2021-03-10, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Min gissning: Pontus kommer komma långt i tävlingen.

För att det finns tre stycken folk vill ha ut före den jävla muppen. En svart huva över hans huvud och bara slå till det inte finns något kvar av den jävla muppen Pontus, alla dagar i veckan. 😤😤😤😤
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vinner inte Hedemora kommer jag att rock’n’rolla ut tv:n genom fönstret och halsa en flarra Jack Daniels samtidigt som jag snortar en rejäl hög koks. Så får det bli.
🤣😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Pontus. Klarar inte av människan. Vore väl gött om Eldorado-Sami fick inse att han är just en wishkopia. Men vem som än åker ur lag Joel är bra förutom Nardos för hon går folk på nerverna.
SÅ JÄÄÄVLA SANT! Pontus sån jävla try-hard med världens torraste skämten och försöker efterlikna Sami men failar each and everytime typ, jag har inte bevittnat NÅGON här som uppskattar honom eller hans humor och flashback är ENDA STÄLLET på jorden som kan tänka sig uppskatta någon som Pontus.......FB & IG lär inte rädda honom under inga omständigheter, så det bådar inte gott för Pontus om han sitter löst
2021-03-10, 12:45
Medlem
Ville Joel förlora med tanke på hur han valde laget. Alla dom starkaste i det andra laget
Medlem
xrlpyts avatar
Fan vad gullig Steph var i morse när hon duschade i diskhon. Hahahahaha!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Haha håller med. Dom tror ju att dom kommer långt med 50röster att dom kan påverka något 🤣😅😂
Ganska kul och se vilka idioter det finns här igentligen

Igentligen 😕
2021-03-10, 12:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja då så länge hon kör dammsugning ock inte ngn annan jäkla sugning Grodan, Nåja hon klarar bara visa upp sig sig Tess inget annat och hänger hon löst gör hon allt så kameran ska se det vad hon gör!

Putte, så rätt. Egentligen önskar jag att pizzabagaren och vulvan får till det. De sluter så att säga den ultimata cirkeln av bestialitet. Tänk att få se förnedringssex, fingrar I bajshålet. Och det är bara förspelet
Medlem
Raskaoverisens avatar
Märkligt att BB söker folk just nu..Borde dem inte ha några reserver som varit redo i kulissen.
Dem vill kanske ha in lite mera drama
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Om vi nu ska tala om utseende så har Pedram har ett underbett. Inget snyggt leende och han har obehagliga ögon. Jag tycker inte han har en snygg kropp heller, hans röv är platt som en pannkaka MEN det hade inte gjort så mycket om han hade haft utstrålning, en uns ödmjukhet och självinsikt.

Däremot har Simon ett jävligt snyggt leende, dragen är jättefina och när han skrattar så syns det i hela hans ansikte. Simon har lite av en James Dean, Leonardo Di Caprio, Justin Bieber look, på de foton jag sett av Simon som yngre.

Glöm inte Pedrams skinny-fat-utseende. Smal med en mage som sticker ut. Gamnacken, hur kunde du glömma den? Och sen resten av kroppshållningen, skitful. Ful näsa, små mikroskopiska tänder, små händer... Finns mycket som är fult på Tiskho-Pedo.

Hans ögon är väldigt obehagliga, mycket är pga hur han ser sig omkring som en lömsk jävla orm. Jämför med Qasem Soleimani om ni googlar bilder på honom så..
Senast redigerad av HatarIslam 2021-03-10 kl. 12:50.
2021-03-10, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja då så länge hon kör dammsugning ock inte ngn annan jäkla sugning Grodan, Nåja hon klarar bara visa upp sig sig Tess inget annat och hänger hon löst gör hon allt så kameran ska se det vad hon gör!

tyvärr så tror jag tess har mer stöd än vi tror för i måndagsfinalen så berättade ju malin inte vilka som fått mest röster (ja jag har kollat avsnittet 5 gånger) börjar hon dessutom strula med pedram ännu mer så kommer hon få fler fans från dem som bara kollar avsnitten på tv

för det har väl inte sagt vilka som fik mest röster? eller har jag missat det?
2021-03-10, 12:48
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Ville Joel förlora med tanke på hur han valde laget. Alla dom starkaste i det andra laget
Han hade fördel att välja och valde ett lag som förlorar i princip alla tävlingar
2021-03-10, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
AD var tvungen att gå på toa så fort de började prata om emelie. Och igår var han tvungen att gå på toa så fort Emelie blev sur på joel och gick in till poolrummet. (sen stod han kvar i poolrummet redo att trösta emelie vid första bästa tillfälle)
För att vara nojig över att bli filmad på dass går killen på toa väldigt ofta

Faaan att E inte fattar
Han gick inte på toan den gången när Emelie blev arg på Joel. Han hjälpte att hämta in halm till sängarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in