10:39
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBT
Gamla meriter från CW och LC. Inget av det senaste Patreon exklusiva har gett något;

+Estonia, halmstrån, ingen bryr sig.
+Personliga vendettor, inget händer och alla vill bara ha smaskigt skvaller.
+MK, gravt feltolka för att karaktärsmörda honom. Alla fattar och ingen nappar.
+PS, ett telefonsamtalet. Wow.
+Vulverine, för okänd för massorna. Dock bra det vädras ut så fler ser vilken galning det är.

Har säkert missat något men ser inget av ovanstående generera någon hype eller ge en boost av patreons. Övergår mitt förstånd och min enda förklaring är att det måste vara hippa 16åringsr som tycker det är coolt att slänga med ord som horunge och jävla apa. Men folk gör som de vill med sina pengar.

Håller med. Dom senaste programmen har varit rätt trötta. Det verkar vara problem att hitta nya haverister och det går inte att mjölka stollerierna från Ingrid Carlqvist och Katerina Janousch hur mycket som helst. Intervjun med Martin Fredriksson var bra, mera sånt.

Hur som helst har dom sin lilla fanclub av nåt 100-tal Lena Hansson-typer som backar upp dom. Ungefär som att clownnazisterna i Radio Svegot kan ta ut 4 heltidslöner från sina boomers-lyssnare.
Citera
2021-03-10, 11:04
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Håller med. Dom senaste programmen har varit rätt trötta. Det verkar vara problem att hitta nya haverister och det går inte att mjölka stollerierna från Ingrid Carlqvist och Katerina Janousch hur mycket som helst. Intervjun med Martin Fredriksson var bra, mera sånt.

Hur som helst har dom sin lilla fanclub av nåt 100-tal Lena Hansson-typer som backar upp dom. Ungefär som att clownnazisterna i Radio Svegot kan ta ut 4 heltidslöner från sina boomers-lyssnare.

Jag tror de behöver bli bättre på att få in kända gäster. Det känns som de hade ett större uppsving efter att de hade med Cicci Wallin. Hennes medverkan kunde det sen mjölkas mycket på.

De borde försöka få Peter Wahlgren att ställa upp t.ex. Det skulle bli ett jävligt roligt avsnitt och skapa hur mycket material som helst att jobba med sen.

I senaste avsnittet hörde jag att de snackade ner Gott Snack-gänget för att de bjudit in Unni Drugge och sen inte gjort en, i deras ögon, seriös intervju. Det måste inte vara så överseriöst hela tiden. Lyssnare är inte så dumma i huvudet som Haveristerna tror. Normalt funtat folk kan bilda sig en egen uppfattning om vem som har rätt och fel utan att man lajvar Janne Josefsson med utredningar och offentliga dokument.

Det ska ju vara kul att lyssna också.
Citera
2021-03-10, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Lyssnare är inte så dumma i huvudet som Haveristerna tror. Normalt funtat folk kan bilda sig en egen uppfattning om vem som har rätt och fel utan att man lajvar Janne Josefsson med utredningar och offentliga dokument.

Det ska ju vara kul att lyssna också.

Beror nog på vilka lyssnare vi snackar om. Deras fan-skara är rätt oförmögna att idka källkritik gentemot podden ifråga och sväljer allt med hull och hår.
Generellt sett stämmer det däremot.

Det med "kul att lyssna" kan ju vara olika för olika människor. Själv har jag rätt stora problem med att uppskatta krystade koleriker som verkar gapa mest för gapandets skull och som man dessutom inte kan lita på att ge en korrekt bild av verkligheten. Andra kanske uppskattar sånt, vad vet jag, men nej tack. Hade varit intressant att se i vilka åldrar podden har största delen fans.
Citera
2021-03-11, 18:36
Medlem
Ograsts avatar
Citat:

Money talks....

3332 följare och 3356 per avsnitt är onekligen ett styrkebesked.
Citera
2021-03-11, 20:11
Medlem
Vad de mjuknat till.
En av deras stora dragplåster har enligt rykten tabbat sig rejält men det är inget de vill ta upp för "vem bryr sig om vem som ligger med vem?" Samma gäng kan dra en hel mind map på vem som umgås med vem i andra sammanhang. Har de tappat gnistan? Verkar onekligen sä.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in