2021-03-10, 19:26
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen, Angel Face måste vara den snällaste personen i BB, tja nästan någonsin. Han låter andra höras, snackar när han endast har något att säga. Är otroligt känslig. Extremt fina egenskaper i en människa.
MEN. Så jävla tråkigt i BB. Kan han inte lacka som pizzabagaren någon gång.
Lite Simon i honom.👍
2021-03-10, 19:27
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tror det. De har sagt fel tid på exakt en timme flera gånger idag. Är väl produktionen som vill att de ska sova klockan 20.

Jag tror du är något på spåret här. Och när de sedan sover ställer de tillbaks klockan fem timmar.
"Upp och hoppa! Klockan är tio."

Billigt och bra för fyran. Ju mer de sover desto mindre jobb för produktionen.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-10, 19:27
Medlem
Citat:
Fasen, Angel Face måste vara den snällaste personen i BB, tja nästan någonsin. Han låter andra höras, snackar när han endast har något att säga. Är otroligt känslig. Extremt fina egenskaper i en människa.
MEN. Så jävla tråkigt i BB. Kan han inte lacka som pizzabagaren någon gång.
Nämen började det också pirra i byxan hos dig? At this point så kan Adrian få vem som helst bli förälskad i honom
2021-03-10, 19:29
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag är så jävla besviken att den vidriga trion Judith, Joel och Pontus även denna vecka slipper undan omröstning De har aldrig behövt sitta osäkert. Eller Joel en gång men då blev han räddad av Tess. Det borde få vara en vecka där tittarna får rösta på ALLA deltagare för då hade åtminstone Joel och Pontus åkt direkt. Judith tror jag konstigt nog har stort stöd därute trots allt. Men ingen verkar gilla Ponne den ormen. De kunde skicka ut de tre med minst antal röster och ta in tre nya som kan göra mer intressant TV!!!!
Det var ju en säsong då BB inför en veckofinal deklarerade att "Den här veckan är ALLA nominerade".
Inga nomineringar alls, bara för att "göra kaoz" innan begreppet ens var uppfunnet av en turk i Malmö.

Skulle aldrig ske idag.
2021-03-10, 19:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lite Simon i honom.👍
Simon gillar iofs att höras och tar plats.
De börjar med lite intressant snack om sig själva, drömmar, vad de längtar efter i livet.
Alla snackar. Men fan likväl så kommer exakt summa människor igång på samma bajssnack. Om och om igen. Judith blir direkt mest intresserad och triggar
2021-03-10, 19:31
Medlem
Adrian blir så OBEKVÄM av all sexsnack, aldrig hört honom diskutera hans soldat eller hans sexuella upplevelser
2021-03-10, 19:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nämen började det också pirra i byxan hos dig? At this point så kan Adrian få vem som helst bli förälskad i honom
Ehum. Pirra är kanske inte riktigt vad jag skulle kalla det. Men jag gillar människor som också kan lyssna. Sätta sig ta en bärs i baren och snacka like. Dessutom om annat än kuk och fitta. Man fnissade i scouterna om det.
De flesta vill bara höras. Och det gäller inte de i BB endast utan generellt.
2021-03-10, 19:36
Medlem
Citat:
Adrian blir så OBEKVÄM av all sexsnack, aldrig hört honom diskutera hans soldat eller hans sexuella upplevelser

Tror det handlar mest om att det filmas och han tänker väll att alla kommer se det, bl.a. hans familj och sen är han lite mognare än alla andra och kanske inte känner för att dela med sig av sånt.
Men tror inte han är personen som pratar om sånt, han tycker nog det är alldeles för privat
2021-03-10, 19:38
Medlem
simon tror det blir fest imorgon jag tror det kommer bli sjukt tråkigt tills på lördag iallafall
2021-03-10, 19:38
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
*jaw drop* då är vi på samma plan.
Men vad är med Pontus som du finner så tilltalande? han är ju 100% falsk rakt genom och spelar för kameror.

Jag gillar hans humor. Ibland säger han och gör saker som jag skrattar högt åt.
2021-03-10, 19:39
Medlem
Citat:
Ehum. Pirra är kanske inte riktigt vad jag skulle kalla det. Men jag gillar människor som också kan lyssna. Sätta sig ta en bärs i baren och snacka like. Dessutom om annat än kuk och fitta. Man fnissade i scouterna om det.
De flesta vill bara höras. Och det gäller inte de i BB endast utan generellt.
Jo men det är det som utmärker honom, han är så go och ödmjuk, och jag fick det bekräftat att det var äkta när han grät över Loui efter att bara känt honom i 6 dagar. och när han gav honom haircut och pushade honom att träna samma dag han åkte ..Han är mest perfekta jordnära individen på jorden, hans blivande partner kommer vara lyckligaste personen i hela världen.
2021-03-10, 19:39
Medlem
I dagens studiosnack sågar Filip dickmen Nardos pga nål i höstack tävlingen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in